Die lafbek zit ergens waar ze hem niet kunnen vinden en rakenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:39 schreef -Sigaartje het volgende:
Een bom uit de ruimte op zijn dasha als hij daar zit lijkt me toch niet zo moeilijk?
Wie weet? Hij lijkt compleet van het padje af nu.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef NgInE het volgende:
Nou, dan brengen wij ze ook in een staat van paraatheid. Dan is het probleem opgelost.
Putin wil een hoop, maar koning zijn van een hoopje puin is niet zijn doel lijkt mij.
Stonden ze daarvoor op de losse flodder-stand dan?quote:nucleaire afschrikkingswapens klaar te zetten en op scherp te zetten
Is best een slimme man hoor: die Putin. Druk uitoefenen kan hij prima, maar hij komt niet suïcidaal op mij over.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie weet? Hij lijkt compleet van het padje af nu.
Als ik je nooit meer hoor; ik vond jou een hele fijne userquote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef quirina het volgende:
Ik ga Ff stukje wandelen. De lucht is nog mooi blauw,
Ok, het is een slimme gek.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:47 schreef NgInE het volgende:
[..]
Is best een slimme man hoor: die Putin. Druk uitoefenen kan hij prima, maar hij komt niet suïcidaal op mij over.
https://apnews.com/articl(...)2b6afbe5a2f936725550quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik lees helemaal niks op de originele bronnen. AP en Reuter dus.
Zou het een hoax zijn van de NOS?
Je snapt ook wel dat zo iets helemaal escaleert en vanuit elke Russische onderzeeër ballistische raket met kernkoppen afgevuurd zullen worden. Dit wordt dan duidelijk de ondergang van de gehele wereld.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:06 schreef raptorix het volgende:
Niets om je zorgen over te maken, als hij een Nuke afvuurt dan schieten er 500 terug en dat weet hij.
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:19 schreef Werkperd het volgende:
4. dag falen en dan nog kernwapens inzetten alsof Oekraïne de agressor is en Rusland aanvalt...
Die man is compleet dronken geraakt van zijn machtslust. Zijn psychische toestand is zorgelijk.
Je en dat defacto er dus niemand iets mee opschiet.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je snapt ook wel dat zo iets helemaal escaleert en vanuit elke Russische onderzeeër ballistische raket met kernkoppen afgevuurd zullen worden. Dit wordt dan duidelijk de ondergang van de gehele wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |