Hij is tegen alles en voor Nederlandquote:Op maandag 28 februari 2022 12:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat is hij niet. Hij lult zich klem. En nu gaat hij een moreel oordeel over de Navo uitspreken. Daar deed hij toch niet aan?
Ik vind het wel vermakelijk andersquote:Op maandag 28 februari 2022 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind ik een belediging voor Jiskefet.
Kneus mocht niet. Dit, och, laat gaan joh.quote:
De bingokaart al vol?quote:
Is namelijk een inhoudelijke kwalificatie.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kneus mocht niet. Dit, och, laat gaan joh.
Hij is voor het overleven van de westerse beschaving. Waarom vindt hij die zo belangrijk? Daar heeft-ie een moreel oordeel voor nodig waar hij zich zogenaamd niet van wil bedienen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij is tegen alles en voor Nederland
nee hij lult zich vastquote:Op maandag 28 februari 2022 12:39 schreef StephanL het volgende:
Baudet is hier gewoon veel te slim voor
Laat hem z'n verhaaltje doen, en laat het daar bij. Men geeft hem nu een gigantisch podium...quote:Op maandag 28 februari 2022 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom gaat iedereen hier zo vol op in.
Waarom geven ze dat sneue mannetje nog zoveel aandacht.
Jezus......
En dat doen ze elke keer weer. Zijn ze sadomasochistisch?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:44 schreef spoilert het volgende:
[..]
Laat hem z'n verhaaltje doen, en laat het daar bij. Men geeft hem nu een gigantisch podium...
Eens. Als de Kamer nu gewoon eens allemaal wegloopt bij Baudet dan krijgt hij het publiek wat hij verdient.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom gaat iedereen hier zo vol op in.
Waarom geven ze dat sneue mannetje nog zoveel aandacht.
Jezus......
Van zo'n stijlfiguur (praeteritio) kan ik wel genieten.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kneus mocht niet. Dit, och, laat gaan joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |