Misschien dat het in Roebels is, dan zijn ze morgen dus 40 miljard kwijtquote:Op maandag 28 februari 2022 18:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat is een onzinbedrag, zoveel kostte het de Amerikanen bij lange na niet eens in Irak.
Ongetwijfeld. Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze hadden geen keus. Die maffia bende doet dit niet vrijwillig.
Ja, dus die zal wel niet meer terug hoeven komen als trainer.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:43 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik dacht dat Transnistrië juist een Russisch-gezinde maffiastaat was.
oh ja, waarom is dat slecht dan? iig niet goed voor het Russische moraalquote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mensen die voorstellen dat Oekraïne doelen in Rusland aan moet gaan vallen. Tyfus, wat ben je dan een ontzettende domme debiel.
Lijkt me een beetje teveel. De Russische lonen liggen ook aanzienlijk lager dan hier.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter dat het Rusland 20 miljard per dag kost, er zat helaas geen specificatie bij.
denk even 2 seconde naquote:Op maandag 28 februari 2022 18:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja, waarom is dat slecht dan? iig niet goed voor het Russische moraal
Laat vooral zien wat voor een ruggengraatloze boevenclub FIFA is.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:39 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Weinig keus ook als vrijwel niemand tegen hen wil voetballen.
Ja. Het ligt er een beetje aan welk verdrag ze volgen. Ik weet niet exact hoe het zit, maar er is een verdrag dat stelt dat landen die een haven hebben aan de Zwarte Zee, altijd toegang moeten blijven houden maar dat Turkije voor andere vaart mag afsluiten als er oorlog in de regio is. Onder die omstandigheden zou het zelfs zo kunnen zijn dat Turkije voor ondersteunde vloot afsluit en voor de Russen de boel open moet houden omdat het anders een oorlogsdaad jegens Rusland is omdat ze het primaire verdrag schenden.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:52 schreef Usert het volgende:
Vraagje; als Turkije de boel sluit, kan dat in theorie ook nadelig werken voor partijen die de Ukraine zouden willen steunen met schepen?
hoezo? Ze gooien rusland er toch uit?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:56 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Laat vooral zien wat voor een ruggengraatloze boevenclub FIFA is.
De aanval is de beste verdediging. Je moet creatief zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 18:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mensen die voorstellen dat Oekraïne doelen in Rusland aan moet gaan vallen. Tyfus, wat ben je dan een ontzettende domme debiel.
Nadat ze eerst probeerden om met een slap compromis ze alsnog mee te laten doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:56 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
hoezo? Ze gooien rusland er toch uit?
Op naar de nul dollar.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:57 schreef NightDancert het volgende:
Om de rookpluimen van Gazprom nog iets leuker te maken. Omgerekend naar de dollar was een aandeel Gazprom een week geleden $3,95 waard. Nu nog $2,25
mja, dat het boeven zijn wisten we al.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:58 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Nadat ze eerst probeerden om met een slap compromis ze alsnog mee te laten doen.
hmm.. dan zou Rusland er wellicht zelfs mee geholpen zijn. Geen idee hoeveel schepen andere landen er nu hebben liggen in vergelijking met Rusland..quote:Op maandag 28 februari 2022 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. Het ligt er een beetje aan welk verdrag ze volgen. Ik weet niet exact hoe het zit, maar er is een verdrag dat stelt dat landen die een haven hebben aan de Zwarte Zee, altijd toegang moeten blijven houden maar dat Turkije voor andere vaart mag afsluiten als er oorlog in de regio is. Onder die omstandigheden zou het zelfs zo kunnen zijn dat Turkije voor ondersteunde vloot afsluit en voor de Russen de boel open moet houden omdat het anders een oorlogsdaad jegens Rusland is omdat ze het primaire verdrag schenden.
Het is in elk geval allemaal niet zo'n eenvoudige beslissing als het lijkt en ik kan me voorstellen dat ook de NAVO juristen zich er over aan het buigen zijn.
Omdat je daarmee aan de Russische bevolking een hele duidelijke bevestiging afgeeft dat het verhaal van Putin klopt en dat jij de agressor bent. Voor de interne steun van Putin, die de hele wereld vakkundig om zeep probeert te helpen, zou dat echt een enorme boost zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh ja, waarom is dat slecht dan? iig niet goed voor het Russische moraal
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Yep. En het is allemaal Poetin zijn eigen schuld en niet van die van de westerse agressors.
Andere tijden.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:43 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Herinner je nog hoeveel Russische soldaten(USSR) in WO2 afgestorven zijn.
8.6miljoen, en toen was het pas klaar
Idd, ik vermoed zware politieke druk achter de schermen. De corrupte FIFA doet dit niet uit zichzelf.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:58 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Nadat ze eerst probeerden om met een slap compromis ze alsnog mee te laten doen.
Daar ga je een democratisch gekozen land niet mee redden , overigens zullende oekrainers dat nooit accepterenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding op: we gaan Oekraïne redden door het te laten annexeren door Rusland.
Dat bedrag was van voor de sancties. Dat stond in die hele lange tweet waarin ook gezegd werd dat de oligarchen achter Poetin zijn rug om een bijeenkomst hadden.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:50 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
De VS kreeg dan ook met heel wat minder sancties te maken
Het is niet zo ingewikkeld.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:59 schreef Usert het volgende:
[..]
hmm.. dan zou Rusland er wellicht zelfs mee geholpen zijn. Geen idee hoeveel schepen andere landen er nu hebben liggen in vergelijking met Rusland..
Putin had dit toch zo goed gepland? Hoe kan hij dan na een weekje al een kat in het nauw zijn?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kat in het nauw maakt rare sprongen....
En ik denk dat we nog raardere sprongen gaan zien.
Wel ver weg van die filmer gezien de tijd die het geluid nodig heeft om bij hem te komen.quote:
het schijnt dat creativiteit wordt afgebrand, kunnen hun koppen niet aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De aanval is de beste verdediging. Je moet creatief zijn
Iemand die binnen 4 dagen dreigt met kernwapens, eigenlijk al vanaf 21 februari trouwens, is al “in het nauw”.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Putin had dit toch zo goed gepland? Hoe kan hij dan na een weekje al een kat in het nauw zijn?
Exact. Het "rally 'round the flag"-effect.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat je daarmee aan de Russische bevolking een hele duidelijke bevestiging afgeeft dat het verhaal van Putin klopt en dat jij de agressor bent. Voor de interne steun van Putin, die de hele wereld vakkundig om zeep probeert te helpen, zou dat echt een enorme boost zijn.
Omdat rusland een groot genoeg leger heeft om heel oekraine tot 1 grote ruïne te maken als ze dat zouden willen...quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is geen antwoord op mijn vraag, maar retoriek
Behalve die schepen van de Zwarte Zee vloot die thans niet in de Zwarte Zee liggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is niet zo ingewikkeld.
Alle schepen die niet bij de zwarte zee vloot horen, mogen niet door.
That’s all.
Dat is rampzalig voor de Russen, kunnen dus niet aanvullen van buitenaf.
De Russen zijn de enigen aan de zwarte zee met een fatsoenlijke marinequote:Op maandag 28 februari 2022 18:59 schreef Usert het volgende:
[..]
hmm.. dan zou Rusland er wellicht zelfs mee geholpen zijn. Geen idee hoeveel schepen andere landen er nu hebben liggen in vergelijking met Rusland..
Zou ook wel raar zijn “hey.. hey hou daar eens mee op! Ja wij vallen jullie binnen en beschieten jullie vanaf onze kant, maar je mag niet terugschieten!”quote:Op maandag 28 februari 2022 19:03 schreef westwoodblvd het volgende:
Oekraïne heeft overigens al raketten afgevuurd op Rusland, paar dagen terug. Zolang het militaire doelen zijn en ze daarmee de agressor kunnen raken in hun operatie om hun land in de nemen, lijkt dat me volstrekt gelegitimeerd.
Had ie het wel zo gepland? Alles wijst er tot nu toe op dat zijn initiële plan was dat hij als bevrijder zou worden binnen gehaald en hij zonder noemenswaardige weerstand, zowel binnen als buiten Oekraïne, zijn doelen zou bereiken.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Putin had dit toch zo goed gepland? Hoe kan hij dan na een weekje al een kat in het nauw zijn?
Straks weer lege supermarkten in Rusland, maar ondertussen zit Poetin er warmpjes bij met zijn miljarden.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://www.populationpyramid.net/ukraine/2019/quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Andere tijden.
Het huidige leger ziet deze oorlog al niet eens zitten.(op de sociopaten na die in ieder leger zitten natuurlijk)
Rusland is al jaren aan het achteruit gang qua bevolking, ze krimpen hard, op bijna destructieve wijze zelfs.
Ik hoop dat ze hem niet op de knop des doods laten drukken.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welk target stel je voor in Rusland die Oekraïne wel even de voorsprong in dit conflict gaat geven dan?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is geen antwoord op mijn vraag, maar retoriek
Uiteindelijk zullen ze, hoe naar dat ook is, toch de Donbass en Krim moeten overdragen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Daar ga je een democratisch gekozen land niet mee redden , overigens zullende oekrainers dat nooit accepteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |