Ik heb al 3 keer aan mensen van de brandweer en politie moeten uitleggen dat er echt geen methaan lek was maar dat muis wijn getankt had en ik een raampje had open gezet om de slaapkamer te luchtenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vrouwen...het zijn soms net mensen...![]()
Jullie passen dus wel bij elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer aan mensen van de brandweer en politie moeten uitleggen dat er echt geen methaan lek was maar dat muis wijn getankt had en ik een raampje had open gezet om de slaapkamer te luchten
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer aan mensen van de brandweer en politie moeten uitleggen dat er echt geen methaan lek was maar dat muis wijn getankt had en ik een raampje had open gezet om de slaapkamer te luchten
Heb jij een afzuigkap in je slaapkamer?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb jij geen goed ventilatie systeem
nee mopquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij een afzuigkap in je slaapkamer?
Zij is dus een groot onderdeel van het CO2 probleemquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, helaas heb ik geen industrieel ventilatie systeem dat meer kost dan de hele wijk bij elkaar hier in huis hangenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb jij geen goed ventilatie systeem
Ik heb een fan aan het plafond hangen, maar dat schijnt niet voldoende te zijn voor konijn en zijn muisquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee mop
er bestaat meer ventilatie als alleen een afzuigkap![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, helaas heb ik geen industrieel ventilatie systeem dat meer kost dan de hele wijk bij elkaar hier in huis hangen
ik denk dat het konijn vaak de muis de schuld geeftquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een fan aan het plafond hangen, maar dat schijnt niet voldoende te zijn voor konijn en zijn muis
Dat zag die fan van jou ook niet aankomen dat je m aan het plafond ging hangenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een fan aan het plafond hangen, maar dat schijnt niet voldoende te zijn voor konijn en zijn muis
zoals de waard is...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het konijn vaak de muis de schuld geeft
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat zag die fan van jou ook niet aankomen dat je m aan het plafond ging hangen
vertrouwt hij zijn gastenquote:
Net zoals een rechter een moordenaar de schuld geeft van een moordpartij die diegene heeft veroorzaaktquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het konijn vaak de muis de schuld geeft
ik heb altijd gekekenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo weer fijn naar Grey's Anatomy kijken
Vorig seizoen was juist mooi hoe ze corona verwerkte in de seriequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb altijd gekeken
maar de laatste 2 seizoenen niet
vond ik echt geen balletje aan toenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vorig seizoen was juist mooi hoe ze corona verwerkte in de serie
Ik kreeg net een bericht vd VVE dat er weer ernstige lekkages zijn vastgesteld waar met spoed wat aan moet worden gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
Was First Dates aan het kijken op NPO 3, en had nog niet gezapt dus "kijk" nu "Je zal het maar hebben"...en een meid met autisme vertelde net over hoe zij, als ze erg blij is over iets in haar handen klapt...waarop de presentator zei, " ja dat is wel een héél autistisch trekje hè?"...ik ben dus blijkbaar een autist...![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bericht vd VVE dat er weer ernstige lekkages zijn vastgesteld waar met spoed wat aan moet worden gedaan.
Zo kun je aan ieder trekje wel een of aandoening of ziekte koppelen:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
Was First Dates aan het kijken op NPO 3, en had nog niet gezapt dus "kijk" nu "Je zal het maar hebben"...en een meid met autisme vertelde net over hoe zij, als ze erg blij is over iets in haar handen klapt...waarop de presentator zei, " ja dat is wel een héél autistisch trekje hè?"...ik ben dus blijkbaar een autist...![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lekker auti zijn
niks mis mee
(ohja iedereen heeft auti kenmerken)
Dat heb ik net gevraagd, we hebben wel geld in kas en ik wil weten of dat voldoende is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en hoeveel gaat het grapje kosten?
Een eigen huis is niet goedkoop. Heb in vorige huizen een paar keer de dakbedekking moeten vervangen, dat was niet goedkoop. Beste is om een flinke spaarpot bij te houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bericht vd VVE dat er weer ernstige lekkages zijn vastgesteld waar met spoed wat aan moet worden gedaan.
heb een hekel aan hokjesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idden heb ook ADD, dus heb zat "autistische trekjes"
maar ja, maakt wel lekker wie ik ben dus yay
hahaha
snap ikquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik net gevraagd, we hebben wel geld in kas en ik wil weten of dat voldoende is.
Ja is idd best krap ook allemaalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een hekel aan hokjes
laat ze daar maar eens mee stoppen
Eens. Alleen badeendjes hebben een hokje, uh ik bedoel bad.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een hekel aan hokjes
heb je geen groter hokje aangevraagd???quote:
Woningnood hè?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je geen groter hokje aangevraagd???
Je mag wel bij mij in bad.quote:
Echt? Mooi die herinneringen en oude bekende.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond ik echt geen balletje aan toen![]()
![]()
Hoe pas jij je kleding dan? Gewoon heel achteloos midden in de winkel en eenieder die je aanstaart terug aanstaren?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een hekel aan hokjes
passenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe pas jij je kleding dan? Gewoon heel achteloos midden in de winkel en eenieder die je aanstaart terug aanstaren?
Winkel? Kopen er nog mensen kleren in een winkel? Ouderwets gedoequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe pas jij je kleding dan? Gewoon heel achteloos midden in de winkel en eenieder die je aanstaart terug aanstaren?
Goeie ouwe tijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Winkel? Kopen er nog mensen kleren in een winkel? Ouderwets gedoe
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Winkel? Kopen er nog mensen kleren in een winkel? Ouderwets gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |