Wapenleveranties op Twitter aankondigen, inclusief spierballetje en foto van het registratienummer van het vliegtuig is olie op het vuur gooien ja. Dat had beter met de stille trom gekund.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
Olie op het vuur? Er is een oorlog gaande, een groter vuur dan dat ga je niet krijgen.
Dat is een keuze van de regering, niet van Ollongren, je loopt een beetje onzinnig op de man te spelen hier.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wapenleveranties op Twitter aankondigen, inclusief spierballetje en foto van het registratienummer is olie op het vuur gaat. Dat had beter met de stille trom gekund.
Maar goed, Ollongron is een nitwit die alleen op deze positie zit omdat ze tieten heeft, dus verbaasd ben ik er niet over.
Tieten en lesbisch. Dat zijn dubbele punten, toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 11:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wapenleveranties op Twitter aankondigen, inclusief spierballetje en foto van het registratienummer van is olie op het vuur gooien ja. Dat had beter met de stille trom gekund.
Maar goed, Ollongron is een nitwit die alleen op deze positie zit omdat ze tieten heeft, dus verbaasd ben ik er niet over.
Inderdaad, dit soort zaken moet je niet aan de grote klok hangen. Nog even en ze gaat twitteren dat de commando's ook in de Oekraïne zitten..quote:Op maandag 28 februari 2022 11:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wapenleveranties op Twitter aankondigen, inclusief spierballetje en foto van het registratienummer van is olie op het vuur gooien ja. Dat had beter met de stille trom gekund.
Het is een keuze van de regering om het op Twitter te gooien inclusief spierballetjes emoji?quote:Op maandag 28 februari 2022 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is een keuze van de regering, niet van Ollongren, je loopt een beetje onzinnig op de man te spelen hier.
Die indruk heb ik ook. Westerse landen buitelen over elkaar met sancties en hulpgoederen. Alsof het een wedstrijdje was. "Wij hebben het luchtruim gesloten waarom jullie nog niet?" De ene munitiehulp was nog niet weg of een ander land ging er qua aantallen alweer overheen.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat we nu niet actief ten oorlog trekken is alleen een papieren werkelijkheid. De oorlog woedt op alle fronten behalve het sturen van soldaten.
Er is een goede kans dat later op deze periode wordt teruggekeken als een fase waarin de emoties hoog opliepen waardoor het conflict verder escaleerde. Het is fantastisch dat we in onze volksvertegenwoordiging mensen hebben zitten die manen tot kalmte en het in het oog houden van de lange termijn. We moeten ook oog houden voor de nadelen van de keuzes die we nu maken, want die zijn er zeker. De gevolgen zullen groot zijn.
Niet handig, maar de gemiddelde Twitter-volger zal d'r dan "daadkrachtig" vinden en daar gaat het uiteindelijk toch om. Om het pleasen van je kiespubliek.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:48 schreef spoilert het volgende:
[..]
Inderdaad, dit soort zaken moet je niet aan de grote klok hangen. Nog even en ze gaat twitteren dat de commando's ook in de Oekraïne zitten..
En licht mentaal gehandicapt. Bingo!quote:Op maandag 28 februari 2022 11:48 schreef Halcon het volgende:
Tieten en lesbisch. Dat zijn dubbele punten, toch?
Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat sancties nodig zijn, dat er een grens is overschreden die bewaakt moet worden. Zoals ik al zei: dat vind ik ook en ik ben het dan ook inhoudelijk niet eens met Van Haga. Maar ik vind het niet onzinnig wat hij zegt en ook de PVV heeft een punt. De enige voor wie ik geen begrip heb, is Baudet.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oorlogen hebben hun eigen momentum, Poetin gaat niet stoppen tenzij Oekraine dusdanig weerstand kan bieden dat het voor hem onwinbaar wordt, op dat moment komt de-escalatie om de hoek kijken, tot die tijd heeft Poetin geen enkele interesse in de-escalatie.
Poetin rekent erop dat zodra Oekraine ingelijfd is bij Rusland de sancties e.d. zachtjes gaan verdwijnen en dat zou hij dan de-escalatie noemen maar het is gewoon capitulatie.
quote:Op maandag 28 februari 2022 11:49 schreef Aurelius het volgende:
[..]
En licht mentaal gehandicapt. Bingo!
Nee, ze zijn voor opvang in de regio. Dat zei Rutte overigens aanvankelijk ook.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:52 schreef Starhopper het volgende:
PVV bekent kleur. Oekrainers kunnen stikken.
Ja. Heel lokaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:53 schreef spoilert het volgende:
Bij mij stopt de stream, Russische hackers??
Dat viel te verwachten.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:53 schreef Aurelius het volgende:
Over die wapenleveranties. Putin gebruikt het nu om zijn gelijk te halen.
[ twitter ]
Wij zijn de regio. En dat zegt Rutte ook.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ze zijn voor opvang in de regio. Dat zei Rutte overigens aanvankelijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |