quote:Op maandag 28 februari 2022 18:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een prachtig scenario zijn, ware het niet dat het Putin regime ongetwijfeld ernstig wraak gaat nemen op de familieleden van de dissidente soldaten. Niet zo’n heel goed idee dus vrees ik.
In het Franse legioen krijg je een nieuwe identiteit, kan met het Ukrainse ook.quote:EVERY Legion recruit receives a new name once they complete the “psychotechnic” testing portion of selection (the first thing you do, basic mathematics and reasoning problems in your native language). You keep three things about your identity. Your initials, your birth year, and (usually) your country of origin.
Maar met welk einddoel dan?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Haha ja, allemaal een act van Putin.
Heeft allemaal geen zin, hier schiet je echt niets mee op.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:24 schreef THEFXR het volgende:
vraag me af of ukraine ook stellingen buiten hun land kan aanvallen, bijvb Bellaroes of Rusland?
Wat stel je dan voor? "Putin en Rusland die dit gewoon niet doen" is wel het meest logische en wenselijke antwoord, maar natuurlijk niet realistisch. Ze doen het helaas, dat is op dit moment een gegeven waardoor dat station al gepasseerd is.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:17 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat ik dan weer raar vind is dat je moet gaan "onderhandelen" omdat een halve gek niet met zijn poten van je spullen af kan blijven.
Die russen, die nu dood gaan in oekarine waren ergens tussen de 3 en 8 jaar oud toen Putin aan de macht kwam... Hoe kan je die kwalijk nemen dat hij aan de macht isquote:Op maandag 28 februari 2022 18:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja in dat geval erg triest dat de Russen het zo ver hebben laten komen dat een gek, die dus blijkbaar geen zak om ze geeft, zoveel macht naar zicht heeft kunnen toetrekken en dat er in zijn naaste omgeving niemand is die hem een kogel door de kop kan schieten. Erg triest inderdaad.
Ik denk dat het meer voor de propaganda in Rusland is. Langere strijd kost put(a)in bakken met geld.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Alleen maar ingesteld door de Russen om verwarring te zaaien en tijd te rekken.
Moraal boost misschien?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heeft allemaal geen zin, hier schiet je echt niets mee op.
Rusland zal sowieso de komende jaren een economisch wrak worden, in elk geval voor de modale Rus. Voor zover het dat niet al was.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer voor de propaganda in Rusland is. Langere strijd kost put(a)in bakken met geld.
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Do you want to develop my app?
Een soort dating app waarmee je een foto maakt van een tank met gps locatie en je dan gematcht wordt met een boven je vliegende drone
Wat?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:24 schreef THEFXR het volgende:
vraag me af of ukraine ook stellingen buiten hun land kan aanvallen, bijvb Bellaroes of Rusland?
Werd al gezegd op het nieuws dat Duitsland Israëlische drones wil kopen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Duitsland zou hun 100 miljard voornamelijk hierin moeten pompen ipv extra tanks aan te schaffen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Kunst en kitsch 2040: ja meneer u heeft hier een telefoon van het begin van de oorlog, dat is te zien aan de afgeronde ingang dat heette usb-c voor oorlogse telefoons zijn iets kleiner en hebben wat meer vierkante ingang. Ik zie dat u dit artefact goed hebt afgeschermd dat is erg belangrijk want waarschijnlijk is zo'n toestel nog radioactief. De authentiekheid is moeilijk vast te stellen maar misschien heeft u wel een telefoon te pakken waar onder andere de beroemde speeches van zelensky op gekeken zijn, en natuurlijk het bekende underground platform OOR. Helaas is het verder moeilijk te achterhalen het blijft giswerk, als u de prijs wilt weten dan moet u denken aan 2000 tot 3000 roebel.
Eens!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die russen, die nu dood gaan in oekarine waren ergens tussen de 3 en 8 jaar oud toen Putin aan de macht kwam... Hoe kan je die kwalijk nemen dat hij aan de macht is![]()
Zijn allemaal jongen soldaten die je dood ziet liggen. Ik kan er echt niet bij hoe iemand daar blij om kan zijn.
Dat je zegt liever de russen dan mensen uit Oekraïne kan ik me helemaal voorstellen. Maar blij om zijn dat russen dood gaan
Hun tanks staan toch gewoon in de opslag? Upgraden naar de laatste versie en go.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
heb je het filmpje van Elbit Systems al gezien? Echt ongelovelijk waar ze in Israel mee bezig zijn. Ze zijn nr1 (verder dan Amerika dus) op high tech warfare. Ze bieden met E-CIX een platform en infrastructuur aan waar apps op kan worden ontwikkeld. Tegenwoordig vergaren drones waanzinnig veel informatie via diverse camera's en sensoren. Met de juiste apps en AI kan je met die data dus waanzinnig veel doen.
Duitsland zou hun 100 miljard voornamelijk hierin moeten pompen ipv extra tanks aan te schaffen.
Verstandig!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Werd al gezegd op het nieuws dat Duitsland Israëlische drones wil kopen.
Het idee blijf ik sympathiek vinden, maar drijft op aannames en hopen. Niet iets waar ik mijn familie aan bloot zou willen stellen als ik ik zo’n situatie zou zitten.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
In het Franse legioen krijg je een nieuwe identiteit, kan met het Ukrainse ook.
De Russische regering gaat er vanuit dat je dood bent. Maak er gebruik van.
Je moet natuurlijk niet zo dom zijn om je familie in Rusland te bellen want alles wordt natuurlijk afgeluisterd. Maar als je dat niet doet dan moet het wel lukken lijkt me.
Hou je 5 of 10 jaar stil, hopelijk is er een nieuw democratisch regime en is alles vergeten en vergeven en laat dan wat van je horen.
Putin is zelfs al langer dan 21 jaar aan de macht...quote:Op maandag 28 februari 2022 18:25 schreef over_hedge het volgende:
Die russen, die nu dood gaan in oekarine waren ergens tussen de 3 en 8 jaar oud toen Putin aan de macht kwam... Hoe kan je die kwalijk nemen dat hij aan de macht is
Het is letterlijk Anonymousquote:Op maandag 28 februari 2022 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een ontzettend dom idee weer van dat twittervolk
Ik geloof best dat het de realiteit is. Maar of dat gesprek echt is, twijfel ik sterk aan, helemaal dat er specifiek gezegd wordt dat er burgers worden aangevallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:29 schreef Kijkertje het volgende:
De realiteit: jonge mensen die geen clue hebben en een oorlog ingestuurd worden door een psychopatische machtswellusteling:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |