SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
wat ;n schandalige vertoning, bah!quote:Op maandag 28 februari 2022 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS
Zet je de streams aan op 2 streams schreeuwende Grace
en goedemorgenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS
Zet je de streams aan op 2 streams schreeuwende Grace
het valt gewoon meer op omdat er minder bewoners zijnquote:
Nous!quote:Op maandag 28 februari 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
het valt gewoon meer op omdat er minder bewoners zijn
wil je dit de laatste week
Grace die overal boven uit schreeuwt
of een Nous
ik dacht dan maar Nawel en Kristofquote:
nee hij weet het dus nietquote:Op maandag 28 februari 2022 09:09 schreef engine het volgende:
Analyseren met Goelio![]()
Hij weet het weer precies! Twitter is zo booming!
Nous en Kristof.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dan maar Nawel en Kristof
als Belgen
hij heeft echt geen idee hoe twitter werktquote:Op maandag 28 februari 2022 09:10 schreef engine het volgende:
Op Twitter gooi je het er gewoon in. Het is anders dan instagram of facebook...eigenlijk gewoon korte telegram berichten die je de wereld in stuurt.
Voor het programma is het enorm handig.
en ik geen instaquote:
Ja als ik een beetje ga zwammen zal ik ook vast wel een keer ergens gelijk hebbenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft echt geen idee hoe twitter werkt
maar heeft wel deels gelijk
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja als ik een beetje ga zwammen zal ik ook vast wel een keer ergens gelijk hebben
Wel facebook?quote:
hahaquote:
ow dus best recentquote:Op maandag 28 februari 2022 09:12 schreef ledn81 het volgende:
[ twitter ]
Julio heeft over deze tweet van 2 dagen oud
dat welquote:
Grace is de aanstichter. Die kwam schreeuwend binnen en om nog een beetje gehoord te worden moet je wel mee gaan schreeuwen.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel gaat ook steeds meer schreeuwen
Pfff die zaten er al vanaf het begin. Wat een licht.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
het niveau op twitter gaat ook alle kanten op
[ twitter ]
dat dusquote:Op maandag 28 februari 2022 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pfff die zaten er al vanaf het begin. Wat een licht.
kom maar op met de speculaas Julioquote:Op maandag 28 februari 2022 09:19 schreef Flow3r het volgende:
ze kijken naar de bewoners
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:23 schreef Sestra666 het volgende:
Ze willen the voice of holland doen
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Leuke plotwending zou zijn, dat Julio enTobias huis gaan deze week.
Ja, dat krijg je als er alleen schreeuwers overblijven.....hanna weg vera weg....de dominees weg.....quote:Op maandag 28 februari 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
dat er nu nooit iemand zegt tegen Grace of Nous
kap eens met dat stomme geschreeuw
Ik mis de dominees nietquote:Op maandag 28 februari 2022 09:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als er alleen schreeuwers overblijven.....hanna weg vera weg....de dominees weg.....
hoeveel posts wil je??quote:Op maandag 28 februari 2022 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
Tijd voor een COT?
(COmmentaar Op Twitter)
Dat wordt heel erg moeilijk.....Julio wil Nawel erin houden en Tobias kies denk ik voor Nawel.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Leuke plotwending zou zijn, dat Julio enTobias bepalen wie er naar huis gaat deze week.
Rare is dat ik Grace steeds minder versta.......nog minder dan die Belgen.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:30 schreef humpty het volgende:
Beste maat dit beste vriendin dat Lekker belangrijk allemaal Gracedomme verhalen
misschien omdat ze al een halve dag op bed had gelegenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:33 schreef humpty het volgende:
Nawel heeft 2 uur liggen puffen en te draaien en de anderen lagen lekker te slapen
en ook nog zo misselijk he![]()
Ja klopt dacht ook net ze praat heel anders ineensquote:Op maandag 28 februari 2022 09:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rare is dat ik Grace steeds minder versta.......nog minder dan die Belgen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:36 schreef rinardo het volgende:
de white room is dus grijs gemaakt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze hadden wel weer dat glazen bord staan met foto's van alle bewoners erop. Net als vorige keer met Nawel en Salarquote:Op maandag 28 februari 2022 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Leuke plotwending zou zijn, dat Julio enTobias bepalen wie er naar huis gaat deze week.
Hoop het, want heb het gevoel dat Tobias haar meer mist dan andersom. Of ze speelt het.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:37 schreef just me het volgende:
Zou het nu Julio en Tobias ook opvallen dat er constant geschreeuwd wordt ?
kan ze nog harder schreeuwenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft al strepsils bestelt
is gewoon andere belichtingquote:Op maandag 28 februari 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:Rinardo je post gejat
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
joehoe @:Brothertje2022
je mag ook gewoon mee posten
Of op Twitter ©Fok erbij zettenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
joehoe @:Brothertje2022
je mag ook gewoon mee posten
zou wel netjes zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of op Twitter ©Fok erbij zetten
Dan kan Julio niet weg. Salar immuun. Tobias kan toch nooit Grace weg sturenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
dat dusquote:Op maandag 28 februari 2022 09:45 schreef humpty het volgende:
Hele hechte band met een trolley en nu weet ze niet of ze hem heeft weg gegooid
of in de berging heeft gezet....ze weet het niet...ik geloof haar verhalen niet
Doen we het toch nog ergens voor, zal hem bedankenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:Rinardo je post gejat
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal waarschijnlijk de komende dagen wat minder posten, of plotseling weg zijn wegens privé omstandigheden.
Alles voor de likesquote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou wel netjes zijn
maar het lijkt soms meer op jatten wat je jatten kan
en op twitter of FB posten
Zal waarschijnlijk de komende dagen wat minder posten, of plotseling weg zijn wegens privé omstandigheden.
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
hou je taai, en we zullen proberen stream verslagen te makenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Rupsband of radiaalband?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace heeft een band met haar boodschappen trolley![]()
Rijp voor een GGZ instelling
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik moet nu ook weer weg
Sterkte!quote:Op maandag 28 februari 2022 09:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik moet nu ook weer weg
In het begin van BB stond er bij haar foto (Interieur verzorgster) nu sinds kort staat er "Werkzoekend"quote:Op maandag 28 februari 2022 09:52 schreef humpty het volgende:
Ze heeft ze allemaal gezien vraag mij dan af of ze wel ooit een baan heeft gehad
hoorde haar eerder zeggen dat ze al heel veel banen heeft gehad
Eigenlijk zegt dat ook al genoeg
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2022 09:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik moet nu ook weer weg
En overal was ze de beste.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:52 schreef humpty het volgende:
Ze heeft ze allemaal gezien vraag mij dan af of ze wel ooit een baan heeft gehad
Meeste is van gusta en brabantia geloof ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Die kast in de keuken met die rijen flessen en potten vind ik dan weer geniaal.
De hele inrichting wel.
Vooral de kleine woonkamer maar ook de wanden.
Zal wel een sponsor zijn.
Plus al die reizen die ze maakt....bij welke baas kan dat??? Ook zoonlief dan in dat land dan weer daar??quote:Op maandag 28 februari 2022 09:52 schreef humpty het volgende:
Ik zou ook liever bij m'n moeder zijn. Maar als Moeder en dochter beiden besloten hebben het zo te doen, dan is dat hun keuze.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:57 schreef humpty het volgende:
Medelijden met winkelwagentjes en ingedeukte blikjes in de supermarkt
maar wel in het BB huis gaan en niet bij je zieke moeder zijn
Schiet mij maar lek
De enige twee waar je wel op kunt rekenen zijn Kristof en Grace.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:54 schreef humpty het volgende:
De boel afruimen en afwassen ...geen Nawel en Nouch in de buurt
rijke kerel uitbuiten die haar op handen draagtquote:Op maandag 28 februari 2022 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plus al die reizen die ze maakt....bij welke baas kan dat??? Ook zoonlief dan in dat land dan weer daar??
Dan alles volgen van BB.....
ff goedleggenquote:Op maandag 28 februari 2022 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen
Val meteen even binnen.
Valt mijn echt op dat Salar vaak aan zijn kruis krabt, is niet normaal. Whahaha
Was mij ook opgevallen, net of die iedere keer dat stukje vlees recht moet leggenquote:Op maandag 28 februari 2022 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen
Val meteen even binnen.
Heb ik hier al vaker gezegd, het is een gewoonte tshirt trekken en ff aan zijn kruis....minimaal wel 10keer per dag in beeld.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen
Val meteen even binnen.
''Stukje''quote:Op maandag 28 februari 2022 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen, net of die iedere keer dat stukje vlees recht moet leggen
Sterkte en rustig aan forum loopt niet weg.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja aan einde trekt die er ff aan hahahaquote:Op maandag 28 februari 2022 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen, net of die iedere keer dat stukje vlees recht moet leggen
Misschien bang dat zijn joystick er af valt?quote:Op maandag 28 februari 2022 10:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ik hier al vaker gezegd, het is een gewoonte tshirt trekken en ff aan zijn kruis....minimaal wel 10keer per dag in beeld.
Die zorgen dat ze snel weg zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 09:54 schreef humpty het volgende:
De boel afruimen en afwassen ...geen Nawel en Nouch in de buurt
tja....als hij Grace wegstemt, maakt hij wel meer kans op de finale. Hij kan Grace wat gouden bergjes beloven voor na het huis ....quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan kan Julio niet weg. Salar immuun. Tobias kan toch nooit Grace weg sturen
sterktequote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Klinkt logisch (leest)quote:Op maandag 28 februari 2022 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
Dat zingen is wellicht wegens een gebrek aan gespreksonderwerp en geen stilte willen laten vallen?
Je kan mij niet wijsmaken dat ze thuis ook constant zo schreeuwerig aan het zingen zijn.
Kristof denkt dat ze misschien dingen kunnen zien als de nominatiesquote:Op maandag 28 februari 2022 10:22 schreef zodeju het volgende:
Kristof wil er niet aan dat ze misschien mee kunnen kijken en denk alleen dat Tobias en Julio wat over elkaar kunnen zien....Salar zegt voor het zelfde geld kunnen ze ons volgen.
wat we toch niet mogen zienquote:Op maandag 28 februari 2022 10:25 schreef Sestra666 het volgende:
salar hoort lawaai in de gameroom... dus er komt iets aan
zitten samen ergens in een container waar ze af en toe de bewoners kunnen zienquote:Op maandag 28 februari 2022 10:23 schreef Chanel5 het volgende:
ik zag er gister toch 2 met hun koffer?
Julio en Tobias
Omdat het mannen zijn???quote:Op maandag 28 februari 2022 10:31 schreef mario390 het volgende:
de 2 venten in de ruim gaa ik
niet kijken, laatste jaar was het beter
Voor mij staat Nawel nog steeds bovenaan de irritatielijst.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:12 schreef zodeju het volgende:
Van mij mag Nouchine er eigenlijk ook wel uit....ik kan soms om haar lachen maar al haar andere trukjes ben ik spuugzat.
Zo mee eens, en is erg sociaal. Vooral tegen de eenlingen daar.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Voor mij staat Nawel nog steeds bovenaan de irritatielijst.
Begint nu wel op te vallen dat Nouch eigenlijk niks doet in dat huis behalve aan Salar hangen.
Salar komt overal mee weg omdat hij af en toe grappig is.
Kristof speelt te veel het spel. Daardoor weet je niet meer wat echt is en wat niet.
Grace kan ik waarderen. Ze is wel lief en zorgzaam, maar haar standje 100 is wel vermoeiend.
Voor mij is Tobias de interessantste bewoner. Heeft veel gedeeld. Is zorgzaam en actief. Laat meedere kanten van zijn persoonlijkheid zien.
deze jaar is en grote mis gaatquote:Op maandag 28 februari 2022 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het mannen zijn???
Als je alleen vrouwen wilt zien zijn er toch programma's zat voor je.
Gevalletje Michel en Julie. Michel heeft zijn eigen kansen verminderd door steeds Julie te matsen.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:20 schreef Verida het volgende:
[..]
tja....als hij Grace wegstemt, maakt hij wel meer kans op de finale. Hij kan Grace wat gouden bergjes beloven voor na het huis ....
En tweets hebben gelezen.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zitten samen ergens in een container waar ze af en toe de bewoners kunnen zien
[ afbeelding ]
Tobias wil ten koste van alles winnen dus ik ben benieuwd of hij de nr 1 Grace van de laatste populariteit lijst van buiten eruit durft te stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
Ik vind Kristoff de meest sociale, Weet van iedereen wanneer ze niet lekker in het vel zitten, of wanneer ze een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Hij probeert iedereen te motiveren, deelt complimenten uit en is oprecht blij als er iemand iets wint.
Dit in tegenstelling tot Tobias, die is het meeste met het spel bezig, wil perse alles winnen, plakt de hele dag aan Grace of is bij Grace in de buurt, geeft geen ruk om hoe anderen in hun vel zitten, en kan absoluut niet tegen zijn verlies.
Maar dat is mijn persoonlijke mening![]()
Van mij mag Kris winnen, en anders Salar of zelfs Nouchine. Grace absoluut niet, golddigger eerste klas die haar doodzieke moeder zonder een traan te laten, gewoon drie maanden in de steek laat. En het lijkt me voor Tobias goed om een keer niet te winnen, komt hij misschien weer met beide benen op de grond.
Ik denk dat hij haar zo voor de bus gooit, onder het mom : Ik kon niet anders, maar we zien elkaar na het huis weer.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tobias wil ten koste van alles winnen dus ik ben benieuwd of hij de nr 1 Grace van de laatste populariteit lijst van buiten eruit durft te stemmen.
Heb eerder het gevoel dat Tobias zal moeten onderdoen voor Grace.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar zo voor de bus gooit, onder het mom : Ik kon niet anders, maar we zien elkaar na het huis weer.
Ik hoop het want dat kost hem zelf ook de kop bij de grote lijst Grace aanhangers.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar zo voor de bus gooit, onder het mom : Ik kon niet anders, maar we zien elkaar na het huis weer.
Een mandje met shampoo etc en klein bakje m en m's.quote:
Sterkte!quote:Op maandag 28 februari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawee en Sal moeten wel weten waar die twee zitten, die lacherige "exit" , ze hebben zelf in die controlroom gezeten, ze weten dat die er isquote:Op maandag 28 februari 2022 11:19 schreef Joyce-43 het volgende:
haha en maar gissen wat Toby en Julio doen
quote:Op maandag 28 februari 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
Ik vind Kristoff de meest sociale, Weet van iedereen wanneer ze niet lekker in het vel zitten, of wanneer ze een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Hij probeert iedereen te motiveren, deelt complimenten uit en is oprecht blij als er iemand iets wint.
Dit in tegenstelling tot Tobias, die is het meeste met het spel bezig, wil perse alles winnen, plakt de hele dag aan Grace of is bij Grace in de buurt, geeft geen ruk om hoe anderen in hun vel zitten, en kan absoluut niet tegen zijn verlies.
Maar dat is mijn persoonlijke mening![]()
Van mij mag Kris winnen, en anders Salar of zelfs Nouchine. Grace absoluut niet, golddigger eerste klas die haar doodzieke moeder zonder een traan te laten, gewoon drie maanden in de steek laat. En het lijkt me voor Tobias goed om een keer niet te winnen, komt hij misschien weer met beide benen op de grond.
ik denk dat dat zo lijkt door het andere licht wat ze nu gebruiken, vorig jaar wit licht en nu warm bruinig lichtquote:Op maandag 28 februari 2022 09:36 schreef rinardo het volgende:
de white room is dus grijs gemaakt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is wat me tegenstaat aan Kristof. Overal visjes uitgooien en proberen mensen te manipuleren.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:36 schreef engine het volgende:
Kristof maakt zich echt zorgen deze week. Hij is iedereen aan het bewerken.
Volgens mij ook alleen andere kleur LED-verlichting. Verder is die ruimte gewoon hetzelfde kamertje in het Endemol-gebouw wat eerder dienst deed als de witte kamer (vorig jaar) en het datacenter (Salar en Nawel) en de luggage room (Amy en Eveline) dit jaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:36 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat dat zo lijkt door het andere licht wat ze nu gebruiken, vorig jaar wit licht en nu warm bruinig licht
thnxquote:Op maandag 28 februari 2022 10:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zitten samen ergens in een container waar ze af en toe de bewoners kunnen zien
[ afbeelding ]
Bedoel je nu dat hij het spel speelt? Foei stoute kris!quote:Op maandag 28 februari 2022 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is wat me tegenstaat aan Kristof. Overal visjes uitgooien en proberen mensen te manipuleren.
Dus inderdaad expres op Hanne gestemd omdat ze Belgisch was.
quote:Op maandag 28 februari 2022 11:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat hij het spel speelt? Foei stoute kris!
amaiiiiquote:Op maandag 28 februari 2022 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is wat me tegenstaat aan Kristof. Overal visjes uitgooien en proberen mensen te manipuleren.
Misschien toch niet zo sociaal is als hij zich voordoet???quote:Op maandag 28 februari 2022 11:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat hij het spel speelt? Foei stoute kris!
vorig jaar was alles wit, ik zie nu alles grijs, beddengoed enzoquote:Op maandag 28 februari 2022 11:36 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat dat zo lijkt door het andere licht wat ze nu gebruiken, vorig jaar wit licht en nu warm bruinig licht
Het 1 heeft volgens mij niks met het ander te maken. Ze zitten nu eenmaal in een spel en als je niet wil spelen dan hoor je daar niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien toch niet zo sociaal is als hij zich voordoet???
mijn meningquote:Op maandag 28 februari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij kan beter Grace onder de bus gooien, wat een gekrijs zal dat wordenquote:Op maandag 28 februari 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
Kris erg sociaal
Tobi die zwitserland speelt maar ondertussen met Grace Salar onder de bus willen gooien
ehhhh begrijp ik het nu goed? dit is toch juist hoe je het spel hoort te spelen!! het is geen vakantie waar je iedereen te vriend moet houden!quote:Op maandag 28 februari 2022 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is geen container, gewoon een kamertje in het Endemol-gebouw. Het lijkt een container door de beplating op de muur. Er zit een LED-strip in als verlichting. Toen de ruimte dienst deed als "datacenter" was die blauw:quote:Op maandag 28 februari 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
zo'n container is zo over te spuiten dus hooguit een kwartier werk
dat heeft Tobi nog niet echt door(geen idee waarom) of hij denkt het te kunnen inperkenquote:Op maandag 28 februari 2022 11:49 schreef just me het volgende:
[..]
Hij kan beter Grace onder de bus gooien, wat een gekrijs zal dat worden
Mario, dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 28 februari 2022 10:55 schreef mario390 het volgende:
niks filmavond, wereldnieuws
moeten ze zien
heb jij ze alweer gespot haha en wat kijkt toby sjagie zegquote:Op maandag 28 februari 2022 11:36 schreef danilel het volgende:
[..]
als ik een tweet zou maken dat hij Grace onder de bus moet gooien zou het dan een doodsverwensing zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft Tobi nog niet echt door(geen idee waarom) of hij denkt het te kunnen inperken
nee hoor kan gewoonquote:Op maandag 28 februari 2022 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
als ik een tweet zou maken dat hij Grace onder de bus moet gooien zou het dan een doodsverwensing zijn
Oke, kan enorm verschillen . Lief doen in je gezicht en intussen en mes in je rug.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het 1 heeft volgens mij niks met het ander te maken. Ze zitten nu eenmaal in een spel en als je niet wil spelen dan hoor je daar niet.
waarom wereldnieuws? er veranderd er niets door aan hun spel, geen nieuws van de buitenwereld, of het moet belangrijk familiair nieuws zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 10:55 schreef mario390 het volgende:
niks filmavond, wereldnieuws
moeten ze zien
Weet je dat zeker dat tobias Salar onder de buswil gooien.....ik heb daar nog geen woord over gehoord. Juist tegenover Grace heeft hij Salar opgehemeld die hem niet vertrouwde en gezogrd dat ze niet op hem ging stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn mening
Kris erg sociaal
Tobi die zwitserland speelt maar ondertussen met Grace Salar onder de bus willen gooien
OP OP alles moet weer OPquote:Op maandag 28 februari 2022 11:53 schreef engine het volgende:
Nouch heeft de M&M's alweer te pakken.
Dat is toch gewoon eerlijk?quote:Op maandag 28 februari 2022 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
wat het idee van Salar en toen gingen ze "verdelen"quote:Op maandag 28 februari 2022 11:53 schreef engine het volgende:
Nouch heeft de M&M's alweer te pakken.
Op Twitter circuleert een filmpje van Gracias hieroverquote:Op maandag 28 februari 2022 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je dat zeker dat tobias Salar onder de buswil gooien.....ik heb daar nog geen woord over gehoord. Juist tegenover Grace heeft hij Salar opgehemeld die hem niet vertrouwde en gezogrd dat ze niet op hem ging stemmen.
Are you fucking kidding me???quote:Op maandag 28 februari 2022 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:
Dat dus, ik vertrouw hem niet vanaf dag 1!quote:Op maandag 28 februari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
tis maar goed dat ze niet van alles krijgen daarquote:
whoop whoopquote:Op maandag 28 februari 2022 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me???
Dus omdat Kristof een tactische beslissing neemt bij een spel waarmee ze een aardig bedrag kunnen winnen staat hij jou niet aan???
Heb je in dat hele gesprek ook gehoord hoe hij vertelde Kitty niets kwalijk te nemen dat ze verloren met dat touw? En hoe hij vertelde het liefst over te blijven met mensen waarmee hij lol heeft? En op wie hij het liefst niet wil stemmen omdat hij daarmee plezier heeft en iemand graag mag??
Hij is juist heel sociaal en meelevend naar iedereen! Als je hem niet zou mogen vanwege zijn tactische stem op Hanne, dan miet je aan iedereen een hekel hebben en gewoon stoppen met kijken!
Kristof zit daar niet voor de figuratie! Hij is ook een deelnemer!
quote:Op maandag 28 februari 2022 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat Kristof een tactische beslissing neemt bij een spel waarmee ze een aardig bedrag kunnen winnen staat hij jou niet aan???
Heb je in dat hele gesprek ook gehoord hoe hij vertelde Kitty niets kwalijk te nemen dat ze verloren met dat touw? En hoe hij vertelde het liefst over te blijven met mensen waarmee hij lol heeft? En op wie hij het liefst niet wil stemmen omdat hij daarmee plezier heeft en iemand graag mag??
Hij is juist heel sociaal en meelevend naar iedereen! Als je hem niet zou mogen vanwege zijn tactische stem op Hanne, dan miet je aan iedereen een hekel hebben en gewoon stoppen met kijken!
salar heeft ze afgepakt hahaquote:
Ze gaat afvallenquote:Op maandag 28 februari 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar goed dat ze niet van alles krijgen daar
Nous eet zich rond
Dus jij vindt als je zegt heb het verkeerd berekend dacht dat er anders gestemd ging worden de waarheid zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon eerlijk?
En hij doet dit al die tijd al, gewoon proberen erachter te komen wat men gaat stemmen. Maar aan de andere kant, zegt hij het ook gewoon als iemand ernaar vraagt.
Dit in tegenstelling tot Tobi, die probeert er net zo hard achter te komen, miespelt met Grace over het stemmen en probeert Grace erachter te laten komen wat de meiden gaan stemmen. Tobi zelf humt een beetje als iemand ernaar vraagt, die zegt het echter niet.
Goelio doet ook achterbaks, probeert er ook achter te komen en roddelt net zo hard mee om iemand in een kwaad daglicht te zetten.
Nawel wil ook van iedereen weten wat ze gaan stemmen, manipuleert net zo hard.
Volgens mij hebben ze die gewoon weer verdeeld en als zij haar deel wil opeten, waarom zou dat niet mogen?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij is juist heel sociaal en meelevend naar iedereen! Als je hem niet zou mogen vanwege zijn tactische stem op Hanne, dan moet je aan iedereen een hekel hebben en gewoon stoppen met kijken!
Paar minuten uit een gesprek van een uur. Stellingen. Situaties. Nothing set in stone.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op Twitter circuleert een filmpje van Gracias hierover
Tobi is behoorlijk af daardoor
Ja, prima toch in een spel? Hij staat er ook als mensen het moeilijk hebben en kan oprecht blij zijn voor een ander als ze een pin winnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, kan enorm verschillen . Lief doen in je gezicht en intussen en mes in je rug.
Waar hij nu mee bezig is het spel spelen....proberen iets los te peuteren.
nee dat bedoel ik ook nietquote:Op maandag 28 februari 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die gewoon weer verdeeld en als zij haar deel wil opeten, waarom zou dat niet mogen?
tuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2022 11:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Paar minuten uit een gesprek van een uur. Stellingen. Situaties. Nothing set in stone.
Zo werkt dat bij de haters.
quote:Op maandag 28 februari 2022 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
En hij doet dit al die tijd al, gewoon proberen erachter te komen wat men gaat stemmen. Maar aan de andere kant, zegt hij het ook gewoon als iemand ernaar vraagt.
Dit in tegenstelling tot Tobi, die probeert er net zo hard achter te komen, miespelt met Grace over het stemmen en probeert Grace erachter te laten komen wat de meiden gaan stemmen. Tobi zelf humt een beetje als iemand ernaar vraagt, die zegt het echter niet.
Goelio doet ook achterbaks, probeert er ook achter te komen en roddelt net zo hard mee om iemand in een kwaad daglicht te zetten.
quote:Op maandag 28 februari 2022 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
nou nee hoor net gesprek met Noush gevolgt en hij legt uit hoe hij zijn keuze maakt maar laat geen namen los ook hoor ze hadden het over hanne omdat noush op haar gestemd had en dat zei maar Kris laat ook niets los hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft zich opgegeven voor een spel, niet voor een theekransje van RTL5 of de aandachtsshow van Naarwel.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zegt het toch gewoon dat hij op Hanne heeft gestemd?quote:Op maandag 28 februari 2022 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jij vindt als je zegt heb het verkeerd berekend dacht dat er anders gestemd ging worden de waarheid zeggen.
hij had al gezegd dat hij op Hanne heeft gestemdquote:Op maandag 28 februari 2022 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nou nee hoor net gesprek met Noush gevolgt en hij legt uit hoe hij zijn keuze maakt maar laat geen namen los ook hoor ze hadden het over hanne omdat noush op haar gestemd had en dat zei maar Kris laat ook niets los hoor
MOL / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol #20 - We gaan beginnquote:Op maandag 28 februari 2022 11:59 schreef Jockari het volgende:
Zondag 20 maart start De Mol België terug !!! Eindelijk iets op TV !
Valt op dat hij steeds meer kritiek heeft op Nouschine en hard uitspreekt.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
waarom doe je dat
je boert in mijn gezicht en blaast het ook nog eens mijn kant op
heel onrespectvol aldus Salar
Nous mishandelt daarop Salar nog maar een keer
Precies dat. Hij maakte een afspraak met Tobias en Salar. Achteraf kwam hij met dat smoesje. Zeg dan eerlijk dst het voor hemzelf beter uitkwam.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jij vindt als je zegt heb het verkeerd berekend dacht dat er anders gestemd ging worden de waarheid zeggen.
ik denk dat we het nu gewoon meer en meer horenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt op dat hij steeds meer kritiek heeft op Nouschine en hard uitspreekt.
Kristof heeft anders iedereen benoemd over waarom hij wel of niet diegene zou nominerenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nou nee hoor net gesprek met Noush gevolgt en hij legt uit hoe hij zijn keuze maakt maar laat geen namen los ook hoor ze hadden het over hanne omdat noush op haar gestemd had en dat zei maar Kris laat ook niets los hoor
foei, stoute tobias en salar, zomaar een stemafspraak maken om hanne eruit te krijgen.....quote:Op maandag 28 februari 2022 12:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Paar minuten uit een gesprek van een uur. Stellingen. Situaties. Nothing set in stone.
[..]
Precies dat. Hij maakte een afspraak met Tobias en Salar. Achteraf kwam hij met dat smoesje. Zeg dan eerlijk dst het voor hemzelf beter uitkwam.
Tobi doet exact hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2022 12:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
[..]
Precies dat. Hij maakte een afspraak met Tobias en Salar. Achteraf kwam hij met dat smoesje. Zeg dan eerlijk dst het voor hemzelf beter uitkwam.
Sommige beslissingen kan ik wel waarderenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
behalve Nawel
die heeft stream vrij
Nee Julio. Salar en Tobias hadden meer aan een vertrekkende Julio.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:03 schreef Verida het volgende:
[..]
foei, stoute tobias en salar, zomaar een stemafspraak maken om hanne eruit te krijgen.....
doen ze allemaal, van de ene zie je het uitgebreid op beeld en van de andere niet, Nawel hoort ook altijd iedereen uit voor zover het kan, wordt ook altijd duidelijk in beeld gebracht.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, kan enorm verschillen . Lief doen in je gezicht en intussen en mes in je rug.
Waar hij nu mee bezig is het spel spelen....proberen iets los te peuteren.
Dan is kristof nog eerlijker bezig geweest, die volgde tenminste zijn eigen gevoel op dat moment ipv meehobbelen met de meute!quote:Op maandag 28 februari 2022 12:03 schreef Verida het volgende:
[..]
foei, stoute tobias en salar, zomaar een stemafspraak maken om hanne eruit te krijgen.....
Kristoff doet het gewoon heel openlijk, ik vind dat juist eerlijk dan het geniepige van vele anderen.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is er tenminste eerlijk over, die anderen denken hetquote:Op maandag 28 februari 2022 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is in de leeftijdscategorie 18 tm 30 heel normaal, mijn kinderen doen dat ook bij iedereen in hun omgevingquote:Op maandag 28 februari 2022 12:08 schreef just me het volgende:
Ook zo apart dat ze elkaar liefje en schatje noemen en ze doen alsof ze van elkaar houden maar ondertussen
Hatersquote:Op maandag 28 februari 2022 11:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zou Tobias veel meer waarderen als hij het spel openlijk zou spelen ipv zijn hele rit onder de radar te blijven met zijn afgewogen woorden. Hij glibbert door het spel en van dat soort spelers kan ik weinig hebben. Grace idem.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi doet exact hetzelfde
ene week wil hij het spel spelen
andere week nee ik beslis zelf![]()
Dus dat......quote:Op maandag 28 februari 2022 12:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus dat !!quote:Op maandag 28 februari 2022 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij is juist heel sociaal en meelevend naar iedereen! Als je hem niet zou mogen vanwege zijn tactische stem op Hanne, dan moet je aan iedereen een hekel hebben en gewoon stoppen met kijken!
weer wat geleerdquote:Op maandag 28 februari 2022 12:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is in de leeftijdscategorie 18 tm 30 heel normaal, mijn kinderen doen dat ook bij iedereen in hun omgeving
quote:Op maandag 28 februari 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
Ik hoorde kristof én nouch praten over tactiek en gevoel en nomineren enzo en ik wist al dat al die bigbrotherwappies dit tegen hem zouden gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |