quote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Omdat de vorige post nogal overzichtelijk was nu met spoilers. Deze gast is briljant en kan de militaire situatie uitstekend duiden. Ik post een vertaling van zijn analyse hier:Ik zal mijn reactie nog een keer posten, nu ook in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier onder de geweldige kaartupdates:
https://www.scribblemaps.com/maps/view/The-War-in-Ukraine/091194
[ twitter ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, een warhead van 700 kg, plus de snelheid waarmee die neerkomtquote:Op maandag 28 februari 2022 14:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Shockwave van een bom laat een ruit op een km afstand barsten
[ twitter ]
Okayquote:Op maandag 28 februari 2022 14:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Laat curling er buiten.
Prachtige sport.
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Omdat de vorige post nogal overzichtelijk was nu met spoilers. Deze gast is briljant en kan de militaire situatie uitstekend duiden. Ik post een vertaling van zijn analyse hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier onder de geweldige kaartupdates:
https://www.scribblemaps.com/maps/view/The-War-in-Ukraine/091194
[ twitter ]![]()
Moeten ze eerst in Polen aankomen en niet tegengehouden worden. Overigens heb je voor 8000 tot 10.000 studenten wel iets meer dan één 747 nodig.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die 747 van de Marokkaanse koning kan toch wel even op en neer vliegen naar Polen?
zouden ze gewoon tot het eind gaan? zelensky en de oakrainers?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Uitkomst is toch duidelijk.
Oekraine wil niet capituleren en dus gooit Rusland Kiev plat, onder het motto: dan is het jullie eigen schuld.
PVV is een pion van Israel.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
PVV zou ik nog wel het voordeel van de twijfel willen geven. Maar Baudet is 100% zeker een pion van het Kremlin.
Je moet even op de link van de landkaart klikken.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Om met de woorden van een oude docent van me te spreken, deze post is nogal 'visueel ontoegankelijk'.
Vliegt hij toch een paar keer op en neer, en Royal Air Maroc zal ook wel wat toestellen klaar hebben staan. Zet die toestellen klaar in Polen en ze mogen echt de grens wel over.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst in Polen aankomen en niet tegengehouden worden. Overigens heb je voor 8000 tot 10.000 studenten wel iets meer dan één 747 nodig.
Oke dat wist ik niet. Ik zit voornamelijk hier om de situatie te volgen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hier heb jij een apart topic voor toch?
Wat een dom gelul.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je Baudet vertrouwelijke informatie geeft kun je het net zo goed direct naar het Kremlin sturen.
Dit is het militaire topic. Worden vrij zinnige dingen gepost.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:36 schreef Cherni het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Ik zit voornamelijk hier om de situatie te volgen.
Kan je dit soort dingen niet gewoon met je begeleider bespreken? In plaats van hier het topic vervuilen?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:34 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
En wie staan er allemaal op de loonlijst van Soros.
Thx ik zal mij daar eens wat gaan inlezenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is het militaire topic. Worden vrij zinnige dingen gepost.
OOR / Een tactische/militaire analyse van het front in Oekraïne
De laatste jaren niet opgelet?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:37 schreef zoost het volgende:
[..]
Wat een dom gelul.
Als iemand iets anders vindt dan jij, is het nog geen vriendje van Putin.
Oei, ik neem aan dat Putin nu gelijk stopt met deze waanzin.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef 297534 het volgende:
Het EK curling (19 tot en met 26 november) in de Russische stad Perm gaat ook niet door.
Dit heeft niks te maken met militaire doelen veroveren maar puur sadisme.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Het gaat maar door. Klootzakken.
Zou meteen naar de laatste posts gaan en mijn laatste post even lezen. Zeer relevant en up to date.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
Thx ik zal mij daar eens wat gaan inlezen
Het is toch belachelijk dat deze mensen geweigerd worden in treinen en bussen omdat ze zwart zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:38 schreef ootjekatootje het volgende:
https://nos.nl/l/2419222
Weer zo’n idioot artikel, president uit Nigeria misschien zelf een vlucht regelen vanuit de ambassade?
Misschien wat eerder een reddingsplan opzetten voor je landgenoten in Oekraïne?
Altijd met dat vingertje wijzen naar anderen en zelf niks ondernemen… idem voor de andere landen die hun landgenoten in de kou zien staan nu.
Is al opgelost. Bedanktquote:Op maandag 28 februari 2022 14:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Weer zo’n idioot artikel, president uit Nigeria misschien zelf een vlucht regelen vanuit de ambassade?
Altijd met dat vingertje wijzen naar anderen en zelf niks ondernemen… idem voor de andere landen die hun landgenoten in de kou zien staan nu.
Op het moment supréme wegkijken.. jammer.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Closeup van een paddestoel wolk, ziet er imposant uit
[ twitter ]
Balen. Had kaarten daarvoorquote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef 297534 het volgende:
Het EK curling (19 tot en met 26 november) in de Russische stad Perm gaat ook niet door.
Dan moeten die landgenoten toch eerst de grens over lijkt me niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Oekraine zal idd niet opgeven, maar Poetin ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:35 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
zouden ze gewoon tot het eind gaan? zelensky en de oakrainers?
Of zouden ze zich overgeven.
Er waren toch een paar users hier die in rusland wonen?
Hoe is de situatie daar nu? wat zegt het volk, wat is er in de media?
Eens, net zo belachelijk dat hun leider wel commentaar levert maar zelf geen ene moeite doet.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat deze mensen geweigerd worden in treinen en bussen omdat ze zwart zijn.
Is dat zo? dat valt op te maken aan een korte video? Als dat daadwerkelijk zo is dat verwerpelijk. Echter is er te weinig context in die video.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat deze mensen geweigerd worden in treinen en bussen omdat ze zwart zijn.
Die fout begint bij de Nigeriaanse ambassade, niet bij die mannen bij de trein.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan moeten die landgenoten toch eerst de grens over lijkt me niet?
Wat loop je nou continu fout gedrag goed te praten, mijn god.
Rusland heeft kernwapens en Oekraïne niet, de uitkomst staat al vast.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oekraine zal idd niet opgeven, maar Poetin ook niet.
Poetin moet en zal winnen en Oekraine op de knieen krijgen anders gaat hij op zijn bek. Je kunt toch niet als grootmacht Rusland verliezen van een land met burgers met geweren op je schieten.
En opgeven voor Rusland is ook geen optie, want ook dat is gezichtsverlies.
Probleem dus.
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die fout begint bij de Nigeriaanse ambassade, niet bij die mannen bij de trein.
Als je daar na dit optreden in de kamer nog over twijfelt, dan ben je echt niet meer te redden hoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:37 schreef zoost het volgende:
[..]
Wat een dom gelul.
Je haalt oorzaak en gevolg doorelkaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:37 schreef zoost het volgende:
[..]
Wat een dom gelul.
HET IS AL OPGELOST OOTJEKATOOTJEquote:Op maandag 28 februari 2022 14:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]![]()
Alsof de ambassade dat probleem kan verhelpen.
Wie dan wel?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:42 schreef Poem_ het volgende:
[..]![]()
Alsof de ambassade dat probleem kan verhelpen.
Die kernwapens heeft hij helemaal niet nodig. Hij kan de boel zo ook wel platgooien.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Rusland heeft kernwapens en Oekraïne niet, de uitkomst staat al vast.
En ondertussen bombarderen ze woonwijk in Charkivquote:Op maandag 28 februari 2022 14:44 schreef Anton91 het volgende:
Het enige positieve tot dusver is dat ze nogsteeds aan het onderhandelen zijn blijkbaar. Als beide partijen op alle voorstellen direct al nee hadden gezegd was het inmiddels al voorbij.
Ik durf de weddenschap wel aan dat er vandaag geen passagiersvliegtuig uit de lucht geschoten gaat worden op die route.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou nu echt niet van Moskou naar Istanbul durven vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |