SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 28-02-2022 13:01:09 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee maar wist zo snel ff geen andere omschrijving voor de Kristof haters bij wie hij niks goed meer kan doen.. en dat groepje bedoelde ik dus welquote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]Dus iedereen die hem niet mogen zijn wappies???
Als Tobi doet doet is het hallelujahquote:Op maandag 28 februari 2022 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is kristof nog eerlijker bezig geweest, die volgde tenminste zijn eigen gevoel op dat moment ipv meehobbelen met de meute!
Oh, ik zie best wel leuke dingen in hem ik vertrouw hem alleen niet....quote:Op maandag 28 februari 2022 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar wist zo snel ff geen andere omschrijving voor de Kristof haters bij wie hij niks goed meer kan doen.. en dat groepje bedoelde ik dus wel
je kunt daar niemand vertrouwen, ze zitten daar voor een spel wat gebaseerd is om spelletjes te spelen met mensen, elkaar voor de gek houdenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik zie best wel leuke dingen in hem ik vertrouw hem alleen niet....
Sommige kijkers zullen het nog eigenbelang en tactiek noemen als ie zijn nieren zou doneren om iemand te redden..quote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen enkele bewoner is te vertrouwen , ze zitten in een spel en willen allemaal als winnaar eruit komen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat valt er dan niet te vertrouwen? Het is een spel en een ieder is erin gegaan om dit spel te winnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders zeggen....Ik mag hem van de drie jongens het minst....vertrouw hem het minst. En dan bedoel ik het minst moeite hebben met het spel terwijl hij de lieverd speelt.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat valt er dan niet te vertrouwen? Het is een spel en een ieder is erin gegaan om dit spel te winnen.
Dat kan, we hebben immers allemaal een voorkeur. Feit is dat Kristof en Salar, het SPEL het beste spelen, zoals het hoort, complotten maken , liegen, bedriegen, bekonkelen, sneaky zijn, vriendjespolitiek, enz enzquote:Op maandag 28 februari 2022 12:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders zeggen....Ik mag hem van de drie jongens het minst....vertrouw hem het minst. En dan bedoel ik het minst moeite hebben met het spel terwijl hij de lieverd speelt.
afschuwelijk die zelfverheerlijking, dat mens heeft echt geen zelfreflectie maar wordt in de zelf verheerlijking alleen maar gevoed.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:32 schreef zodeju het volgende:
Nawel heerlijk in de keuken bezig met......ja met niks eigenlijk.
Welke jongen tel je nu niet mee? Er zitten nog 4 mannelijke bewoners in toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 12:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders zeggen....Ik mag hem van de drie jongens het minst....vertrouw hem het minst. En dan bedoel ik het minst moeite hebben met het spel terwijl hij de lieverd speelt.
Dat is een understatement. Nawel is een dom persoon maar ze is er zelf niet van overtuigd. Ze kijkt voortdurend naar de camera om haar momentje te pakken. Verder is die zo lui als ...quote:Op maandag 28 februari 2022 12:34 schreef danilel het volgende:
[..]
afschuwelijk die zelfverheerlijking, dat mens heeft echt geen zelfreflectie maar wordt in de zelf verheerlijking alleen maar gevoed.
Het is toch een kunst dat als niemand het zegt je jezelf zo kan ophemelenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:33 schreef danilel het volgende:
Ik heb het geluid van Nawel uitgezet.
"in elke brief stond, jij bent zo oprecht"
ik word daar nie goe van, (in een nawel stemmetje, zo lijzig en misselijk)quote:Op maandag 28 februari 2022 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch een kunst dat als niemand het zegt je jezelf zo kan ophemelen![]()
![]()
![]()
OOR / Debat over oorlog in Oekraine #2quote:Op maandag 28 februari 2022 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
WTF Tweede kamer debat over Oekraine. Leek me wat boeiender dan BB streams.
Ik open en zie en hoor die mafkees Beaudet![]()
Streams en cos.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:42 schreef danilel het volgende:
[..]
OOR / Debat over oorlog in Oekraine #2
Julio...bedoel de jonge boys....ben benieuwd wie het eerst op elkaar gaat stemmen. Het is een drie eenheid.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Welke jongen tel je nu niet mee? Er zitten nog 4 mannelijke bewoners in toch?
thnx,quote:Op maandag 28 februari 2022 12:37 schreef Tascha071 het volgende:
Wie bewerkt de foto’s hierboven. Salar is nu LB. Nam het over van grace
James Bond - From Russia with Lovequote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Silves het volgende:
Film en feest, dat ze maar een goeie documentaire krijgen over de wereld nu....
Dacht meer over een nucleaire oorlog..maar een Nawel wist nog niet wie napoleon was...quote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
James Bond - From Russia with Love
Ik denk dat ze super trots zijn op hun leraar!!quote:Op maandag 28 februari 2022 13:14 schreef Joyce-43 het volgende:
aan welke leeftijden gaf kristoff nou les?
die zullen het wel raar vinden hun leraar elke dag zo te zien in het huis
Ik weet niet of ik er op zou zitten wachten om mijn leraar in onderbroek met vol ornaat te zien. Maar buiten dat lijkt het me wel leuk om te zien hoe je leraar in een soort van thuissituatie is.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:14 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat bedoel ik die vreemde dingen die je niet wilt zien hahaquote:Op maandag 28 februari 2022 13:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er op zou zitten wachten om mijn leraar in onderbroek met vol ornaat te zien. Maar buiten dat lijkt het me wel leuk om te zien hoe je leraar in een soort van thuissituatie is.
Middelbare school lijkt me, aangezien aardrijkskunde geen apart vak op de lagere school isquote:Op maandag 28 februari 2022 13:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Zaate heremenie wat houd dat in?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:28 schreef Silves het volgende:
En hier komen de zaate heremenie lekker weer op gang..![]()
Dat is toch hetzelfde als je psycholoog zou zijn of verpleegster, dat zou dus betekenen dat alleen huisvrouwen als kitty mee kunnen doen, want voor die is het niet raar om in andere kleding te lopen als in het echte leven.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er op zou zitten wachten om mijn leraar in onderbroek met vol ornaat te zien. Maar buiten dat lijkt het me wel leuk om te zien hoe je leraar in een soort van thuissituatie is.
oh carnavalquote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zaate heremenie wat houd dat in?
Wacht maar... Nog een paar dagen en dan ligt ze languit. Met de mond onder de kraanquote:Op maandag 28 februari 2022 13:08 schreef Jockari het volgende:
Djeezes ! Kont op het aanrecht, voeten net niet in de pot eten...
[ afbeelding ]
Tobias?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:54 schreef Silves het volgende:
Ondertussen...Ik en mezelf weer aan het woord over ik en ik ook en ik ben zo goeed
Heb ze al een paar keer in hun blote bast buiten zien hangen. Maar ondank het zonnetje is het best frisje buitenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:46 schreef Benny het volgende:
Kristof in z'n blote buik bij ht eerste beetje zon
en zo oprecht, ik zweer het op mijn moeder..quote:Op maandag 28 februari 2022 13:54 schreef Silves het volgende:
Ondertussen...Ik en mezelf weer aan het woord over ik en ik ook en ik ben zo goeed
En een fles wijn en chorizo kroketjes? varkensvlees en meestal niet halal..quote:Op maandag 28 februari 2022 13:58 schreef Verida het volgende:
[..]
en zo oprecht, ik zweer het op mijn moeder..
Madam Nawel,quote:
denk als ik hier voor in mijn tuin ga zitten dat ik zo verbrand daar staat echt geen zuchtje wind en is het echt heetquote:Op maandag 28 februari 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze al een paar keer in hun blote bast buiten zien hangen. Maar ondank het zonnetje is het best frisje buiten
Sesamstraat voor 25 - 35 jarigen.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn weer bezig te hun favoriete activiteit
Niks doen
O nou onderweg vanmorgen echt nog niet hoor, was zelfs koud.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk als ik hier voor in mijn tuin ga zitten dat ik zo verbrand daar staat echt geen zuchtje wind en is het echt heet
Hebben wel tweets maar weet niet hoe en watquote:Op maandag 28 februari 2022 14:21 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Las ik nu dat Tobias en Julio op Twitter kunnen en alle tweets over hun kunnen lezen? Of was dit een geintje? #durftevragen
Zelfs zonder sl valt er niks te beleven......quote:Op maandag 28 februari 2022 14:35 schreef GayGuy het volgende:
Ik dacht FF BB te kijken maar val middenin een sl. Nou vanavond nog maar weer eens proberen dan
Op papier, dus wel gecontroleerd.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben wel tweets maar weet niet hoe en wat
Sws een manquote:Op maandag 28 februari 2022 14:51 schreef Flow3r het volgende:
Nawel, Nouchine. Krisfot - Belg
Julio, Tobi, Grace, Salar- NL
er zal dus een Nederlander uit gaan denk ik![]()
Julio
ja zie streamverslagenquote:Op maandag 28 februari 2022 14:29 schreef GayGuy het volgende:
Zijn Tobias en Gullio al op de strwams geweest?
Nou, ik niet....vindt er echt helemaal geen bal meer aan.....weet waarvoor ik keek.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:00 schreef engine het volgende:
Van mij hoeven Julio en Tobias niet terug te komen. Ben ze al bijna vergeten.
Het is al weken achteruitgang, sinds Peter er uit is. Al die onnodige SL's waar je uiteindelijk een halfuur na nieuw beeld alsnog weet wat er zich af heeft gespeeld, bewoners die zich 'cryptisch' uitdrukken over het spel waar 'ze het niet over mogen hebben' en de totaal ongeloofwaardige manier van nomineren/elimineren alsmede de volgorde waarinquote:Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, ik niet....vindt er echt helemaal geen bal meer aan.....weet waarvoor ik keek.![]()
En als de streams nu nog leuk waren maar ook dat niet.
Voor zijn nieuwe badkamer waar hij al uitgebreid over gehad heeft....zou mooi zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:08 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het is al weken achteruitgang, sinds Peter er uit is. Al die onnodige SL's waar je uiteindelijk een halfuur na nieuw beeld alsnog weet wat er zich af heeft gespeeld, bewoners die zich 'cryptisch' uitdrukken over het spel waar 'ze het niet over mogen hebben' en de totaal ongeloofwaardige manier van nomineren/elimineren alsmede de volgorde waarinIk heb ook echt geen idee wat de angle is van uitplaatsen Julio/Tobias, ik zie alleen iets voor me zoals een vrijwillig exit voor euro's. Die pakt Julio dan met beide handen aan als hij slim is.
Ze heeft het er maar druk mee vandaagquote:
Wat een schoonheidquote:Op maandag 28 februari 2022 15:17 schreef Jockari het volgende:
Wees daar mee getrouwd...
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Met het ego van Nawel is dat moeilijk ja, dat is al beeldvullendquote:Op maandag 28 februari 2022 15:21 schreef zodeju het volgende:
Twee man in één beeld te krijgen is denk ik heel moeilijk..
Nog niet tot aan mijn voordeur. Zo'n domme geit die telkens om bevestiging vraagt. Dat ze onder haar steen blijft vertoeven. Heeft geen enkele basis kennis en dat voor haar leeftijd. Even serieus blijven.quote:
Duidelijk.....de stagiaires kunnen gewoon de camera vast zetten en lekker ook ff buiten zitten.....Nawel lult wel door zolang ze ziet dat hij op haar gericht staat.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:22 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Met het ego van Nawel is dat moeilijk ja, dat is al beeldvullend
Je bent helemaal niet alleen. Het zonlicht verloochenen kan mij niet bekoren. BB zit vol van zulke individuen.quote:
Waarmee wil Salar stoppen?quote:Op maandag 28 februari 2022 15:11 schreef zodeju het volgende:
Kijk dit bedoel ik met Kristof. Salar geeft aan dat hij wil stoppen maar Kristof lult er gewoon overheen dat hij toch gebeurt.
Dat hoorde ik haar al zeggen sinds bekent werd dat Julio en Tobias het huis uit moesten.....snap niet hoe ze daar bij komt.quote:Op maandag 28 februari 2022 14:56 schreef Ace90ace het volgende:
Ik hoorde Nouchine net zeggen dat ze in de finale staan als enige Belgen?
Met een spel wat ze buiten aan het spelen waren voor hunzelf......Tot wel vijf keer aan toe ze Salar ik breek me been nog ik stop ermee...rennend over kussens stoelen met pingpong balletje hoog houden en wie de snelste was. Toen hij daadwerkelijk stopte zei Kristof we moeten ook ergens onder door, Nee zei Salar ik stop ermee. We kunnen ook binnen verder gaan zei Kristoff en zette weer een parkour uit binnen. En toen zei Salar nee ik stop heb geen zin meer en toen ging de streams over op de slaapkamer.quote:
Het is vandaag inderdaad een ramp. Telkens ik tussendoor kom kijken, is het ofwel SL ofwel Nawel.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:45 schreef Benny het volgende:
Dit kan echt niet. Zoveel streamlocks. Het is niet eens meer (leuk om) te volgen
Aha. Kristoff is idd af en toe iets te enthousiast ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met een spel wat ze buiten aan het spelen waren voor hunzelf......Tot wel vijf keer aan toe ze Salar ik breek me been nog ik stop ermee...rennend over kussens stoelen met pingpong balletje hoog houden en wie de snelste was. Toen hij daadwerkelijk stopte zei Kristof we moeten ook ergens onder door, Nee zei Salar ik stop ermee. We kunnen ook binnen verder gaan zei Kristoff en zette weer een parkour uit binnen. En toen zei Salar nee ik stop heb geen zin meer en toen ging de streams over op de slaapkamer.
Dat doordrukken bah....en dan kan het wel uit enthousiasme gebeuren maar luisteren is ook een vak.
Ik denk als die twee daar niks te doen hebben het ook al gauw bekeken hebben....of het moet iets spannends zijn.quote:
Ik heb reeds ongeveer dezelfde communicatie gemaakt. Blij dat ik niet alleen ben. Ik heb mij nog wel ingehouden daar ik zelfs durft te beweren dat ADHD en autisme de plak zwaait in het BB huis. Ik stel mij de vraag op welke basis de selectie is gemaakt. Heel zwak!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:56 schreef jooba het volgende:
Vanonder welke steen komt die Nawel zeg. Zo'n domme doos. Hebt dat in huis zeg. Die sjot ge toch met haar klikken en klakken buiten ?
Mooi zo!quote:Op maandag 28 februari 2022 15:59 schreef engine het volgende:
Salar heeft een pin gekozen voor Nouch
quote:Op maandag 28 februari 2022 15:59 schreef engine het volgende:
Salar heeft een pin gekozen voor Nouch
Ja is echt wel een sociale gozer. Tuurlijk wil hij winnen, speelt zijn spel, maar in gevallen als deze is hij supersportief. Allemaal nu trouwens, lijkt of ze elkaar alles gunnen.quote:
Maar ik denk toch dat hij baalt hoor. Maar inderdaad respect !quote:Op maandag 28 februari 2022 16:04 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja is echt wel een sociale gozer. Tuurlijk wil hij winnen, speelt zijn spel, maar in gevallen als deze is hij supersportief. Allemaal nu trouwens, lijkt of ze elkaar alles gunnen.
Dat denk ik ook, hij had het liever zelf gehad lijkt me. Maar zijn reactie was top.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:05 schreef jooba het volgende:
[..]
Maar ik denk toch dat hij baalt hoor. Maar inderdaad respect !
Dan krijgt Kristof het nog moeilijk.....Nawel en Nouchine in de finale.....quote:Op maandag 28 februari 2022 16:05 schreef jooba het volgende:
[..]
Maar ik denk toch dat hij baalt hoor. Maar inderdaad respect !
Hij kon ook wat anders kiezen?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Die pin is dus wat Salar uiteindelijk gekozen heeft in de mysteriebox.
Persoonlijke itemsquote:Op maandag 28 februari 2022 16:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kon ook wat anders kiezen?
Geld misschien.
Pin zat in een doos volgens mijquote:Op maandag 28 februari 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Die pin is dus wat Salar uiteindelijk gekozen heeft in de mysteriebox.
Was nog net te horen op stream 2.
Wat het nog beter maakt is dat Julio er niet is, anders hadden we het laatste ervan nog niet gehoord en was het weer een hele week zeuren.quote:
Inderdaad, ik ben net thuis van het werk en dacht effe ontspannen. Waarom toch ?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:08 schreef ammartje het volgende:
Wat een ergenis die sl's steeds. Ik moest vanmorgen werken, dan is het lekker rustig tussendoor lezen, maar dit is toch echt wel slecht zeg
blij dat hij geen bijbel heeft voor Gracequote:Op maandag 28 februari 2022 16:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog een week nouchine![]()
Nog een SL
Wat een gezeik begint het te worden
Denk Eritrees meer over om af te haken
Beter dan een pin voor Nouchine als je het mij vraagt.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
blij dat hij geen bijbel heeft voor Grace
Grace die bij elke gesprek de bijbel erbij paktquote:Op maandag 28 februari 2022 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Beter dan een pin voor Nouchine als je het mij vraagt.
Domme doosquote:Op maandag 28 februari 2022 16:14 schreef humpty het volgende:
6 weken geleden geheime missie en mag er nog steeds niet over praten
en geeft aan dat het nu niet meer belangrijk is...of Nawel heeft het weer niet begrepen
Of was het niet volbracht vraagt Grace...tja wee nie zegt ze
Ach misschien kunnen sommige bewoners er nog wat van leren.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace die bij elke gesprek de bijbel erbij pakt
De hele dag psalmen en gezangenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
blij dat hij geen bijbel heeft voor Grace
in principe zijn ze natuurlijk allemaal niet te vertrouwen,ze willen allemaal winnenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
ben bang van nietquote:Op maandag 28 februari 2022 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach misschien kunnen sommige bewoners er nog wat van leren.
quote:Op maandag 28 februari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben bang van niet![]()
degene die zouden moeten luisteren
luisteren toch niet
Een vieze meid, een drukke, vervelende meid vind ikquote:Op maandag 28 februari 2022 16:19 schreef spapaars het volgende:
Nouchine is gewoon een leuke vrolijke meid.
Op naar de finale met haar.
Ze is niet vies, maar gewoon door haar job gewend om vieze dingen aan te pakken.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Een vieze meid, een drukke, vervelende meid vind ik
ik ben op twitter gestart met streamlock tweets eruit te gooienquote:Op maandag 28 februari 2022 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
Klagen ze op twitter en instagram nou ook over de streams, of eerder het gebrek daar aan, of zitten daar alleen tv kijkers?
boeren in iemands gezichtquote:Op maandag 28 februari 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is niet vies, maar gewoon door haar job gewend om vieze dingen aan te pakken.
ze weten daar niks hequote:Op maandag 28 februari 2022 16:24 schreef juul. het volgende:
Salar weet toch wel dat Nouch veilig was, sneu voor Kristof
aangezien je 4 likes hebtquote:Op maandag 28 februari 2022 16:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
boeren in iemands gezichtscheetfascinatie, spullen achterover drukken, steeds Salar in zijn kont grijpen.. kortom vervelend (vind ik)
Ik schaar haar onder de Tokkiesquote:Op maandag 28 februari 2022 16:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
boeren in iemands gezichtscheetfascinatie, spullen achterover drukken, steeds Salar in zijn kont grijpen.. kortom vervelend (vind ik)
Ik ben niet blind maar Nouchine is een inhoudsloos krijsend speenvarken die allicht een zeker vorm van autisme heeft.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is niet vies, maar gewoon door haar job gewend om vieze dingen aan te pakken.
Waarom is nouch veilig, dat weet je nooit. Ze kunnen ook een spel moeten doen waarbij je als verliezer genomineerd kan wordenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:24 schreef juul. het volgende:
Ik snap je als je bedoelt dat ze niet zo gauw over haar nek zou gaan. Maar om het heerlijk vinden om te gaan ruiken naar Salar zijn strontlucht als hij naar de wc geweest is gaat bij mij er niet in (ook niet als zusje zijnde) ....om stink sokken van andere naast je kussen te leggen als je gaat slapen....heeft totaal niks met je beroep te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het spel wordt gespeeld, denk dat Salar het tijd vindt dat Kristoffee naar huis gaat.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is nouch veilig, dat weet je nooit. Ze kunnen ook een spel moeten doen waarbij je als verliezer genomineerd kan worden
Je hebt gelijk, ik neem het terugquote:Op maandag 28 februari 2022 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is nouch veilig, dat weet je nooit. Ze kunnen ook een spel moeten doen waarbij je als verliezer genomineerd kan worden
mag nu nergens meer over gesproken worden gejk van zegquote:Op maandag 28 februari 2022 16:27 schreef engine het volgende:
Geef Kristof 20k en hij is weg.
Ennnnnnn streamlock
Hij ziet dat zijn kans is verkeken.....Hanna had hij nog van kunnen winnen...van Nawel en Nouchine wordt moeilijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:27 schreef engine het volgende:
Geef Kristof 20k en hij is weg.
Ennnnnnn streamlock
Iedereen wegjagen zodat ze het nog twee weken kunnen vervroegenquote:Op maandag 28 februari 2022 16:28 schreef Tamaartje het volgende:
Niet weeeeeer mensen... wat willen ze hier nu mee bereiken?
kan ook weer een secret mission zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met een spel wat ze buiten aan het spelen waren voor hunzelf......Tot wel vijf keer aan toe ze Salar ik breek me been nog ik stop ermee...rennend over kussens stoelen met pingpong balletje hoog houden en wie de snelste was. Toen hij daadwerkelijk stopte zei Kristof we moeten ook ergens onder door, Nee zei Salar ik stop ermee. We kunnen ook binnen verder gaan zei Kristoff en zette weer een parkour uit binnen. En toen zei Salar nee ik stop heb geen zin meer en toen ging de streams over op de slaapkamer.
Dat doordrukken bah....en dan kan het wel uit enthousiasme gebeuren maar luisteren is ook een vak.
quote:Op maandag 28 februari 2022 16:30 schreef danilel het volgende:
[..]
kan ook weer een secret mission zijn
hoeze is nouch veilig?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:24 schreef juul. het volgende:
slaat nergens meer opquote:Op maandag 28 februari 2022 16:31 schreef spapaars het volgende:
Ze worden nu sterk gecontroleerd op hun woorden door de FEBO.
Dus SL op SL.
Door haar job gewend om haar vinger in de reet van een jongen te steken? Of om boeren en scheten te laten in iemands gezicht?quote:Op maandag 28 februari 2022 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar kan gewoon stoppen'quote:Op maandag 28 februari 2022 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt allemaal binnen de categorie humor.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Door haar job gewend om haar vinger in de reet van een jongen te steken? Of om boeren en scheten te laten in iemands gezicht?
dat dus. Bovendien roept Salar wel vaker stoppen, maar gaat dan zelf ook gewoon door, ( of laat nouch bijv gewoon door gaan)quote:Op maandag 28 februari 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar kan gewoon stoppen'
is een volwassen vent
Volgens mij heeft hij dat ook gedaan....maar Kristof kan zich ook wel eens volwassen gedragen en denken hij heeft geen zin meer....ipv toch nieuwe parkour af zetten.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar kan gewoon stoppen'
is een volwassen vent
nou, ik dacht ook, in de reet? het was gewoon op de broek, en die 2 hebben al vanaf begin samen deze humor, als Salar dit niet leuk zou vinden , of nous niet leuk zou vinden, had hij haar geen Pin gegeven. ze zeggen beide we zijn vrienden voor het leven. je kan ook van alles zien wat er niet is hoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt allemaal binnen de categorie humor.
En die jongen had een broek aan, hoezo in de reet.
Nouchine.quote:
Daar ging het ook niet over....Maar dat haar beroep dat met zich mee bracht......dat ze wel wat gewent is.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou, ik dacht ook, in de reet? het was gewoon op de broek, en die 2 hebben al vanaf begin samen deze humor, als Salar dit niet leuk zou vinden , of nous niet leuk zou vinden, had hij haar geen Pin gegeven. ze zeggen beide we zijn vrienden voor het leven. je kan ook van alles zien wat er niet is hoor.
Eindelijk, was er zo benieuwd naar.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:40 schreef humpty het volgende:
Aah leuk Nawel verteld iets over haar zelf
hebben we nog niet eerder mee gemaaktquote:Op maandag 28 februari 2022 16:40 schreef humpty het volgende:
Ik slinger de stream maar niet aan..quote:Op maandag 28 februari 2022 16:40 schreef humpty het volgende:
ik heb vanaf het begin al het idee dat salar bij de febo hoortquote:Op maandag 28 februari 2022 16:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En Tobias en Julio doorcde groep gekozen om belangrijke beslissingen te nemen? Hoe dan?
In een hete klote container afgesloten van de groep. Uit beeld.
De enige die iets beslist is Salar.
Alweer.
Ze heeft een pin gehad van Salarquote:Op maandag 28 februari 2022 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
zet net aan en hoor grace zeggen dat nouchine is vrijgesteld
Ja door Salarquote:Op maandag 28 februari 2022 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
zet net aan en hoor grace zeggen dat nouchine is vrijgesteld
Van de mysterybox die Salar met 60 euro van de groep gekocht had.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft een pin gehad van Salar
ook niets meer over gehoord eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2022 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Van de mysterybox die Salar met 60 euro van de groep gekocht had.
nee toen kwam er een slquote:Op maandag 28 februari 2022 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook niets meer over gehoord eigenlijk
Ze kreeg wel de vraag met wat ze dacht over de invloed van Tobias en Julio was in verband met haar pin??quote:Op maandag 28 februari 2022 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
werd net door noush gezegd dat ze het daar niet over mochten hebben. nawel zei dat ze vandaag geen spel hebben gehad en grace wilde over tobias en julio beginnen dat hun misschien iets doem ermee ofzo en toen zei noush dat dus
heeft wel samengewoond met die vriendin maar door invloeden van buitenafquote:Op maandag 28 februari 2022 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft nawel nou 4 jaar terug een vriendin gehad.............. oh beste vriendin zegt ze nu nou kwam anders over
Is datacentrum niet een heel groot woord voor een grijs hok met een beeldscherm erin?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Misschien was er interactie met het datacentrum tijdens de streamlocks?
#blijvenhopentegenbeterwetenin
Jammer het, ze laten het gewoon doodbloeden lijkt welquote:Op maandag 28 februari 2022 17:08 schreef Hznootje het volgende:
Pfff ik dacht leuk, ik heb tijd om een middagje de streams te kijkenwat een teleurstelling….
J, toch, daar zat een pin in en nog privespullen van de bewoners.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ook niets meer over gehoord eigenlijk
te veel werk in vergelijking met de inkomsten?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer het, ze laten het gewoon doodbloeden lijkt wel
Net zoals Leroy het luchtje puur op de stenen gooide zeker......quote:Op maandag 28 februari 2022 17:13 schreef humpty het volgende:
Nawel durft geen water op de stenen te gooien in de sauna
is bang dat er dan een vlam uit komt
Ik heb echt geen idee waarom het zo gaat ik snap er niets vanquote:Op maandag 28 februari 2022 17:16 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
te veel werk in vergelijking met de inkomsten?
oh ja, dat was Leroy, Ik zat net te denken wat dat ook weer was, maar hij gooide die etherische olie rechtstreeks op de stenen in plaats van een paar druppels in het water.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net zoals Leroy het luchtje puur op de stenen gooide zeker......
Was dat niet een steekvlam...quote:Op maandag 28 februari 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
oh ja, dat was Leroy, Ik zat net te denken wat dat ook weer was, maar hij gooide die etherische olie rechtstreeks op de stenen in plaats van een paar druppels in het water.
Dat zal flink gestonken hebben denk ik
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, snel weer gedoofd ook
Tja die was ook niet slim wat dat betreft hadden die twee elkaar wel gevondenquote:Op maandag 28 februari 2022 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net zoals Leroy het luchtje puur op de stenen gooide zeker......
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Grace moest naar DBK maar had badjas aan en moeste terug om.om te kleden
Ja het is niet veel als ik dat mag zeggenquote:Op maandag 28 februari 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Hallootjes! Beetje saaie streams volgens mij
Tenzij je Beyond Big Brother erg leuk vind.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet veel als ik dat mag zeggen
Beter trekken ze de stekker er uitquote:Op maandag 28 februari 2022 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet veel als ik dat mag zeggen
Dat klik ik altijd weg, of zet ik t geluid afquote:Op maandag 28 februari 2022 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Tenzij je Beyond Big Brother erg leuk vind.
Als hij het echt goed zou spelen had hij een Belg de pin gegeven van wie hij in de finale kan winnen en dat lijkt toch eerder Kris te zijn dan Nouch want Kris stond helemaal onderaan op de populariteit lijst. Ze komen nu toch wel in het deel van het spel dat ze de sterkste eruit moeten krijgen en dan komt vriendschap toch wel op de tweede plaats.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:22 schreef zodeju het volgende:
Salar speelt het wel ontzettend goed, zal hij nu niet stiekem een beetje bang zijn dat het ook tegen hem kan gaan werken....als Kristof hem echt nodig had.
Ja om gek van te wordenquote:Op maandag 28 februari 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat klik ik altijd weg, of zet ik t geluid af
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter trekken ze de stekker er uit
Di ekan je ondertussen wel dromen, tig keer op een dag hetzelfde filmpjequote:Op maandag 28 februari 2022 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Tenzij je Beyond Big Brother erg leuk vind.
Kristof heeft het al over Tobia en Grace, volgens hun is het heel anders dan wat Nouchine en Salar hebben. Volgens Salar spelen beide hun eigen spel. Volgen Kristof niet en bespreken ze hun tactiek....quote:Op maandag 28 februari 2022 17:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als hij het echt goed zou spelen had hij een Belg de pin gegeven van wie hij in de finale kan winnen en dat lijkt toch eerder Kris te zijn dan Nouch want Kris stond helemaal onderaan op de populariteit lijst. Ze komen nu toch wel in het deel van het spel dat ze de sterkste eruit moeten krijgen en dan komt vriendschap toch wel op de tweede plaats.
Volgens mij zijn er nu meer SL dan vorig jaar..quote:
Maar wie wordt dan de winnaar? Ik stem voor Salarquote:
Denk toch echt dat Salar met gemak van Nouchine kan winnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als hij het echt goed zou spelen had hij een Belg de pin gegeven van wie hij in de finale kan winnen en dat lijkt toch eerder Kris te zijn dan Nouch want Kris stond helemaal onderaan op de populariteit lijst. Ze komen nu toch wel in het deel van het spel dat ze de sterkste eruit moeten krijgen en dan komt vriendschap toch wel op de tweede plaats.
Vandaag is verschrikkelijk in ieder geval.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nu meer SL dan vorig jaar..
Daarom kon ze het goed vinden met Leroy, is van hetzelfde niveauquote:Op maandag 28 februari 2022 17:14 schreef humpty het volgende:
Nu ze nog maar met zo weinig zijn valt het extra op dat Nawel niet heel slim is
Gelukkig heb ik dat gemist danquote:Op maandag 28 februari 2022 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag is verschrikkelijk in ieder geval.
je vergeet nogquote:Op maandag 28 februari 2022 16:49 schreef humpty het volgende:
Salar blijft ook steeds hetzelfde zeggen...bizar ...100%...we zullen het wel zien..
ziek man ....ach man ziek
100% Salar is erg geliefd bij het publiek, die wint zelfs van Nawelquote:Op maandag 28 februari 2022 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk toch echt dat Salar met gemak van Nouchine kan winnen.
Kan ik begrijpen. Is toch open in het spel.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
100% Salar is erg geliefd bij het publiek, die wint zelfs van Nawel
Daar gaat het toch niet om? 2 Belgen en 2 Nederlanders naar de finale. Logisch dat Salar voor een Belg kiest om de pin te geven de vraag is alleen is het de beste Belg om mee naar de finale te nemen. Salar moet nu Nederlanders gaan wegspelen en dan zou het beste zijn om de nr 1 en nr 2 uit het huis te laten vertrekken.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kristof heeft het al over Tobia en Grace, volgens hun is het heel anders dan wat Nouchine en Salar hebben. Volgens Salar spelen beide hun eigen spel. Volgen Kristof niet en bespreken ze hun tactiek....
Nee kristof Tobias wilde beide redden omdat Grace zowel bij Kristof als Salar geen goed gevoel had. En volgens mij is ze gestopt met stemmen op hun.
Maar ik gok dat ze daarbinnen ook beseffen dat "het publiek" ook van gedachten kan veranderen, en dus nooit zeker zijn of kristof nog steeds onderaan de ranking staatquote:Op maandag 28 februari 2022 17:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? 2 Belgen en 2 Nederlanders naar de finale. Logisch dat Salar voor een Belg kiest om de pin te geven de vraag is alleen is het de beste Belg om mee naar de finale te nemen. Salar moet nu Nederlanders gaan wegspelen en dan zou het beste zijn om de nr 1 en nr 2 uit het huis te laten vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |