Hun probleemquote:Op maandag 28 februari 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het echt helemaal doorzichtig zou zijn dan durven mensen niet.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hun probleemVan mij mag het ook zonder.
Ik vind die ook beetje te om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet vd tattoo's maar ze kunnen wel gaaf zijn. Maar zoiets vind ik dan weer geen reet aan.
Dat is ook een gevoelige plek idd.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind die ook beetje te om eerlijk te zijn.
Als ik een ment aan heb is er maar 1 zichtbaar en dan nog maar minimaal omdat die aan de binnenkant van mijn arm zit tegen mijn oksel aan. Was overigens ook de meest pijnlijke om te laten zetten
Ik heb ook inkt op mn lijfquote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen inkt op mijn lijfJij wel?
Eerste twee vielen wel mee, dus ik dacht daar gaat het ook wel meevallen. Niet dusquote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook een gevoelige plek idd.
Ik alleen als ik een lekkende balpen pak.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Heb ik het topiq doodvermoord?
Ik wou net met lepels op potten slaan en pannetjes in de hofvijver schoppen.quote:
Dat had ik vroeger met vulpenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik alleen als ik een lekkende balpen pak.
Man, ik moet daar een pannenwinkel beginnen johquote:Op maandag 28 februari 2022 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net met lepels op potten slaan en pannetjes in de hofvijver schoppen.
Toen ik in het hoofdmeesters kantoortje strafregels moest schrijven en er achterkwam dat je leuke strepen op het plafond krijgt door met een vulpen te zwaaien mocht ik niet meer met een vulpen schrijven.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger met vulpen
quote:Op maandag 28 februari 2022 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik in het hoofdmeesters kantoortje strafregels moest schrijven en er achterkwam dat je leuke strepen op het plafond krijgt door met een vulpen te zwaaien mocht ik niet meer met een vulpen schrijven.
Oh, ik dacht net van "ik kom even kijken"quote:
Gezellig.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht net van "ik kom even kijken"
Die moet ik even maken.quote:
quote:
Jij deugniet.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo ongeveer de hele dag zitten gamen, beetje schandalig eigenlijk.
Vakantie, dan mag dat.quote:
quote:
Mooi, hopelijk zijn we dan ook van die kutpeuter af.quote:
Prima! Als het zo moet! De groenten!!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk zijn we dan ook van die kutpeuter af.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Prima! Als het zo moet! De groenten!!
Alsof ik jou daarmee zou bedoelen.quote:
Luister vriend, als je bier omhoog houdt HEB JE HET TEGEN MIJ JA!!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik jou daarmee zou bedoelen.
De kust is hier altijd veilig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe is het hier. de kust weer veilig lees ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |