Wellicht, maar ingaan op Baudet geeft hun zelf ook weer een podium, het versterkt elkaar gewoon..quote:Op maandag 28 februari 2022 12:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat doen ze elke keer weer. Zijn ze sadomasochistisch?
Je mag niet benoemen dat Baudet acteert als een zetbaas van Poetin? En hoe mag je wel reageren volgens jou? Wat is er, in dit geval, dan geen polariseren?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Klaver doet precies wat velen hier ook doen.
Hij valt aan op de man, weerlegt niets met argumenten en zet mensen weg als *vul in*.
Nee, ik zeg wederom niet dat hij geen gelijk heeft, maar dit is puur demoniseren en polariseren.
Ah, probeer je nu in dit draadje deze domme take van je uit te spelen?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:46 schreef HeatWave het volgende:
De uitholling van de democratie moet stoppen door ondemocratische maatregelen te nemen.
Niet door Poetin en dat is de maatstaf, geloof ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:46 schreef EinarBoe het volgende:
Zelensky is overigens gewoon gekozen, maar dat is voor Baudet te ingewikkeld.
Benoemen, leef je uit. En als ze met iets oip de proppen komen als bewijs, prima, weg met Baudet.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je mag niet benoemen dat Baudet acteert als een zetbaas van Poetin? En hoe mag je wel reageren volgens jou? Wat is er, in dit geval, dan geen polariseren?
Als je al stelt dat je Oekraine niet erkent dan ben je aardig af, toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:47 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat Baudet Ruslanf verdedigt, wat men hem probeert aan te smeren.
Ik zie het als iemand die zegt: dit is hoe we het oplossen, leuk of niet.
Terwijl de rest zegt: Dit wat Rusland doet kan niet! Hier gaan we wat aan doen, wat dan ook de gevolgen zijn!
Ik vraag me alleen af of zijn oplossing realistisch is.
Hij weigert de inval te veroordelen, dat is alles wat je hoeft te weten.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:47 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat Baudet Rusland verdedigt, wat men hem probeert aan te smeren.
Ik zie het als iemand die zegt: dit is hoe we het oplossen, leuk of niet.
Terwijl de rest zegt: Dit wat Rusland doet kan niet! Hier gaan we wat aan doen, wat dan ook de gevolgen zijn!
Ik vraag me alleen af of zijn oplossing realistisch is.
Ja daar slaat ie wel de plank mis.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je al stelt dat je Oekraine niet erkent dan ben je aardig af, toch?
Lijkt me niet dat grootmachten hun veto op willen heffen. Veto opheffen willen ze natuurlijk enkel als het gaat om resoluties die ze wel willen, maar niet om resoluties die ze niet willen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal. Dan ga je discussie aan met standpunt dat veto opgeheven moet worden dan ga je in gesprek met andere landen. Kunnen we dat bereiken? Wie is het ermee eens en wie niet? Waarom wel/niet?
Je moet de dingen niet door elkaar gaan mengen.
Ik kan zelf ook erg slecht tegen formeel een bepaald woord te moeten gebruiken ook al geef ik hetzelfde aan. Dus dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij weigert de inval te veroordelen, dat is alles wat je hoeft te weten.
Dus is zijn verhaal complete onzin als een dergelijke premisse er in voorkomt, dan geef je op voorhand al aan dat er geen inval is want Oekraine bestaat niet.quote:
Hij doet het ook niet indirect. Hij is de hele tijd al bezig met Rusland verdedigen en het westen de schuld geven, niets anders.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook erg slecht tegen formeel een bepaald woord te moeten gebruiken ook al geef ik hetzelfde aan. Dus dat begrijp ik wel.
Alleen moet je dan misschien geen politicus worden.
Dan zie je toch wel het verschil tussen een Omtzigt en Klaver. Klaver wilde even goedkoop scoren en kreeg de deksel op z'n neus maar Omtzigt zet hem gewoon klemquote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
En wederom legt Omtzigt de vinger op de zere plek: de inval is niet iets wat is gebeurd, maar er zit iemand achter die ertoe heeft besloten.
Veel woorden gebruiken want dan kan je in het Youtube filmpje wat straks op de website verschijnt met wat handig knip en plak werk er toch fantastisch uitkomen?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe kan je zo lang mogelijk het geven van een antwoord op een simpele vraag uitstellen.
Precies. Meesterlijk doet Omtzigt het: hij blijft rustig, laat Baudet praten en zet hem weer helemaal klem.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan zie je toch wel het verschil tussen een Omtzigt en Klaver. Klaver wilde even goedkoop scoren en kreeg de deksel op z'n neus maar Omtzigt zet hem gewoon klem
Nog even en hij komt met genocide aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:52 schreef Momo het volgende:
Oekraine beschadigd minderheden, een coup in 2014?
Whataboutism.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
Legde de Vs de inval in Irak voor aan de veiligheidsraad en vond die het prima?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |