MĘHquote:
Ja, dat, wat staan daar voor museumstukken?!quote:
Die oude foons kun je niet hacken denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:39 schreef yvonne het volgende:
Tijdens zijn "speech" over de inval zie je op zijn bureau de meest antieke telefoons staan en dan is er nog een groot grijs geval naast hem.
Wat is dat?!
Plaatje ontbreekt, ben het kwijt
quote:
Doen bepaalde overheidsinstellingen in Nederland toch ook?quote:
Nee, sinds vorig jaar windows 10quote:Op zondag 27 februari 2022 16:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doen bepaalde overheidsinstellingen in Nederland toch ook?![]()
Of inmiddels niet meer?
Telefoonboek, digitaal.quote:
Wel afluisteren neem ik aanquote:Op zondag 27 februari 2022 16:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die oude foons kun je niet hacken denk ik.
Dit is OOR, geen idee waarom jij hier dan schijtlollig denkt te moeten zijn. Er zijn al vele burgerdoden gevallen, wat waarschijnlijk nog veel harder op gaat lopen. Blijf gewoon in ONZ.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is een beetje machtsGEIL.....
Doordeweeks een beetje oorlog voeren. Maar op zondag loopt de beste man op een stoffige retro computer beurs en is ie helemaal blij als ie een bepaald model ouderwetse telefoon op de kop weet te tikken.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef Bensel het volgende:
Hij is gewoon een fan van de retro look.
Kan het niet goed zien. Maar die blauwe taakbalk lijkt toch best op XPquote:Op zondag 27 februari 2022 16:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar het Amerikaanse Windows gebruiken
Was het niet zo dat het systeem om de kernwapens in de van te lanceren ook nog via diskettes gaan?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:07 schreef Bensel het volgende:
Hij is gewoon een fan van de retro look. Maar eerlijk, het lijken mij wat analoge directe lijnen te zijn, met de grotere wat meer moderne telefooncentrale-achtige oplossing. Punt is, het moet betrouwbaar werken.
Als putin niemand aan het bedreigen is zit hij in zijn vrije tijd te fok!en denk ik, een grote trol die putin.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werkt het gelukkig niet.quote:
Het is geen rode knop. Waarmee Poetin kernwapens kan lanceren. Zou ook niet goed zijn want dan zou hij zomaar zonder de tussenkomst van anderen tot een kernoorlog kunnen besluiten.quote:
Pffquote:Op maandag 28 februari 2022 08:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is geen rode knop. Waarmee Poetin kernwapens kan lanceren. Zou ook niet goed zijn want dan zou hij zomaar zonder de tussenkomst van anderen tot een kernoorlog kunnen besluiten.
Omgquote:Op maandag 28 februari 2022 08:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is geen rode knop. Waarmee Poetin kernwapens kan lanceren. Zou ook niet goed zijn want dan zou hij zomaar zonder de tussenkomst van anderen tot een kernoorlog kunnen besluiten.
Dat het dom is dat je met een knop zomaar kernwapens kan lanceren? Denken dat dit werkelijk kan is pas dom.quote:
Ik denk dat het wellicht een replica is van zijn oud KGB kantoor?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Denken dat ik mega serieus was is pas dom.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat het dom is dat je met een knop zomaar kernwapens kan lanceren? Denken dat dit werkelijk kan is pas dom.
Daar is ONZ voor.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Denken dat ik mega serieus was is pas dom.
Tik hem aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 00:26 schreef XanderH het volgende:
Great, ik heb zo te zien dezelfde monitor als Putin.
Dell Ultrasharp U2410.
Die rooie knop kan hij net niet bij met zijn lilkleine armpjesquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het kan een soort achterdeur telefoon zijn. Mocht straks echt uit hand lopen. Gaat alle verbinding via dat door. Ook naar VS of China. 100% analoog dus EMP bestendig..
Zal wel iets chinees zijn. Ramen ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar het Amerikaanse Windows gebruiken
Ik las dit in de stem van Paul Jambersquote:Op maandag 28 februari 2022 06:44 schreef borbit het volgende:
[..]
Doordeweeks een beetje oorlog voeren. Maar op zondag loopt de beste man op een stoffige retro computer beurs en is ie helemaal blij als ie een bepaald model ouderwetse telefoon op de kop weet te tikken.
Astra Linux gok ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |