Denk je dat het rendabel is om voor 150 man een vliegtuig te laten vliegen, dat vervolgens leeg terug gaat?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom staan ze op Schiphol en gaan ze met de KLMHebben we geen legervliegtuigen meer?
Klopt, we hebben niets, en wat we hebben vliegt al dagen rondjes boven Polen. (MRTT)quote:Op maandag 28 februari 2022 09:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom staan ze op Schiphol en gaan ze met de KLMHebben we geen legervliegtuigen meer?
Dat zie ik die megalomane gek met zijn napoleoncomplex niet doen helaas.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een diplomatieke oplossing zou op één manier mogelijk moeten zijn: Rusland trekt zich terug uit Oekraïens grondgebied, dan is het klaar.
Zeker nietquote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat zie ik die megalomane gek met zijn napoleoncomplex niet doen helaas.
Dat hopen we allemaal maar ik moet het nog zien. We hebben dit type oorlogvoering eigenlijk al in geen 80 jaar meer gehad, dat maakt het af en toe ook onoverzichtelijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Laten we in godsnaam hopen dat ze het daarbij laten en het dan toch nog met een soort "sisser" afloopt, in zoverre je daar nu nog van kunt spreken dan.
Ik vind het ook stom dat ze moeten onderhandelen met degene die is binnen gevallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef xminator het volgende:
Met terroristen moet je nooit onderhandelen.
Alsof dat uitmaakt, we laten al dagen een vliegend tankstation rond vliegen...quote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Denk je dat het rendabel is om voor 150 man een vliegtuig te laten vliegen, dat vervolgens leeg terug gaat?
Hij zal minstens die 2 provincies willen en nog een pakket eisen op tafel strooien.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat zie ik die megalomane gek met zijn napoleoncomplex niet doen helaas.
Dat is het punt ook...de Russen staan er bekend om door te gaan tot het einde en de vele verliezen te accepteren. Een voorbeeld was de winteroorlog in 1939...De Finnen hadden 250.000 man en hadden 70.000 slachtoffers en de Russen vielen aan met 1.000.000 man en 6000 tanks en hadden 381.000 slachtoffers te betreuren en verloren bijna 3000 tanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Nou ja, ‘praten’. Waarschijnlijk gooien de Russen dezelfde eisen op tafel als eerder. Ik verwacht er niet veel vanquote:Op maandag 28 februari 2022 09:34 schreef Nielsch het volgende:
Toch ook wel een afgang voor Rusland dat ze al na 5 dagen willen praten (ook al komt er waarschijnlijk niks uit). Stel je voor dat de NAVO al na 5 dagen met de Taliban was gaan praten.
Toch is die groep wel weer flink in tweeen gespleten op dit issue. Zie ook veel mensen die constant waarschuwde voor WEF/Great Reset/Qr code die nu flink Oekraine steunen. Het is niet zo zwart-wit gelukkig.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:43 schreef EinarBoe het volgende:
Op twitter zijn de corona-wappies ook weer steeds actiever in hun steun aan Rusland/woede richting WEF/NAVO. Die mensen zijn echt verloren.
doen ze ook alleen maar omdat ze niet zonder benzine willen komen te staan zoals de russen dat nu doenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef spoilert het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt, we laten al dagen een vliegend tankstation rond vliegen...
150 personen is toch precies wat je kwijt kan in een Hercules vliegtuig?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Denk je dat het rendabel is om voor 150 man een vliegtuig te laten vliegen, dat vervolgens leeg terug gaat?
In het land van waaruit ze zijn binnen gevallen...quote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom dat ze moeten onderhandelen met degene die is binnen gevallen.
Ach, 300 man hebben ooit het hele Perzische leger tegengehouden.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
150. Die worden door Putins overmacht aan flarden geschoten.
Tuurlijk. Garanties dat Oekraïne nooit bij de EU of NAVO komt, misschien hetzelfde voor andere landen in de regio, nieuwe regering in Oekraïne en mogelijk nog wat herstelbetalingen voor de economische schade die Rusland geleden heeft.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij zal minstens die 2 provincies willen en nog een pakket eisen op tafel strooien.
Dat is nog ergerquote:Op maandag 28 februari 2022 09:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In het land van waaruit ze zijn binnen gevallen...
Als ze het doen, die staan vaker aan de grond vanwege "technische" problemen dat ze vliegen. De stingers die naar het front gingen werden ook vervoerd door "onze" deel C17quote:Op maandag 28 februari 2022 09:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
150 personen is toch precies wat je kwijt kan in een Hercules vliegtuig?
Jammer dat Baudet geen spreekverbod heeft though, dat wordt weer echt een hoog NSB gehalte namelijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:47 schreef Raw85 het volgende:
Om 11:00 debat in de Tweede Kamer over de ontwikkelingen in Oekraïne. Hopelijk een keer een goed debat ipv weer eens een treurige vertoning.
Ik wil niet weten waar Baudet straks mee gaat komen.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:47 schreef Raw85 het volgende:
Om 11:00 debat in de Tweede Kamer over de ontwikkelingen in Oekraïne. Hopelijk een keer een goed debat ipv weer eens een treurige vertoning.
Ooh. Daarom duurde het dus zo lang voordat ze op transport gingen. Manmanmanquote:Op maandag 28 februari 2022 09:49 schreef spoilert het volgende:
[..]
Als ze het doen, die staan vaker aan de grond vanwege "technische" problemen dat ze vliegen. De stingers die naar het front gingen werden ook vervoerd door "onze" deel C17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |