Hee zen achterban vindt dit maar wat mooi, spanning en sensatie...quote:Op maandag 28 februari 2022 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Alsof Baudet dit niet al lang wist. En alsof hij echt verontwaardigd is. Puur theater.
En dan straks weer een boos tweetje eruit gooien waar de achterban intrapt en de dag is weer geslaagd.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Alsof Baudet dit niet al lang wist. En alsof hij echt verontwaardigd is. Puur theater.
Dat deed ze niet. Haar betoog ging vooral over Oekraïne en mogelijke ongelijkheid werd echt heel kort benoemd met de vraag of dit ook geverifieerd kon worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap wel dat het haar enige standpunt ooit is hoor, maar het is gewoon schrijnend om wat mensen die wat langer op de trein moeten wachten belangrijker te maken dan halve steden die platgegooid worden.
Wat een clown.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:40 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]Voor wie het gemist heeft
Ze willen 'neutraal' blijven denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:14 schreef grrrrg het volgende:
Waarom willen Baudet en Wilders de ambassadeur van Oekraïne niet begroeten?
Uit schaamte?
En dat van Wilders, kind aan huis jarenlang bij de Israelische ambassade. En Baudet die verkiezingsfeestjes houdt bij de vorige ambassadeur van de VS.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze willen 'neutraal' blijven denk ik.
Je kunt toch wel iemand begroeten?quote:Op maandag 28 februari 2022 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze willen 'neutraal' blijven denk ik.
Dat lijkt mij wel maar goed. Denk niet dat Baudet bang is voor kerona.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:17 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je kunt toch wel iemand begroeten?
Of zijn ze bang voor het Corona-virus?
Afgelopen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het afgelopen of weer pauze (tot hoe laat?)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |