Eens. Deze oorlog blijkt maar weer dat tanks niet goed meer werken in deze tijd. Veel te kwestbaar vanuit de lucht. En vooral omdat je een supply lines nodig hebt om ze te laten rijden. En die lines zijn super kwetsbaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
heb je het filmpje van Elbit Systems al gezien? Echt ongelovelijk waar ze in Israel mee bezig zijn. Ze zijn nr1 (verder dan Amerika dus) op high tech warfare. Ze bieden met E-CIX een platform en infrastructuur aan waar apps op kan worden ontwikkeld. Tegenwoordig vergaren drones waanzinnig veel informatie via diverse camera's en sensoren. Met de juiste apps en AI kan je met die data dus waanzinnig veel doen.
Duitsland zou hun 100 miljard voornamelijk hierin moeten pompen ipv extra tanks aan te schaffen.
Zo zie je maar dat Poetin niet meer rationeel kan nadenken.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rusland zal sowieso de komende jaren een economisch wrak worden, in elk geval voor de modale Rus. Voor zover het dat niet al was.
Back to the USSR....quote:
ja natuurlijk kan dat. Aanvallen is de beste verdediging. Ik had dit dan ook gedaan...quote:Op maandag 28 februari 2022 18:24 schreef THEFXR het volgende:
vraag me af of ukraine ook stellingen buiten hun land kan aanvallen, bijvb Bellaroes of Rusland?
denk wel als er veel materiaal aankomt vanuit de EU, dat ze dat wel gaan doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja natuurlijk kan dat. Aanvallen is de beste verdediging. Ik had dit dan ook gedaan...
Omkeren;quote:Op maandag 28 februari 2022 18:33 schreef Sunri5e het volgende:
[ twitter ]
Heel benieuwd wat de gedachte achter deze vlucht is...
De EU testen?
ik denk het niet helaas...quote:Op maandag 28 februari 2022 18:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk wel als er veel materiaal aankomt vanuit de EU, dat ze dat wel gaan doen.
Dan is het maar goed dat je niet bij defensie werktquote:Op maandag 28 februari 2022 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja natuurlijk kan dat. Aanvallen is de beste verdediging. Ik had dit dan ook gedaan...
Ik hoop dat ze een mooi graf krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die russen, die nu dood gaan in oekarine waren ergens tussen de 3 en 8 jaar oud toen Putin aan de macht kwam... Hoe kan je die kwalijk nemen dat hij aan de macht is![]()
Zijn allemaal jongen soldaten die je dood ziet liggen. Ik kan er echt niet bij hoe iemand daar blij om kan zijn.
Dat je zegt liever de russen dan mensen uit Oekraïne kan ik me helemaal voorstellen. Maar blij om zijn dat russen dood gaan
Meteen gedeeld.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een ontzettend dom idee weer van dat twittervolk
quote:Europese hockeybond sluit Russische teams nog niet uit
Van 13 tot en met 18 april wordt de Euro Hockey League in het Wagenerstadion georganiseerd, de thuishaven van hockeyclub Amsterdam. Aan die competitie van de beste clubteams van Europa doen ook de landskampioenen van Rusland en Belarus mee. Het IOC riep vanmiddag sportbonden op om clubs en sporters uit die landen te weren van evenementen. De Europese hockeybond EHF laat weten "geen commentaar" te hebben.
https://nos.nl/collectie/(...)ich-aan-bij-sancties
je kunt het in een spoiler zetten met een waarschuwing. Maar verwijderen hoeft van mij niet, het is oorlog, dat is niet leukquote:Op maandag 28 februari 2022 18:30 schreef laforest het volgende:
Kan schokkend gevonden worden. Anders maar verwijderen.
je verwart je vijand daarmee. Er komt een algehele mobilisatie op gang om je eigen grondgebied te verdedigen... het lijkt mij wel wat als oekraine wat raketten op moskou mikt... ik weet alleen niet of ze die hebben.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet bij defensie werkt
Ik zit al bij 10 restaurants.quote:
FIFA toch maar wel de keutel ingetrokkenquote:
met zonnebloemen was het toch , ze kregen nog zaadjes aangeboden van een vrouwquote:Op maandag 28 februari 2022 18:36 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een mooi graf krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |