Even posten om terug te kunnen vindenquote:
Het grote verschil is wel dat de US gewoon de geldpers aan konden slingeren waarbij Rusland op het moment Roebels bloed. Die zijn over 3 weken volledig failliet en buitengesloten van zo'n beetje de complete beschaafde wereld.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
USA stond ook pas na 3 weken in het centrum van Baghdad, tegen een Iraaks leger dat in de 1e 48uur al half uit mekaar viel. Dat de Oekrainers hevig verzet binnen is wel duidelijk maar dit de echte strijd om Kiev is nog niet begonnen.
Dan moeten we ook B zeggen en de russen ook weer toelaten tot Unter Den Linden en Alexanderplatzquote:Op maandag 28 februari 2022 16:57 schreef Ludachrist het volgende: [..] Dan zit er maar één ding op: we gaan Oekraïne redden door het te laten annexeren door Rusland.
oorlog kent geen grenzen dat zie je maarquote:
Wat snel, dit kan toch niet echt waar zijn?!quote:
Karakteriseert jou dan wel weer dat je wel de moeite neemt om beledigingen op je touchscreen te typen, maar niet de moeite wil nemen voor een open discussie.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik ga mijn tijd niet verknoeien aan het op een touchscreen uittypen van een antwoord op de post van een kremlintroll. Misschien dat ik me die moeite nog eens neem wanneer ik achter m'n PC zit.
Je mag wel weten dat ik het nihilisme van de koude oorlog en de wereldwijde angst voor de Soviets bewust heb meegemaakt, en dat ik ouder ben dan jij denkt.quote:Je geeft overigens aan dat je pas rond je veertigste enigszins een idee van het verloop van WO II kreeg, dat zegt in mijn optiek wel genoeg...
Nou, dan zal Turkije binnenkort ook wel weer langskomen, die voeren immers ook al tijden oorlog tegen het kwaad in hun ogen.quote:
Ik hoop het. En dan ervoor in de plaats een Westerse democratie. Die dan uitwaait over alle buurlanden (Belarus) en moslimlanden die niet meer door Rusland beschermd worden zoals Iran en Syrie.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Het Russische leger is groot genoeg om nog even door te gaan maar ze lijden in tegenstelling tot het Syrische leger grote verliezen. Ik heb er een hard hoofd in dat ze nog een week door gaan want je eigen bevolking is al zwaar tegen dit zorgt alleen maar voor meer woede.
Ik denkt dat er een revolutie aan komt.
Yandex translation:quote:
Lijkt me goed, we moeten wel respect hebben voor Poetin zijn gevoelens van onzekerheid over de veiligheid van Rusland. Het zou goed kunnen dat die gevoelens verdwijnen als hij ook Duitsland mag annexeren, dus dat is het proberen waard, anders zou het wel eens kunnen escaleren.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:59 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dan moeten we ook B zeggen en de russen ook weer toelaten tot Unter Den Linden en Alexanderplatz
Iedereen kan briefjes sturen.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:01 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Wat snel, dit kan toch niet echt waar zijn?!
En daarna verscheurd of wat?quote:
Application to membership. Dus geen lidmaatschap nog.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:02 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Yandex translation:
[ afbeelding ]
Is geen "je bent nu lid" contract oid. Gewoon een letter of intent. Turkije heeft zo'n ding al 20 jaar geleden een keer ondertekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |