Hij heeft zijn "praatje" weer kunnen doen. De rest is niet belangrijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom blijft hij niet in de kamer? Is het onderwerp niet belangrijk genoeg?
Hij heeft wel gelijk, behalve dan dat niet iedereen woest op hem werd (Omtzigt bleef rustig). Bovendien doet hij alsof hij een open discussie zo belangrijk vindt, maar zelf draait hij een riedeltje af in plaats van de positie van de ander serieus te nemen. Dat blijkt wel uit de manier waarop hij Kuzu en Omtzigt te woord stond.quote:
Het is veel wollig taalgebruik, weinig zeggen en al helemaal niet concreet worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, behalve dan dat niet iedereen woest op hem werd (Omtzigt bleef rustig). Bovendien doet hij alsof hij een open discussie zo belangrijk vindt, maar zelf draait hij een riedeltje af in plaats van de positie van de ander serieus te nemen. Dat blijkt wel uit de manier waarop hij Kuzu en Omtzigt te woord stond.
Het lijkt me ook godsonmogelijk om zo'n complexe kwestie in een paar minuten spreektijd te behandelen. Die Tweede Kamer is maar een hijgerige bedoening. Ik snap niet waarom ik nog kijk, want ik wind me er telkens weer (volstrekt vergeefs) over op.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is veel wollig taalgebruik, weinig zeggen en al helemaal niet concreet worden.
En dat is precies z'n doel; als z'n achterban het maar niet snapt maar wel denkt het te snappen, dan is het goed.
Maar dat ontkent ook niemand. Er wordt ook gewoon naar die scenario's gekeken. Dit is een heel sterk stukje tegen elkaar aan lullen, het met elkaar eens zijn, maar toch je punt willen maken om er politiek gewin uit te halen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima interrupte van Wybren van Haga. Zoiets hoort gewoon gemaakt te worden
Ja maar dan moet je als Rutte na 2+ jaar liegen, verbergen, verdraaien niet meteen komen met "we gaan wat doen, het treft ook jullie als volk, maar hoe, dat vertellen we lekker niet"quote:Op maandag 28 februari 2022 14:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat ontkent ook niemand. Er wordt ook gewoon naar die scenario's gekeken. Dit is een heel sterk stukje tegen elkaar aan lullen, het met elkaar eens zijn, maar toch je punt willen maken om er politiek gewin uit te halen.
Ze zijn inderdaad nogal langs elkaar heen aan het lullen. Hoekstra gaf ook wel een warrig antwoord over maar pas later zei hij dat departementen wel bezig zijn met zulke analyses. Dat had ie ook gelijk meteen kunnen zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat ontkent ook niemand. Er wordt ook gewoon naar die scenario's gekeken. Dit is een heel sterk stukje tegen elkaar aan lullen, het met elkaar eens zijn, maar toch je punt willen maken om er politiek gewin uit te halen.
Dat is dan ook niet wat hij zegt. Het is misschien wat lastig voor zwart/wit denkers, maar dit soort scenario's uitwerken is uitermate complex omdat er verschrikkelijk veel factoren en opties zijn op macro-economisch niveau dat je eigenlijk onmogelijk tot de juiste uitkomst kunt komen. Zodra je daar een uitspraak over doet, weet je eigenlijk al dat hij niet uit gaat komen omdat de factoren met de minuut veranderen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je als Rutte na 2+ jaar liegen, verbergen, verdraaien niet meteen komen met "we gaan wat doen, het treft ook jullie als volk, maar hoe, dat vertellen we lekker niet"
Transitie.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:47 schreef spoilert het volgende:
Gaat het Klaver nu om de energietransitie of de sancties??
Never waste a good crisis.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
Pure misbruik om hun groene agenda door te douwen....
Het is weer om tequote:
Ondanks dat ik het steeds meer een mafklapper vind te worden heeft hij gewoon gelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |