SOI en zoiets dat je vriendinnetje uitgebreid haar Insta gaat volposten met haar nieuwe ervaringen.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De timing helpt echt niet, zorgt er alleen maar voor dat Rusland straks (nog verder) gaat escaleren.
Ik denk dat ze van beide kanten niks zijn opgeschoten.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er was al eerder een bericht dat het over is, maar nu dus weer.
Ben erg benieuwd wat eruit gekomen is. Ik neem aan dat de Oekraïense delegatie eerst terug moet zijn op Oekraïense grond voor dit verder bekend wordt.
Waarschijnlijk van tevoren een peptalk van Putin gekregen.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die russen zien er vertieft uit hoor
Uiteraard.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van beide kanten niks zijn opgeschoten.
Die staan lijnrecht tegenover elkaar. 0 openingen.
Ik vraag me oprecht af hoe ze hier uit kunnen komen zonder dat het escaleert in een derde wereldoorlog.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van beide kanten niks zijn opgeschoten.
Die staan lijnrecht tegenover elkaar. 0 openingen.
Aan de russische kant ja. Die moeten nu tegen Poetin gaan vertellen dat het niet gelukt is.quote:
quote:Ik heb honderden keren op dit hoofdplatform van de VN gestaan. En nu kijk ik en denk: Vasily, je was een normaal mens, maar ooit zaten we, zoals ze zeggen, op dezelfde golflengte. Wat draag je nu? Als ik jou was, zou ik mezelf neerschieten, of in ieder geval ziek worden. Brand in de hel, Vasya.
Ja, ik dacht ik informeer jullie alvast.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar dat zal pas bekend gemaakt worden als iedereen weer veilig is.
Als ze willen dat ie netjes in pak en stropdas komt moeten ze zijn stad niet bombarderen.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedrukte gezichten.
Moet die ene vent nou echt met petje en polo daar zitten?
Geloof dat niemand echt hoge verwachtingen heeft van deze gesprekkenquote:Op maandag 28 februari 2022 17:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe ze hier uit kunnen komen zonder dat het escaleert in een derde wereldoorlog.
Ja. Dat gaan de Oekraïners vast accepteren!quote:Op maandag 28 februari 2022 17:25 schreef Raw85 het volgende:
Wat zou een oplossing kunnen zijn waarbij Poetins gezichtsverlies enigszins binnen de perken kan blijven en Oekraïne tegelijkertijd niet volledig hoeft te capituleren?
Een nieuwe grens bij de Djnepr misschien en Kiev dat in Oekraïne handen blijft? Verschrikkelijk natuurlijk, dat wel.
Die komt uit bezet gebied en is tussen het bommen koppen daarheen gevlogen en jij hebt het smerige gore lef om te verwachten dat hij eerst even doucht en zich omkleed? Wat ben jij voor een losgeslagen klapjosti man.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedrukte gezichten.
Moet die ene vent nou echt met petje en polo daar zitten?
Hier putin, je krijgt donetsk. Nu lief doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe ze hier uit kunnen komen zonder dat het escaleert in een derde wereldoorlog.
Daar denken wij dan anders over inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:09 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ja dat is ze in functie maar ik vind haar geen leider in de uitoefening van die functie
Maar daar zitten wel kerelsquote:Op maandag 28 februari 2022 17:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
ukraine is supercasual gekleed voor zo'n belangrijke meeting
Assad stond op het punt te verliezen toen Rusland zich er mee ging mengen.quote:
En wordt het opnieuw een bloedige toestand.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Assad stond op het punt te verliezen toen Rusland zich er mee ging mengen.
Als Rusland daar vertrekt, dan breekt de oorlog opnieuw uit. En als de rebellen steun krijgen van Turkse drones (140 TB2, 6 AKINCI, 6 AKSUNGUR, 30 ANKA's inmiddels) dan gaat Assad dat niet overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |