Zou niet slim zijn, maar wel begrijpelijk...quote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mensen die voorstellen dat Oekraïne doelen in Rusland aan moet gaan vallen. Tyfus, wat ben je dan een ontzettende domme debiel.
Russische soldaten worden dus naar Oekraine gestuurd met het verhaal dat ze daar verwelkomd worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:29 schreef Kijkertje het volgende:
De realiteit: jonge mensen die geen clue hebben en een oorlog ingestuurd worden door een psychopatische machtswellusteling:
[ twitter ]
Nu nog het wk in een ander landquote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou de fifa is eindelijk tot inkeer gekomen
Nee, niet begrijpelijk omdat het niet slim is. En iedereen met een beetje harsens begrijpt dat.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou niet slim zijn, maar wel begrijpelijk...
Gewoon voetbal afschaffenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu nog het wk in een ander land
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 28 februari 2022 18:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, niet begrijpelijk omdat het niet slim is. En iedereen met een beetje harsens begrijpt dat.
Dan moet Poetin toch een paar jaar langer de dictator uithangen. Zoveel graait hij niet in een jaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat het Rusland 20 miljard per dag kost, er zat helaas geen specificatie bij.
Schijnbaar was het nep zie ik daaronder, mijn excuusquote:Op maandag 28 februari 2022 18:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot je een antitankmissile op je harses krijgt
Vanuit primaire behoefte lijkt het logisch, maar als je nadenkt niet meer. Dan realiseer je je dat het het stomste is wat je kunt doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch![]()
Als je als land wordt aangevallen, dan is het vrij logisch dat je wil terugslaan.
nee, dat is de stap, als hij nog een ander land binnenvalt.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij heeft het over moskou aanvallen. Dat is heel wat anders dan de paar kleine aanvallen op supply lines doen
Dat is een onzinbedrag, zoveel kostte het de Amerikanen bij lange na niet eens in Irak.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat het Rusland 20 miljard per dag kost, er zat helaas geen specificatie bij.
Dit is juist slecht nieuws voor de bedrijven, die moeten gaan afschrijven op miljardeninvesteringen. BP vandaag -6% na het afstoten van een 20% belang in Rosneft.quote:
De VS kreeg dan ook met heel wat minder sancties te makenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat is een onzinbedrag, zoveel kostte het de Amerikanen bij lange na niet eens in Irak.
Ze hadden geen keus. Die maffia bende doet dit niet vrijwillig.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou de fifa is eindelijk tot inkeer gekomen
Nou en?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is juist slecht nieuws voor de bedrijven, die moeten gaan afschrijven op miljardeninvesteringen. BP vandaag -6% na het afstoten van een 20% belang in Rosneft.
Amerika was in Irak zo'n 700 miljoen dollar per dag kwijt geloof ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat is een onzinbedrag, zoveel kostte het de Amerikanen bij lange na niet eens in Irak.
Gaat hard zoquote:
Die kans krijgen ze voorlopig toch niet...maar de kans blijft aanwezig (vooral op de langere termijn).quote:Op maandag 28 februari 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vanuit primaire behoefte lijkt het logisch, maar als je nadenkt niet meer. Dan realiseer je je dat het het stomste is wat je kunt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |