Daar ga je een democratisch gekozen land niet mee redden , overigens zullende oekrainers dat nooit accepterenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding op: we gaan Oekraïne redden door het te laten annexeren door Rusland.
Dat bedrag was van voor de sancties. Dat stond in die hele lange tweet waarin ook gezegd werd dat de oligarchen achter Poetin zijn rug om een bijeenkomst hadden.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:50 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
De VS kreeg dan ook met heel wat minder sancties te maken
Het is niet zo ingewikkeld.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:59 schreef Usert het volgende:
[..]
hmm.. dan zou Rusland er wellicht zelfs mee geholpen zijn. Geen idee hoeveel schepen andere landen er nu hebben liggen in vergelijking met Rusland..
Putin had dit toch zo goed gepland? Hoe kan hij dan na een weekje al een kat in het nauw zijn?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kat in het nauw maakt rare sprongen....
En ik denk dat we nog raardere sprongen gaan zien.
Wel ver weg van die filmer gezien de tijd die het geluid nodig heeft om bij hem te komen.quote:
het schijnt dat creativiteit wordt afgebrand, kunnen hun koppen niet aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De aanval is de beste verdediging. Je moet creatief zijn
Iemand die binnen 4 dagen dreigt met kernwapens, eigenlijk al vanaf 21 februari trouwens, is al “in het nauw”.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Putin had dit toch zo goed gepland? Hoe kan hij dan na een weekje al een kat in het nauw zijn?
Exact. Het "rally 'round the flag"-effect.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat je daarmee aan de Russische bevolking een hele duidelijke bevestiging afgeeft dat het verhaal van Putin klopt en dat jij de agressor bent. Voor de interne steun van Putin, die de hele wereld vakkundig om zeep probeert te helpen, zou dat echt een enorme boost zijn.
Omdat rusland een groot genoeg leger heeft om heel oekraine tot 1 grote ruïne te maken als ze dat zouden willen...quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is geen antwoord op mijn vraag, maar retoriek
Behalve die schepen van de Zwarte Zee vloot die thans niet in de Zwarte Zee liggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is niet zo ingewikkeld.
Alle schepen die niet bij de zwarte zee vloot horen, mogen niet door.
That’s all.
Dat is rampzalig voor de Russen, kunnen dus niet aanvullen van buitenaf.
De Russen zijn de enigen aan de zwarte zee met een fatsoenlijke marinequote:Op maandag 28 februari 2022 18:59 schreef Usert het volgende:
[..]
hmm.. dan zou Rusland er wellicht zelfs mee geholpen zijn. Geen idee hoeveel schepen andere landen er nu hebben liggen in vergelijking met Rusland..
Zou ook wel raar zijn “hey.. hey hou daar eens mee op! Ja wij vallen jullie binnen en beschieten jullie vanaf onze kant, maar je mag niet terugschieten!”quote:Op maandag 28 februari 2022 19:03 schreef westwoodblvd het volgende:
Oekraïne heeft overigens al raketten afgevuurd op Rusland, paar dagen terug. Zolang het militaire doelen zijn en ze daarmee de agressor kunnen raken in hun operatie om hun land in de nemen, lijkt dat me volstrekt gelegitimeerd.
Had ie het wel zo gepland? Alles wijst er tot nu toe op dat zijn initiële plan was dat hij als bevrijder zou worden binnen gehaald en hij zonder noemenswaardige weerstand, zowel binnen als buiten Oekraïne, zijn doelen zou bereiken.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Putin had dit toch zo goed gepland? Hoe kan hij dan na een weekje al een kat in het nauw zijn?
Straks weer lege supermarkten in Rusland, maar ondertussen zit Poetin er warmpjes bij met zijn miljarden.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://www.populationpyramid.net/ukraine/2019/quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Andere tijden.
Het huidige leger ziet deze oorlog al niet eens zitten.(op de sociopaten na die in ieder leger zitten natuurlijk)
Rusland is al jaren aan het achteruit gang qua bevolking, ze krimpen hard, op bijna destructieve wijze zelfs.
Ik hoop dat ze hem niet op de knop des doods laten drukken.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welk target stel je voor in Rusland die Oekraïne wel even de voorsprong in dit conflict gaat geven dan?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is geen antwoord op mijn vraag, maar retoriek
Uiteindelijk zullen ze, hoe naar dat ook is, toch de Donbass en Krim moeten overdragen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Daar ga je een democratisch gekozen land niet mee redden , overigens zullende oekrainers dat nooit accepteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |