In een oorlog zijn alleen verliezers.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Op telegram worden soortgelijke beelden gedeeld alleen dan met een pro Russisch sausje.
Ik denk dat beide partijen winnen en verliezen
Men kijkt waarschijnlijk wel naar geopolitieke belangen.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:30 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook. En hoever gaan we terug? Dan kan elk land uitgesloten worden. Zelfs wijzelf. Dit zie ik een d66 of groenlinks nog voorstellen ook: sluit luchtruim voor Nederlanders in verband met de gruweldaden van de VOC en WIC
Heb je ook binnen 1 wek opgelost.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als president kun je daar toch wat aan doen. Dat is toch waarvoor je daar onder andere zit.
Klopt. Dat zei Hoekstra ook vanochtend bij WNL.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Denk dat Europa versneld onderzoek gaat doen naar vervanging/alternatieven van gas e.d.
2 dagen geleden al, ze zijn nu met vfx zijn horloge op de juiste tijd aan het zetten.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heeft poetin nou wel of niet gesproken net?Ik kan er bar weinig over vinden.
Dus we moeten Rusland gaan bevrijden?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het kan toch ook zijn dat allebei de landen een hoge mate van corruptie hebben?
Je kunt minder ver teruggaan. Irak bijvoorbeeld. Illegale aanval op basis van wat gephotoshopte plaatjes van Powell en Bush.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit zie ik een d66 of groenlinks nog voorstellen ook: sluit luchtruim voor Nederlanders in verband met de gruweldaden van de VOC en WIC
Zonde van die tanks,quote:Op zondag 27 februari 2022 12:32 schreef polderturk het volgende:
Nog een Russische konvooi opgeblazen met drones.
[ twitter ]
Ja ik postte net die video dat het voorspoedig gaat. Lijkt me toch een standaard riedeltje wat idd al eerder opgenomen is.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
2 dagen geleden al, ze zijn nu met vfx zijn horloge op de juiste tijd aan het zetten.
Ja steenkoolquote:Op zondag 27 februari 2022 12:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Denk dat Europa versneld onderzoek gaat doen naar vervanging/alternatieven van gas e.d.
Ik snap hier echt niets van.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus we moeten Rusland gaan bevrijden?
Hoe bedoel je, dat het eerder opgenomen is? Waarom denk je dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
oke maar nog even deze video dus:
https://nos.nl/video/2419(...)r-russische-operatie
Die is van vandaag? Niemand praat erover namelijk. Dit lijkt toch gewoon weer een opname?
Hoe meer deze actie uitdraait op een farce, hoe meer Kremlintrollen het topic komen vervuilenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vandaag wordt corruptie in Oekraïne ingezet door onze Putin fanboys?
Biem!quote:Op zondag 27 februari 2022 12:32 schreef polderturk het volgende:
Nog een Russische konvooi opgeblazen met drones.
[ twitter ]
Alternatief ligt klaar en kan morgen ingezet worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt. Dat zei Hoekstra ook vanochtend bij WNL.
Ze hadden zich niet afhankelijk moeten maken van Russisch gas en 10 jaar geleden al een alternatief moeten zoeken. Nu gaan ze dat als nog doen, maar duurt het even voordat we daar gebruik van kunnen maken natuurlijk.
Sterker nog, waarschijnlijk is de mate in een heleboel voormalige Sovjet landen hoog.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het kan toch ook zijn dat allebei de landen een hoge mate van corruptie hebben?
Als corruptie een argument is om Ukraine binnen te vallen, dan....quote:
Waar moeten we Putin van bevrijden?quote:
Eigenlijk om 2 redenen; de eerdere videos waren dat ook (metadata en dat horloge bewezen dat)quote:Op zondag 27 februari 2022 12:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dat het eerder opgenomen is? Waarom denk je dat?
Oh ja?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alternatief ligt klaar en kan morgen ingezet worden.
Nou inderdaad, beetje raar.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar moeten we Putin van bevrijden?
Dat is toch niet de reden van de inval geweest?quote:Op zondag 27 februari 2022 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als corruptie een argument is om Ukraine binnen te vallen, dan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |