Dit. Is zeker nog weg terugquote:Op zondag 27 februari 2022 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel.
Rusland kan Oekraïne toch niet langdurig bezetten. Puppet regering installeren lukt ook niet, want daarvoor is de geest veel te veel uit de fles.
Rusland is de aanval begonnen om een goede onderhandelingspositie te verkrijgen. Die zal nu wel iets minder goed zijn dan ze hadden gehoopt.
LOL dit is gewoon een verkapte hulp bieden ... afgesproken met de NAVO landen ... Oekraiene doet net of ze vrijwilligers zoeken en nu melden er dat soort mensen zich aan ..quote:Op zondag 27 februari 2022 22:39 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Vrijwilligers in hun vakantie, hoe toepasselijk.
Gestart door die Stalinist in Rusland ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:42 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan. Het is duidelijk een strijd tussen ideologieën.
Regelmatig tijdens de nachtdienst aan den lijve ondervondenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Volgens mijn intel gaat het forum om 03.46 op zwart.
Wat Putin minimaal wil bereiken is een bufferstaat. Als dat niet niet lukt met een pro-russische puppet, dan kan hij misschien nog genoegen nemen met een neutraal Oekraine. Voor de oorlog wilde de NATO en Oekraine dat niet. Toch vraag ik me af, als je Oekraine vraagt. Willen jullie een soort Finland worden, of een groot Luhansk, dat ze dat misschien wel accepterenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel.
Rusland kan Oekraïne toch niet langdurig bezetten. Puppet regering installeren lukt ook niet, want daarvoor is de geest veel te veel uit de fles.
Rusland is de aanval begonnen om een goede onderhandelingspositie te verkrijgen. Die zal nu wel iets minder goed zijn dan ze hadden gehoopt.
Welke informatie hadden jouw opa's en de joden destijds tot hun beschikking, waardoor ze dat beaamden en volgens jou nog steeds beamen?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:28 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Omdat zij toen niet de informatie tot hun beschikking hadden die wij achteraf nu wel hebben.
Met een deathwish ook nog.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:39 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Vrijwilligers in hun vakantie, hoe toepasselijk.
Misschien kun je dit soort posts voorzien van enig commentaar. Je hebt er was wel een mening over, deel die met ons, daar is een forum voor.quote:
Very secret, op Twitter.quote:
En Hansje van Baalenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gestart door die Stalinist in Rusland ja.
Niet eens een alsjeblieft erbijquote:Op zondag 27 februari 2022 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou nee, zonder opgaaf van reden lees ik helemaal niets…
Tipsy, minstens 8/10 en luid snurkend.quote:
Michielos en Jahr00n zijn as we speak aan Pools-Oekraiense grensquote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef the-eye het volgende:
Wordt er nog een FOK! peleton samengesteld om in Oekraine te vechten?
Probleem is dat in de voorstellen van Rusland neutraliteit al snel met zo veel restricties komt dat het eerder een vazalstaat zou worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Wat Putin minimaal wil bereiken is een bufferstaat. Als dat niet niet lukt met een pro-russische puppet, dan kan hij misschien nog genoegen nemen met een neutraal Oekraine. Voor de oorlog wilde de NATO en Oekraine dat niet. Toch vraag ik me af, als je Oekraine vraagt. Willen jullie een soort Finland worden, of een groot Luhansk, dat ze dat misschien wel accepteren
Ja, maar denk dan niet dat Rusland dan niet zijn volle registers gaat opentrekken. Ze vechten nu nog enigszins met de handrem. Die lui gaan heel veel risico lopenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL dit is gewoon een verkapte hulp bieden ... afgesproken met de NAVO landen ... Oekraiene doet net of ze vrijwilligers zoeken en nu melden er dat soort mensen zich aan ..
straks komen er nog 800.000 militaire er bij van uit de VS die zich hebben aangemeld
![]()
![]()
oja ze mochten spullen mee nemen van hun werkgever
Wie heb je op het oog?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef the-eye het volgende:
Wordt er nog een FOK! peleton samengesteld om in Oekraine te vechten?
Zo, jij weet waar je over praat.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooi woord. Lang niet gehoord. Kesselschlacht. Paulus al gesignaleerd?
er zijn nu tanks met napalm rakketten onderweg naar Ukraine en die kennen geen verschil tusssen soldaten uniformen en schooluniformenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ok, leg maar uit waarom de NATO dat moet en ik er stellig vanuit ga dat zij alleen zichzelf zal verdedigen als haar grondgebied wordt aangevallen.
Natuurlijk zijn we verwikkeld in een oorlog(sdreiging) maar niet in één met boots on the ground. Dat Putin het beste bakzeil haalt zal hopelijk in de komende dagen en weken wel gaan indalen.
Ik vraag mij af op welke wijze hij het dan dit slagveld van zijn Waterloo kan verlaten om vervolgens "eervol" met Pensioen te worden gestuurd. Misschien iets met "valselijk" voorgelicht door zijn adviseurs die hem immers deze actie aanraadden. Niemand zei hem (Putin) immers dat hij het niet moest doen.
En Maikuul?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Michielos en Jahr00n zijn as we speak aan Pools-Oekraiense grens
Ik ben dan wel 70 maar ik kan ook wel mee toch ??quote:
Carnaval aan het vieren?quote:
Als je wat mee belezen zou zijn in de moderne geschiedenis van Europa zou je weten dat precies op die dag WOIII begonnen is, ik had hem binnen een seconde door.quote:
Daar moet goed over onderhandeld worden. Maar net als het bedrijfsleven ga voor de win-win deals en niet voor zero-sumquote:Op zondag 27 februari 2022 22:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Probleem is dat in de voorstellen van Rusland neutraliteit al snel met zo veel restricties komt dat het eerder een vazalstaat zou worden.
Misschien dat Rusland het Oekraïne praktisch onmogelijk wil maken om tot de NAVO toe te treden. Net zoals bv. Georgië.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Wat Putin minimaal wil bereiken is een bufferstaat. Als dat niet niet lukt met een pro-russische puppet, dan kan hij misschien nog genoegen nemen met een neutraal Oekraine. Voor de oorlog wilde de NATO en Oekraine dat niet. Toch vraag ik me af, als je Oekraine vraagt. Willen jullie een soort Finland worden, of een groot Luhansk, dat ze dat misschien wel accepteren
Pietje Puk natuurlijk want die heeft er verstand van!quote:
Die kijk op zondag graag naar waterkanonnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:achja is verdacht stil vandaag.
Wie is 'hij'?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:47 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Hij wilt zijn land dus ook opblazen.
Hoezo? De Westerse wereld was toch al tegen hem?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Wel prachtig om te zien dat de Ukrainers zo strijdlustig zijn en dat de hele Westerse wereld zich tegen Putin keert.
Daar had ome Vlad vast niet op gerekend.
Benieuwd of we Groenlinksers gaan zien in shirts met "We zijn allemaal Oekrainers"quote:Op zondag 27 februari 2022 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Wel prachtig om te zien dat de Ukrainers zo strijdlustig zijn en dat de hele Westerse wereld zich tegen Putin keert.
Daar had ome Vlad vast niet op gerekend.
nee, gewoon nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je wat mee belezen zou zijn in de moderne geschiedenis van Europa zou je weten dat precies op die dag WOIII begonnen is, ik had hem binnen een seconde door.
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:47 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat er alleen een weg terug is als Poetin verdwijnt.
Buitenlandse vrijwilligers zullen zeker worden aangegrepen door Rusland als bewijs dat het westen betrokken is.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL dit is gewoon een verkapte hulp bieden ... afgesproken met de NAVO landen ... Oekraiene doet net of ze vrijwilligers zoeken en nu melden er dat soort mensen zich aan ..
straks komen er nog 800.000 militaire er bij van uit de VS die zich hebben aangemeld
![]()
![]()
De mensheid is al in oorlog met Rusland, dus dan verandert er niet zoveel...quote:Op zondag 27 februari 2022 22:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn nu tanks met napalm rakketten onderweg naar Ukraine en die kennen geen verschil tusssen soldaten uniformen en schooluniformen
Dat gaat de NATO niet laten gebeuren en dan is de NATO dus in oorlog, ofwel zijn WIJ in oorlog met rusland
hand rem er op als je ziet dat steeds meer landen tegen je keren ?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:45 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ja, maar denk dan niet dat Rusland dan niet zijn volle registers gaat opentrekken. Ze vechten nu nog enigszins met de handrem. Die lui gaan heel veel risico lopen
Ik denk dat er na dit weekend nog maar 1 mogelijkheid is: Exit Putin. Hij is te gek, gevaarlijk, onbetrouwbaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang op fok. Ik was er zelf bij.quote:
Enige wat ik me kan voorstellen is dat ze De Krim, Loehansk en Donetsk afstaan aan Rusland en verder gewoon zelfbeschikking houden en dus ook aansluiting kunnen zoeken met de NAVO. Niet dat Rusland dat accepteert, maar tochquote:Op zondag 27 februari 2022 22:43 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Lol. Dit zijn er 'n stuk of 8.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
![]()
![]()
De vraag is dan alleen hoe je hem exit krijgtquote:Op zondag 27 februari 2022 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat er na dit weekend nog maar 1 mogelijkheid is: Exit Putin. Hij is te gek, gevaarlijk, onbetrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |