heb daar wel de ruimte voorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef Schakeltopia het volgende:
moet je gelijk over of heb je beetje ruimte om rustig te verkassen?
Moet je nog veel doen in je je nieuwe huis? En feli btw.quote:
Dank! Vooral meubels en wat apparatuur, dus valt nog relatief mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je nog veel doen in je je nieuwe huis? En feli btw.
ja dat zal inderdaad, gaat rap dan ineensquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
ben wel beetje platzak nu, sta wel te kijken van de kosten die er bij komt kijken
Je hebt de spullen die je hebt, als je het daar de eerste tijd mee doet dan zie je wel wat je als eerste echt nodig hebt. Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dank! Vooral meubels en wat apparatuur, dus valt nog relatief mee.
kan geluk wel wat kosten laten aftrekkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat zal inderdaad, gaat rap dan ineens
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan geluk wel wat kosten laten aftrekken
Zolang ze je maar niet leeg trekken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan geluk wel wat kosten laten aftrekken
Dat ben ik nu wel een beetje en dan niet op die aangename manierquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang ze je maar niet leeg trekken.
Lul niet je hebt een nieuw huisje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ben ik nu wel een beetje en dan niet op die aangename manier
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ben ik nu wel een beetje en dan niet op die aangename manier
Ja dat welquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet je hebt een nieuw huisje.
Niet gedouched voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dat viel wat tegen afgelopen nacht
Ahhhh!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha haBedoelde vooral dat het veel te kort was
Dat is wel echt wakker worden met heavy metalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh!
Ja same here, maar toch voel ik me aardig uitgerust.
Mannetje hier wilde weer heavy metal luisteren!
Nu staat dit op:
Niet per sé heavy metal, maar wel lekker pittig!
Ach, ik werd wakker met "HEEELP!!!! HEEEEEEELP!!!!! HEEEEEEEEELP!!!!!"quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel echt wakker worden met heavy metal![]()
En?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik werd wakker met "HEEELP!!!! HEEEEEEELP!!!!! HEEEEEEEEELP!!!!!"
Goed goed, hoe is t daar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |