SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Bel ze even om het te vragen!quote:Op maandag 28 februari 2022 17:57 schreef Clasientje het volgende:
Gaan Julio en Tobias beslissen welke 2 genomineerd gaan worden deze week?
Even gebeld maar dat wisten ze nog niet.quote:
hoe moeten wij dat nou weten, zou wel een leuke twist zijn, ook omdat ze met elkaar besloten hebben wie er naar de greyroom gingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:57 schreef Clasientje het volgende:
Gaan Julio en Tobias beslissen welke 2 genomineerd gaan worden deze week?
Vanmorgen even verder weet ik nietquote:Op maandag 28 februari 2022 18:04 schreef Krambo het volgende:
Zijn er überhaupt beelden geweest van Tobias en Julio vandaag?
ja, middelste foto , is zelfde ruimte vorig jaarquote:Op maandag 28 februari 2022 18:04 schreef Krambo het volgende:
Zijn er überhaupt beelden geweest van Tobias en Julio vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, middelste foto , is zelfde ruimte vorig jaarOh ja thanks,ik had het vanmorgen al gezien in het SV topic, was ik vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook?
Dit was nog vroegerquote:Op maandag 28 februari 2022 18:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja thanks,ik had het vanmorgen al gezien in het SV topic, was ik vergeten
Chloëquote:Op maandag 28 februari 2022 18:22 schreef greysbones het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)&utm_medium=facebook
Wie is er een schrijver onder pseudoniem COS
https://www.showbizz24.be/user/73quote:Op maandag 28 februari 2022 18:22 schreef greysbones het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)&utm_medium=facebook
Wie is er een schrijver onder pseudoniem COS
je mist niksquote:Op maandag 28 februari 2022 18:40 schreef Ireth het volgende:
Na mijn dagenlange strijd om mijn 2e stream op Android weer werkend te krijgen en 2 dagen lopen struggelen om een oude laptop aan de praat te krijgen waar ik wél een 2e stream had...
... merk ik nu dat ik de moeite niet eens neem om de laptop aan te slingeren... ik kijk wel 1 stream.. tis toch geen klote aan.
Misschien denkt ze dat het dan knapperige wordtquote:
Denk dat heel veel anderen dat ook hebben, ik keek eerst ook veel meer dan nu.. maar mis het eigenlijk ook weer nietquote:Op maandag 28 februari 2022 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vind er echt niks meer aan kon me zelf best vermaken met de streams en soms vondt ik het vervelend als ik werken moest maar er is echt helemaal niks meer en ook steeds meer en meer SL
kloptquote:Op maandag 28 februari 2022 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik vind er echt niks meer aan kon me zelf best vermaken met de streams en soms vondt ik het vervelend als ik werken moest maar er is echt helemaal niks meer en ook steeds meer en meer SL
Snap ook niet waarom er die andere 2 niet te krijgen zienquote:Op maandag 28 februari 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat heel veel anderen dat ook hebben, ik keek eerst ook veel meer dan nu.. maar mis het eigenlijk ook weer niet
Mochten ze weer van plan zijn om volgend jaar weer een BB te doen, dan moeten ze toch echt leukere mensen en minder SL doen
Ja precies lijkt wel of ze het er idd om doenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
het is SL na Sl
het lijkt meer streamertje plagen dan wat anders
lekker allemaal aan de racequote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zullen denken..... vis moet zwemmen
zelfs dat gaat niet meer gebeuren, ze hebben de afgelopen weken zo ontzettend veel olie binnengekregen, dat die darmen daar inmiddels op getraind zijnquote:
MI MI MIquote:Op maandag 28 februari 2022 19:06 schreef rinardo het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)eert-ophef-wangedrag
hmmmquote:Op maandag 28 februari 2022 19:06 schreef rinardo het volgende:
Maar niks over het spelen met little leroy dat vergeet ie maar even voor het gemakquote:Op maandag 28 februari 2022 19:06 schreef rinardo het volgende:
Beetje vreemd inderdaad, misschien morgen welquote:Op maandag 28 februari 2022 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom er die andere 2 niet te krijgen zien
brrrrrquote:Op maandag 28 februari 2022 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, vis wordt gortdroog.
Een pin voor een ander wekt nu eenmaal meer sympathie op ....ook al heeft diegene er baat bij.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
de populariteit van Gracias is going downnnnnn
beide met geld gekochtquote:Op maandag 28 februari 2022 19:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een pin voor een ander wekt nu eenmaal meer sympathie op ....ook al heeft diegene er baat bij.
Vraag me wel af hoe ver die zou gaan als hij zelf geen pin heeft, maar weet dat hij sterker als Nouchine staat het aandurft om ook eens op de bank te komen.....en haar de pin geeft.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
beide met geld gekocht
tis dubbel
Volgens mij was die vis al gaar. Hoeft alleen maar even opgewarmdquote:Op maandag 28 februari 2022 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, vis wordt gortdroog.
Dat zal hij niet doen, zou heel erg dom zijn nu er nog maar zo weinig spelers over zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe ver die zou gaan als hij zelf geen pin heeft, maar weet dat hij sterker als Nouchine staat het aandurft om ook eens op de bank te komen.....en haar de pin geeft.
Wat ik ervan begrepen heb zat de pin in een mysterybox. Hij kocht die box in de hoop dat er een feestje of filmavond in zou zitten. In plaats daarvan zaten er wat spulletjes in en de pin er in, zo heb ik het begrepen vanmiddag? Maar misschien heb ik het niet goed en is er iemand die het precies gehoord heeft?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een pin voor een ander wekt nu eenmaal meer sympathie op ....ook al heeft diegene er baat bij.
ik hoorde, dat hij hem voor 60 Euries gekocht heeft, maar ook ''gehoord'' dus weet niet zekerquote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb zat de pin in een mysterybox. Hij kocht die box in de hoop dat er een feestje of filmavond in zou zitten. In plaats daarvan zaten er wat spulletjes in en de pin er in, zo heb ik het begrepen vanmiddag? Maar misschien heb ik het niet goed en is er iemand die het precies gehoord heeft?
Ja klopt, dat was de prijs vd mysteryboxquote:Op maandag 28 februari 2022 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoorde, dat hij hem voor 60 Euries gekocht heeft, maar ook ''gehoord'' dus weet niet zeker
Hij weet toch wel dat hij erg geliefd is.....aan de andere kant moet hij niet tegen over Nawel staan inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zal hij niet doen, zou heel erg dom zijn nu er nog maar zo weinig spelers over zijn
Hoe moet hij dat weten? Dat hij geliefd is?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij weet toch wel dat hij erg geliefd is.....aan de andere kant moet hij niet tegen over Nawel staan inderdaad.
En eigenlijk heeft hij al een risico gelopen want ook al vinden ze het allemaal een heel goed idee toch komen er scheurtjes.
De box koste 60euro zonder te weten wat erin zat....later hoorde hij dat hij voor een pin kon kiezen of voor persoonlijke spullen van de bewoners zoals die bijbel van Grace en dergelijke.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoorde, dat hij hem voor 60 Euries gekocht heeft, maar ook ''gehoord'' dus weet niet zeker
Ja zoiets vertelde hij idd ook. Hij kon ook de bijbel voor Grace nemen, dat kloptquote:Op maandag 28 februari 2022 19:38 schreef rinardo het volgende:
Dit kan ook nog, maar heeft 1 van jullie dit gehoord? hoe weet deze gast dit
[ twitter ]
Aan zijn post die hij gekregen had.....quote:Op maandag 28 februari 2022 19:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe moet hij dat weten? Dat hij geliefd is?
Ze hebben toch allemaal post gekregen?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aan zijn post die hij gekregen had.....
heel apart....niet te vreten lijkt het mijquote:Op maandag 28 februari 2022 19:43 schreef ammartje het volgende:
Het eten ziet er weer, uhmmm, apart uit
Ja, maar hij had toch heel veel en van zijn vriend hoorde hij toch dat hij goed bezig was.....En wordt niet voor niets prins Salar genoemdquote:Op maandag 28 februari 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal post gekregen?
Ik denk dat ook steeds, maar toch eten ze er elke dag lekker inquote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
heel apart....niet te vreten lijkt het mij
ze krijgen allemaal positieve postquote:Op maandag 28 februari 2022 19:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar hij had toch heel veel en van zijn vriend hoorde hij toch dat hij goed bezig was.....En wordt niet voor niets prins Salar genoemd
lekkerbekje van snoekquote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh heeft ook van een vis soort gehoord.
Daar denkt Nawel anders over.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze krijgen allemaal positieve post
er is voor hen geen peil op te trekken
Ja hoor en vissticks van palingquote:Op maandag 28 februari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekkerbekje van snoek
dat zou voor het eerst zijn
Ik denk dat niemand bij BB (Endemol) daar van wakker ligt van ons gezeur.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
werken moest maar er is echt helemaal niks meer en ook steeds meer en meer SL
klopt
het is SL na Sl
het lijkt meer streamertje plagen dan wat anders
ik neem aan dat steeds meer mensen zullen afhakenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand bij BB (Endemol) daar van wakker ligt van ons gezeur.
Nou dat zal het verschil wel maken die 2 terug.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Juud79 het volgende:
Gawd, wat saai zo zeg. Laat Tobias en Julio maar snel weer terugkomen. Dat splitten van de groep, ik snap echt niet waar dat goed voor is. Vorige keer was er ook geen bal aan. En nu is het helemaal stom omdat ze niet eens te zien zijn op de streams.
Gelukkig duurt een week bij BB maar 4 dagenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Juud79 het volgende:
Gawd, wat saai zo zeg. Laat Tobias en Julio maar snel weer terugkomen. Dat splitten van de groep, ik snap echt niet waar dat goed voor is. Vorige keer was er ook geen bal aan. En nu is het helemaal stom omdat ze niet eens te zien zijn op de streams.
Groep is in 2 weken gehalveerd. Veel te snel.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Juud79 het volgende:
Het duurt ook gewoon te lang voordat we ook maar wat te weten komen van de twee uithuis geplaatste....Als je nu enig idee had wat de bedoeling was kon je tenminste iets bedenken wat voor invloed het heeft voor de rest van de bewoners. Nu is het gewoon dom wachten en kijken hoe ze van de ene maaltijd naar de andere maaltijd gaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat steeds meer mensen zullen afhaken
ook uitzendingen kijkcijfers zullen dan nog verder gaan dalen
heel eerlijkquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Juud79 het volgende:
veel te snel? het is over in 3 weekquote:Op maandag 28 februari 2022 19:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Groep is in 2 weken gehalveerd. Veel te snel.
ik vind het wel primaquote:Op maandag 28 februari 2022 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
veel te snel? het is over in 3 week
1 die graag wel emigreren naar een ander landquote:Op maandag 28 februari 2022 19:59 schreef engine het volgende:
Grace herhaald nog maar eens dat ze zich echt een breedenaar voelt.
ik had Sercan wel willen zien in het spelquote:
Waarom ze een vies gezicht trok is niet duidelijk, hoe het eruit zag? of weinig van gegeten?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis niet lekker???![]()
![]()
Hoe langer je erna kijkt.
Ik voel dat je een beetje geïrriteerd bentquote:Op maandag 28 februari 2022 20:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom zit die kneus nou met capuchon op
Je had dan wel meer gesprekken kunnen volgen die soms ook heel leuk waren om naar te luisteren of wat je interessant vond. Nu heb je de Nawel groep van oh wat ben ik goed en brasil. en twee jongens die nu druk aan het speculeren zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had Sercan wel willen zien in het spel
Vera had van mij ook mogen blijven
maar echt missen neuh
gewat?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die grace heeft het maar over reizen en Village huren in Brazilië en zo nog meer dingen en ze is werkzoekende staat er bij haar profiel wordt ze gementieneerd of zo
Goed gevoeld ,sorryquote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik voel dat je een beetje geïrriteerd bent
das waarquote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je had dan wel meer gesprekken kunnen volgen die soms ook heel leuk waren om naar te luisteren of wat je interessant vond. Nu heb je de Nawel groep van oh wat ben ik goed en brasil. en twee jongens die nu druk aan het speculeren zijn.
Oh brrr ik hou niet van paling, lekkerbekjes welquote:Op maandag 28 februari 2022 19:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als dat zo was at ik iedere dag visstick
nee nooit van gehoordquote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ooo ken je het niet haha ,zeker iets Amsterdams, onderhouden door minnaar
Nee ik snap het wel. Ze hebben in een heel snel tempo de streams onkijkbaar gemaakt. Eerst kon je nog kiezen om naar een andere stream te gaan als je iemand heel slecht trok. Nu is het irritaties en streamlocks.quote:
U vroeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Juud79 het volgende:
de FEBO is lostquote:Op maandag 28 februari 2022 20:09 schreef engine het volgende:
Man man man![]()
Ze zijn ook al weer terug. Dit is echt niet te geloven.
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef engine het volgende:
Ze zullen wel als helden behandeld worden omdat ze een paar uur ergens anders gezeten hebben![]()
Zometeen verhalen van het front
Raar he, hier nog een. terwijl ik dit een actieve leuke groep vond. Had ook het idee dat daar veel meer te doen was om te kijken. Dat beetje zon pikken tussen de deur toen de heren in de gameroom zaten...dit keer is het net allemaal niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
das waar
maar hoort ook weer bij het spel
irriteer me vooral veel aan de meesten
en dat had ik vorig jaar naar mijn idee een stuk minder
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef engine het volgende:
Ze zullen wel als helden behandeld worden omdat ze een paar uur ergens anders gezeten hebben![]()
Zometeen verhalen van het front
nou heb je het nooit eerder horen zeggen ook hoor hahaquote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ooo ken je het niet haha ,zeker iets Amsterdams, onderhouden door minnaar
geen idee wat het isquote:Op maandag 28 februari 2022 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar he, hier nog een. terwijl ik dit een actieve leuke groep vond. Had ook het idee dat daar veel meer te doen was om te kijken. Dat beetje zon pikken tussen de deur toen de heren in de gameroom zaten...dit keer is het net allemaal niet.
Nooit ter sprake gk9men dan hahaquote:Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou heb je het nooit eerder horen zeggen ook hoor haha
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik snap het wel. Ze hebben in een heel snel tempo de streams onkijkbaar gemaakt. Eerst kon je nog kiezen om naar een andere stream te gaan als je iemand heel slecht trok. Nu is het irritaties en streamlocks.
ja erg slecht camerawerkquote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]Plus ook vaak van zo dichtbij opgenomen dat je er vier hoort praten en maar eentje ziet.
Ja dat is heel irritant.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]Plus ook vaak van zo dichtbij opgenomen dat je er vier hoort praten en maar eentje ziet.
Je zou het bijna denken.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die grace heeft het maar over reizen en Village huren in Brazilië en zo nog meer dingen en ze is werkzoekende staat er bij haar profiel wordt ze gementieneerd of zo
ja wat een timing hequote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat ze de hele dag streamlock doen en dan twintig minuten voor de tv uitzending Tobias en Julio weer terugsturen en er vandaag voor de eerste keer wat te kijken valt![]()
TV uitzending
kijk ik al een paar dagen nietquote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat ze de hele dag streamlock doen en dan twintig minuten voor de tv uitzending Tobias en Julio weer terugsturen en er vandaag voor de eerste keer wat te kijken valt![]()
TV uitzending
die wil ik ook niet zienquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Ah natuurlijk daar is de streamlock. Wel met een nieuwe BBB.
nee die hebben al tig keer gezien weerquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Ah natuurlijk daar is de streamlock. Wel met een nieuwe BBB.
rtl moet je dan opzeggenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit is de druppel Videoland direct opgezegd
Heb ik dan 1000x niet opgelet?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die hebben al tig keer gezien weer
Betaal aan Videoland en van wie is Videoland ….. RTLquote:Op maandag 28 februari 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
rtl moet je dan opzeggen
die bepalen
niet Videoland
nee iedereen was het er over eens dat die 2 naar de grey room gingen, dus niets oneerlijksquote:Op maandag 28 februari 2022 20:22 schreef Flow3r het volgende:
ze mochten tweets lezen ?
Oneerlijk tegenover de andere bewoners
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:23 schreef Alocanda het volgende:
Arme Leroy die nu moet horen dat ze tweets hebben gezien zonder dat ze over lego hebben moeten lopen.
Is niet eerlijk weet je welquote:Op maandag 28 februari 2022 20:23 schreef Alocanda het volgende:
Arme Leroy die nu moet horen dat ze tweets hebben gezien zonder dat ze over lego hebben moeten lopen.
er is iets niet doorgegaan wat ik net begreep ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 20:21 schreef rinardo het volgende:
BB heeft waarschijnlijk gedacht, het is zo wel erg saai, ze moeten maar weer terug.
zou zo maar kunnenquote:
aan beide zijdesquote:Op maandag 28 februari 2022 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er is iets niet doorgegaan wat ik net begreep ofzo
O dat is snel. Nog geen 24 uur weggeweest.quote:
ons maatschappelijk werkertje heeft weer een goed woordje gevondenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Julio is blij dat hij met Tobias dit heeft mogen doen
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
ons maatschappelijk werkertje heeft weer een goed woordje gevonden
ik denk dat ze bij de Febo ook de weg kwijt zijn nuquote:
Soort van low-operations mode, kosten laag houden en stagiaires blijven bij de knoppenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
als we dan toch 1 conclusie moeten trekken
BB is eigenlijk over voor de finale is gespeeld
hahahahahaha echt hequote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Soort van low-operations mode, kosten laag houden en stagiaires blijven bij de knoppen
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
ja en dat vind ik jammerquote:
we moeten maar even een sessie inplannen greysquote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze bij de Febo ook de weg kwijt zijn nu
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
we moeten maar even een sessie inplannen greys
maar was eRg mysterieus weerquote:Op maandag 28 februari 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
aan beide zijdes
ze hebben het beide over challanges die niet door zijn gegaan
Nou zeg dat...quote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef Ireth het volgende:
Deal or no deal was een stuk spannender
Krijg een beetje het idee dat ze sinds ze weten dat het twee weken korter duurt helemaal van het padje zijn. Waar er eerst een plan leek te zijn is het nu gewoon weer aanklooien en streamlocks strooien.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en dat vind ik jammer
zorg dan dat je goed afsluit
Script is naar de haaienquote:Op maandag 28 februari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg een beetje het idee dat ze sinds ze weten dat het twee weken korter duurt helemaal van het padje zijn. Waar er eerst een plan leek te zijn is het nu gewoon weer aanklooien en streamlocks strooien.
Leroy en lezen in 1 zin. Het wordt met de dag beter.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:23 schreef Alocanda het volgende:
hahahaha, doe ik wel hoor, geloof me maar, geen cake en koffiequote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en dat vind ik jammer
zorg dan dat je goed afsluit
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg een beetje het idee dat ze sinds ze weten dat het twee weken korter duurt helemaal van het padje zijn. Waar er eerst een plan leek te zijn is het nu gewoon weer aanklooien een streamlocks strooien.
Dat is die pin die Nouch op heeft. Dat is uiteindelijk uit de mysterybox gekomen.quote:
groot gelijkquote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahahaha, doe ik wel hoor, geloof me maar, geen cake en koffie![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee was apart ietsquote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is die pin die Nouch op heeft. Dat is uiteindelijk uit de mysterybox gekomen.
lawaai om niks maken, ik ken er meer die dat doenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:30 schreef mario390 het volgende:
is dat het enige, dat de 2 terug zijn? man man
ik was op bed en dacht is en nieuwe bewohner
de 2 zijn geen dag weg en maken zo en lawaii
om niks
Jawel hahaquote:
dan proost ik straks op jou en dat jullie nog heel, heel veel waardevolle momenten hebbenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
![]()
![]()
@rinardo daar proost ik dan ook opquote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
dan proost ik straks op jou en dat jullie nog heel, heel veel waardevolle momenten hebben
[ afbeelding ]
ik verwacht echt dat het 1 dezer dagen is afgelopenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Decision week
De kijker heeft beslist
Jullie koffers staan klaar in de voorraadkamer
Pak jullie koffers in en verlaat mijn huis
Het experiment is afgelopen.
De jackpot gaat naar de voedselbank
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Decision week
De kijker heeft beslist
Jullie koffers staan klaar in de voorraadkamer
Pak jullie koffers in en verlaat mijn huis
Het experiment is afgelopen.
De jackpot gaat naar de voedselbank
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
dan proost ik straks op jou en dat jullie nog heel, heel veel waardevolle momenten hebben
[ afbeelding ]
vertel ze even wat een week ook alweer is hahaquote:
Alsjeblieft niet nog een editiequote:Op maandag 28 februari 2022 20:40 schreef Jockari het volgende:
Editie 2023 gaat er niet meer komen vrees ik (alhoewel, vrezen...).
zou beter zijn van nietquote:Op maandag 28 februari 2022 20:40 schreef Jockari het volgende:
Niet gekeken. Doe ik voorlopig ook niet meer. Cos is veel leuker gelukkig.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:43 schreef engine het volgende:
Het ergste is nog dat de tv uitzending wel leuk is
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:44 schreef engine het volgende:
Het is vooral wel grappig dat ze allemaal wel willen en het als kans zien.
een paar x 10quote:Op maandag 28 februari 2022 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Elke dag allemaal paar negatieve tweets
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:45 schreef GayGuy het volgende:
Ze hebben dus tweetjes mogen lezen, geen battle waarbij een van hen het huis direct moest verlaten, wat wel in de liveshow werd gezegd?
Het kan maar gezegd zijnquote:
waar zou het aan gelegen hebben dan ? ik snap het niet namelijk. ik vond deze BB toch goed beginnen en ik elkaar zitten welquote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verwacht echt dat het 1 dezer dagen is afgelopen
zacht gekookte eitjes die harder zijn dan ooit hahahahahahaquote:Op maandag 28 februari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
de tweets waren dus wederom niet echt pittig
Of live COS meelezenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Elke dag allemaal paar negatieve tweets
Bwa. Is sfeermaker, en heeft nog kennis die de anderen niet kennen. Nawel heeft bijvoorbeeld nog nooit van Napoleon gehoord, zegt genoeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Kristof een sfeermaker en soms erg belerend
jawellllllllll ik wil meedoen hahahquote:Op maandag 28 februari 2022 20:40 schreef Jockari het volgende:
Mochten ze het nog eens durven dan als 1e geen nl/b meer... dan ben je ook van dat 2nl/2b in de finale gezeik af...quote:Op maandag 28 februari 2022 20:40 schreef Jockari het volgende:
Maar als jij alleen meedoet Joyce, ben je gelijk winnaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jawellllllllll ik wil meedoen hahah
we zouden ze laten zien wat hard is of niet, de dooier zou blauw zijn ipv zachtgeelquote:
mijn meningquote:Op maandag 28 februari 2022 20:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar zou het aan gelegen hebben dan ? ik snap het niet namelijk. ik vond deze BB toch goed beginnen en ik elkaar zitten wel
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
we zouden ze laten zien wat hard is of niet, de dooier zou blauw zijn ipv zachtgeel
Spijker op zijn kopquote:Op maandag 28 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
met het harder dan ooit
zwaarder dan ooit
hebben ze zichzelf zo in de voet geschoten
want dat ze geen koffer hadden nou poeh poeh
kijker mocht meer beslissen
de beslissingen die we mochten nemen waren vooral inhoudsloos
of onoverzichtelijk
ze hebben mazzel
dat de bewoners zo creatief waren
Dat zei je vorig jaar ookquote:Op maandag 28 februari 2022 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jawellllllllll ik wil meedoen hahah
Het verhaal van Anne Frank moest ook uitgelegd worden!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bwa. Is sfeermaker, en heeft nog kennis die de anderen niet kennen. Nawel heeft bijvoorbeeld nog nooit van Napoleon gehoord, zegt genoeg.
alle bedden naast elkaar zetten en dan samen in bedquote:Op maandag 28 februari 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel wil de tijd samen doorbrengen
zonder de creativiteit van de bewoners was het nog saaier geweest, die hebben het programma geredquote:Op maandag 28 februari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
met het harder dan ooit
zwaarder dan ooit
hebben ze zichzelf zo in de voet geschoten
want dat ze geen koffer hadden nou poeh poeh
kijker mocht meer beslissen
de beslissingen die we mochten nemen waren vooral inhoudsloos
of onoverzichtelijk
ze hebben mazzel
dat de bewoners zo creatief waren
Ze drinkt geen alcohol, dus kent die cognac nietquote:Op maandag 28 februari 2022 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bwa. Is sfeermaker, en heeft nog kennis die de anderen niet kennen. Nawel heeft bijvoorbeeld nog nooit van Napoleon gehoord, zegt genoeg.
Ik denk dat Nawel ook nog nooit gehoord heeft van Anne Frank. Moet volgens haar waarschijnlijk een bekende tiktokster zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het verhaal van Anne Frank moest ook uitgelegd worden!
ze weet niet eens wanneer WOII wasquote:Op maandag 28 februari 2022 20:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel ook nog nooit gehoord heeft van Anne Frank. Moet volgens haar waarschijnlijk een bekende tiktokster zijn.
Inderdaad Rinardo. Als het dat zootje van verleden jaar had geweest, zaten we nu al zonder BB.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
zonder de creativiteit van de bewoners was het nog saaier geweest, die hebben het programma gered
Zou ze überhaupt weten dat er 2 wereldoorlogen warenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weet niet eens wanneer WOII was
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad Rinardo. Als het dat zootje van verleden jaar had geweest, zaten we nu al zonder BB.
Was al afgebroken geweestquote:Op maandag 28 februari 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
da was het huis al 3 weken leeg![]()
Ja die eerste in 1914 en die 2de in 1918 zeker ?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou ze überhaupt weten dat er 2 wereldoorlogen waren
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja die eerste in 1914 en die 2de in 1918 zeker ?
Pin gekregen van Salar uit de mysteriebox die hij kocht in de minimall.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:54 schreef Kinga het volgende:
Oh die 2 zijn al weer terug? Snap nog steeds niet hoe Nouchine een pin heeft. De SV zijn niet meer volledig...SL galore en de COS sterft uit... kijk zelf ook bijna niet meer...
Cos leeft nog, maar je ziet verschillende cossers die nog amper komen piepen. Zelfs Mario is al minder ;-)quote:Op maandag 28 februari 2022 20:54 schreef Kinga het volgende:
Oh die 2 zijn al weer terug? Snap nog steeds niet hoe Nouchine een pin heeft. De SV zijn niet meer volledig...SL galore en de COS sterft uit... kijk zelf ook bijna niet meer...
met al die SL is het niet te doenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:54 schreef Kinga het volgende:
quote:
inderdaadquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad
maar deze BB heeft geen ruggegraat
Grace ookquote:Op maandag 28 februari 2022 21:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vertrouw die Tobias steeds minder, kan er m'n vinger niet op leggen maar vind
'm sowieso heel berekenend. En die zogenaamde vriendschap met Grees is zo nep
als Tobias is. Die doet alles voor de winst.
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Cos leeft nog, maar je ziet verschillende cossers die nog amper komen piepen. Zelfs Mario is al minder ;-)
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Cos leeft nog, maar je ziet verschillende cossers die nog amper komen piepen. Zelfs Mario is al minder ;-)
Ik mis er ook een (kan alleen ff niet meer op zijn username komen)quote:Op maandag 28 februari 2022 20:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
jaaaaaaquote:Op maandag 28 februari 2022 21:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vertrouw die Tobias steeds minder, kan er m'n vinger niet op leggen maar vind
'm sowieso heel berekenend. En die zogenaamde vriendschap met Grees is zo nep
als Tobias is. Die doet alles voor de winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |