quote:De Amerikaanse oud-president Donald Trump heeft zondagnacht de Russische invasie van Oekraïne veroordeeld. In een toespraak op de Conservative Political Action Conference, een jaarlijkse bijeenkomst van vooraanstaande conservatieven, noemde de Republikein de aanval “verschrikkelijk”.
quote:“We bidden voor de trotse mensen van Oekraïne. God zegene hen allemaal”, aldus Trump. Het voormalig staatshoofd kon eerder deze week nog op kritiek van een aantal Republikeinse partijgenoten en president Joe Biden rekenen nadat hij de militaire acties van president Vladimir Poetin in Oekraïne “geniaal” en “behoorlijk slim” noemde.
“Zoals iedereen begrijpt, zou deze afschuwelijke ramp niet hebben plaatsgevonden als onze verkiezingen niet waren gemanipuleerd en ik president was”, zei Trump, die ondanks een gebrek aan bewijs blijft volhouden dat zijn rivaal de afgelopen presidentsverkiezingen heeft gewonnen door gesjoemel.
Nu benadrukte de oud-president dus nog eens dat het onder zijn bewind nooit tot een dergelijke confrontatie is gekomen. Hij noemde Biden daarom zwak en zei dat hij tijdens zijn ambtsperiode wel goed kon opschieten met Poetin. “Het probleem is niet dat Poetin slim is, want natuurlijk is hij slim. Het echte probleem is dat onze leiders dom zijn, zo dom” aldus Trump.
Je kunt zeggen en denken wat je wil maar hij heeft wel een punt!quote:
Punt is dat hij achteraf het altijd beter weet, ik geloof als hij aan de macht was, stront aan het plafond had gezeten.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Bocaj het volgende:
Je kunt zeggen en denken wat je wil maar hij heeft wel een punt!
Ik zeg alleen: Noord-Koreaquote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Punt is dat hij achteraf het altijd beter weet, ik geloof als hij aan de macht was, stront aan het plafond had gezeten.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:23 schreef Bocaj het volgende:
“Zoals iedereen begrijpt, zou deze afschuwelijke ramp niet hebben plaatsgevonden als onze verkiezingen niet waren gemanipuleerd en ik president was”,
Even gecheckt of ik niet per ongeluk in ONZ terecht was gekomen, maar nee…quote:Op zondag 27 februari 2022 08:35 schreef Bocaj het volgende:
Zou het niet een vreselijke goede stunt zijn als Trump alsnog naar Putin gaat en daar gaat praten met hem?
Stel je voor dat hij hem zover krijgt te stoppen met die stomme invasie van Oekraïne...
Wat een onzin...quote:Op zondag 27 februari 2022 08:38 schreef MadMaster het volgende:
Praten kan 'ie ook al niet, dus de enige goede reden om hem die kant op te sturen is dat je dan van hem verlost bent in de US…
..quote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Trump had hem er vanaf gepraat Oekraïne binnen te vallen...quote:Op zondag 27 februari 2022 08:40 schreef bleiblei het volgende:
Als Trump er gezeten had was had Poetin gereden gehad om binnen te vallen omdat ie wist dat hij niets te vrezen zou hebben van het westen. Want als iemand een miserabel slechte leider is, was het Trump wel. Met Biden idd. Als goeie runner-up. Vraag is of we daar blij mee moeten zijn, dat we de sukkels van de wereld zijn of niet. Nu wordt er nog een beetje door het westen terug gebeten.
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Trump hem een spiegel voor had gehouden... zo van: "Waar ben je nou helemaal mee bezig man!"
Jij denkt dat Trump en Poetin en zo?quote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Trump had hem er vanaf gepraat Oekraïne binnen te vallen...
Ik denk zelf dat Trump hem een spiegel voor had gehouden... zo van: "Waar ben je nou helemaal mee bezig man!"
"Steek je energie in het opbouwen van je economie en wees een goede buur!"
Oh ja, stel dat dat nodig zou geweest... was poetin wel echt onder de indruk geweest ja. Dat een incapabele wortel waar hij dossierkasten vol schandalen van heeft zoiets tegen hem zegtquote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Noord Korea, dat land waar hij op bezoek gegaan is omdat hij graag zich in het gezelschap bevindt van andere despoten. En verder niets klaar gespeeld heeft qua nucleaire ontwapening.quote:
Omdat het een échte wereldleider is!quote:
En een net berichtje terug!quote:Op zondag 27 februari 2022 08:51 schreef Bocaj het volgende:
Heb net een bericht naar hem gestuurd met verzoek te gaan bemiddelen!
https://www.45office.com
quote:Thank you for writing to President Donald J. Trump. We are carefully reviewing your message.
President Trump believes the strength of our country lies in the spirit of the American people and their willingness to stay informed and get involved.
He appreciates your taking the time to share your thoughts and sends his best wishes to you and your family.
Natuurlijk. Als Trump er nog was geweest was hij eigenhandig naar Rusland gelopen en had hij met zijn vuistje op de tafel geslagen en was Poetin meteen gestopt met de invasie en waren Trump en Poetin daarna handje in hand door een veld vol madeliefjes gaan huppelen en waren alle wereldproblemen meteen opgelost.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt dat Trump en Poetin en zo?
OK…
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:23 schreef Bocaj het volgende:
“Zoals iedereen begrijpt, zou deze afschuwelijke ramp niet hebben plaatsgevonden als onze verkiezingen niet waren gemanipuleerd en ik president was”, zei Trump,
Nee hoor, hij had het hem uit het hoofd gepraat!quote:Op zondag 27 februari 2022 09:30 schreef Hexagon het volgende:
Als Trump er nog had gezeten had hij gezegd "Hee Vlad wil jij de Oekraïne? Alsjeblieft!"
Net zoals hij de nuclaire aspiraties van noord korea uit het hoofd van kim gepraat heeft. In wat voor trip moet je wel niet zitten wil je deze onzinstelling van jezelf geloven.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee hoor, hij had het hem uit het hoofd gepraat!
Oh you sweet summerchildquote:Op zondag 27 februari 2022 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals hij de nuclaire aspiraties van noord korea uit het hoofd van kim gepraat heeft. In wat voor trip moet je wel niet zitten wil je deze onzinstelling van jezelf geloven.
quote:Op zondag 27 februari 2022 08:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Omdat het een échte wereldleider is!(En die hebben we nu nodig!)
'Out of the Box' denken, Hopper!
Stel je voor dat je morgen opeens 10 miljoen op je rekening hebt staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:35 schreef Bocaj het volgende:
Zou het niet een vreselijke goede stunt zijn als Trump alsnog naar Putin gaat en daar gaat praten met hem?
Stel je voor dat hij hem zover krijgt te stoppen met die stomme invasie van Oekraïne...
Leg eens uit welk punt hij heeft dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het enige wat ik mij wel kan voorstellen dat zo'n Poetin en Kim met Trump toch net iets voorzichtiger zijn want je weet toch maar nooit dat hij in een vlaag van onbezonnen razernij wél op de rode knop duwt. Wat een rationele president nooit zou doen ...quote:Op zondag 27 februari 2022 09:07 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als Trump er nog was geweest was hij eigenhandig naar Rusland gelopen en had hij met zijn vuistje op de tafel geslagen en was Poetin meteen gestopt met de invasie en waren Trump en Poetin daarna handje in hand door een veld vol madeliefjes gaan huppelen en waren alle wereldproblemen meteen opgelost.
Het is tegen mijn principes om mensen achterlijk te noemen, maar voor jou maak ik een uitzondering. Dit geloof je toch zelf niet. 4 jaar absolute incompetentie en jij ziet dat als een echte wereldleider...quote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat krijg je als iemand alleen maar naar Jensen kijkt voor opinievorming.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:51 schreef BBach het volgende:
[..]
Het is tegen mijn principes om mensen achterlijk te noemen, maar voor jou maak ik een uitzondering. Dit geloof je toch zelf niet. 4 jaar absolute incompetentie en jij ziet dat als een echte wereldleider...
ik sta hier volledig achter, en toch, als trump mag mee doen met de komende verkiezingen, zal trump de verkiezingen winnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:51 schreef BBach het volgende:
[..]
Het is tegen mijn principes om mensen achterlijk te noemen, maar voor jou maak ik een uitzondering. Dit geloof je toch zelf niet. 4 jaar absolute incompetentie en jij ziet dat als een echte wereldleider...
En ze zijn nu al bezig strategisch poppetjes op belangrijke plaatsen te zetten!quote:Op zondag 27 februari 2022 11:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ik sta hier volledig achter, en toch, als trump mag mee doen met de komende verkiezingen, zal trump de verkiezingen winnen.
ik snap je like nietquote:Op zondag 27 februari 2022 11:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En ze zijn nu al bezig strategisch poppetjes op belangrijke plaatsen te zetten!
Trump gaat winnen... dat was mijn like...quote:
leuk die incompetente schreeuwlijk weer aan het roer, goed ideequote:Op zondag 27 februari 2022 11:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Trump gaat winnen... dat was mijn like...
Zelensky? I've never even met the guy who is that loser?quote:Op zondag 27 februari 2022 09:30 schreef Hexagon het volgende:
Als Trump er nog had gezeten had hij gezegd "Hee Vlad wil jij de Oekraïne? Alsjeblieft!"
Ik weet op Fok ook nooit zeker of types als TS nu trollen of echt gewoon verstandelijk beperkt zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:51 schreef BBach het volgende:
[..]
Dat vrees ik helaas ook. Gelukkig is het al een oude man.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ik sta hier volledig achter, en toch, als trump mag mee doen met de komende verkiezingen, zal trump de verkiezingen winnen.
Dat idee is al beangstigend genoeg.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
En anders had hij wel een club aanhangers gestuurd die roepen "Jews shall not replace us!"quote:Op zondag 27 februari 2022 11:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Zelensky? I've never even met the guy who is that loser?
Dat is in zekere zin ook wel de charme van het forum, natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet op Fok ook nooit zeker of types als TS nu trollen of echt gewoon verstandelijk beperkt zijn.
Nee, dat geloof ik echt niet. Zeker niet na al dat geheul met Rusland en gebash tegen bondgenoten. Je eigen land aanvallen door het Capitool te laten bestormen.... En tot nu toe blijft zogenaamde Warmonger Biden zeer rustig en zijn zijn zogenaamde schandalen niet meer dan vallen op een trap en hakkelen tijdens speeches. Dan nog is Biden gewoon te oud en hoop ik dat er snel een sterke democraat of zelfs republikein opstaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ja houd een poll onder FvD-aanhangers of ze Baudet graag als koning zien en er zal erg veel ja op worden gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:15 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, het is en blijft de Daily Fail.
Hij was ooit aan de macht. Heel weinig stront aan het plafond toen...quote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Punt is dat hij achteraf het altijd beter weet, ik geloof als hij aan de macht was, stront aan het plafond had gezeten.
Zeg dat tegen de Koerden die door Trump in de steek zijn gelaten.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:51 schreef Brammmetje het volgende:
[..]
Hij was ooit aan de macht. Heel weinig stront aan het plafond toen...
Alleen wat bleek in de aderen.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:51 schreef Brammmetje het volgende:
[..]
Hij was ooit aan de macht. Heel weinig stront aan het plafond toen...
Hij claimde wel Groenland.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:02 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja? Welk land is Trump binnengevallen dan?
Zijn eigen land, door het Capitool te laten bestormen, landelijke media neer te zetten als staatsvijand, president van Ukraine chanteren en geldstroom te stoppen (tegen precies deze oorlog) voor eigen gewin, bondgenoten dagelijks schofferen en dictators de hemel in prijzen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:02 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja? Welk land is Trump binnengevallen dan?
Het begint toch wel op te vallen. Voor Trump werd de ene oorlog na de andere begonnen, en nadat hij president af was, werd het weer snel een puinhoop wat betreft buitenlandse zaken en conflicten. Komt nog bij dat de NAVO-lidstaten hem feitelijk gelijk aan het geven zijn wat betreft de defensie uitgaven.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Trump had Poetin gepijpt zoals hij 4 jaar lang gedaan (en nog deed een dag voordat Poetin Oekraine binnenviel) heeft en Oekraine een doodschop verkocht.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:23 schreef Bocaj het volgende:
Trump veroordeelt Russische inval (maar bejubelt vooral zichzelf): “Het probleem is dat onze leiders dom zijn, zo dom”.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ twitter ]
Ik geloof ook dat het anders was gelopen als Trump nog president was geweest...
Is Biden überhaupt bij hem (Putin) op bezoek geweest? Trump had dat zeker gedaan!
Wat lul jij nu weer? Obama was degene die de 2% afdwong bij de NAVO lidstaten, Trump werd door Rutte uit de vergadering gebonjourd van de NAVO regeringsleiders omdat hij niets te melden had behalve inhoudsloos gebral.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het begint toch wel op te vallen. Voor Trump werd de ene oorlog na de andere begonnen, en nadat hij president af was, werd het weer snel een puinhoop wat betreft buitenlandse zaken en conflicten. Komt nog bij dat de NAVO-lidstaten hem feitelijk gelijk aan het geven zijn wat betreft de defensie uitgaven.
Dat werpt niet zozeer de vraag of op Trump bijzonder competent is, maar wel of onvoorspelbaarheid niet gewoon werkt in de zin dat het de buitenlandse wederpartijen erg voorzichtig maakt, en of de Democraten en vroeger de Republikeinen met hun imperialisme niet veel gevaarlijker en stompzinniger bezig waren en zijn.
ik zie allemaal mensen die wel op trump gaan stemmenquote:Op zondag 27 februari 2022 12:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik echt niet. Zeker niet na al dat geheul met Rusland en gebash tegen bondgenoten. Je eigen land aanvallen door het Capitool te laten bestormen.... En tot nu toe blijft zogenaamde Warmonger Biden zeer rustig en zijn zijn zogenaamde schandalen niet meer dan vallen op een trap en hakkelen tijdens speeches. Dan nog is Biden gewoon te oud en hoop ik dat er snel een sterke democraat of zelfs republikein opstaat.
Herinner je deze mongolen nog?
[ afbeelding ]
Bocaj ook juichen op de dag van de aanval op het capitool. Zijn aanhangers zijn domme schurken die ervan genieten als ze de democratie omver helpen, domme idioten.
Hij was inderdaad dusdanig onvoorspelbaar dat hij Koerden die met de Amerikanen streden tegen IS aan hun lot overliet.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het begint toch wel op te vallen. Voor Trump werd de ene oorlog na de andere begonnen, en nadat hij president af was, werd het weer snel een puinhoop wat betreft buitenlandse zaken en conflicten. Komt nog bij dat de NAVO-lidstaten hem feitelijk gelijk aan het geven zijn wat betreft de defensie uitgaven.
Dat werpt niet zozeer de vraag of op Trump bijzonder competent is, maar wel of onvoorspelbaarheid niet gewoon werkt in de zin dat het de buitenlandse wederpartijen erg voorzichtig maakt, en of de Democraten en vroeger de Republikeinen met hun imperialisme niet veel gevaarlijker en stompzinniger bezig waren en zijn.
Dat is niks bijzonders in de buitenlandse politiek van de VS. Wel bijzonder is het niet beginnen van oorlogen, ontspanning tussen Israel en de Arabieren, IS horen we ook niet veel meer van.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij was inderdaad dusdanig onvoorspelbaar dat hij Koerden die met de Amerikanen streden tegen IS aan hun lot overliet.
Het meest bijzonder is wel een oorlog starten tegen het eigen parlement.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel bijzonder is het niet beginnen van oorlogen,
Je zult van mij niet horen dat het geen bijzondere ambtsperiode was. De intelligence community die bewijs van de zijde van tegenkandidaat weigert te checken voor de Russia hoax was ook wel heel apart.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:41 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het meest bijzonder is wel een oorlog starten tegen het eigen parlement.
Inderdaad. Degene die een wapenleverantie aan Ukraine, die was bevolen door het parlement in de VS, wilde tegenhouden, verkondigt nu dat HIJ degene is de veel harder zou zijn voor Putin. En dat terwijl Biden en de EU momenteel al zo hard optreden dat Putin zijn kernwapens op scherp zet.quote:Op zondag 27 februari 2022 18:57 schreef ems. het volgende:
Trump
Die had waarschijnlijk direct wapens geleverd aan Rusland in deze situatie.
Heb je een nieuwsbericht, waarin die lezing wordt gegeven!?quote:Op zondag 27 februari 2022 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer? Obama was degene die de 2% afdwong bij de NAVO lidstaten, Trump werd door Rutte uit de vergadering gebonjourd van de NAVO regeringsleiders omdat hij niets te melden had behalve inhoudsloos gebral.
Maar Trump was zelf zijn economie aan het afbreken (belastingverlaging is een lange termijnafbraak, want trickle down werkt niet en hij voerde allemaal rare sancties uit) en was een slechte buur door de hele tijd Canada en Mexico te pesten en te roeptoeteren naar zijn alliesquote:Op zondag 27 februari 2022 08:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
2014 NATO bijeenkomst in Wales.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heb je een nieuwsbericht, waarin die lezing wordt gegeven!?
Huh!? Wat deed Trump op een nato meeting toen hij nog gewoon een burger was!?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
2014 NATO bijeenkomst in Wales.
https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Wales_summit
Die was dan ook niet aanwezig. De 2% regel komt niet van Trump maar is door Obama geformaliseerd.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Huh!? Wat deed Trump op een nato meeting toen hij nog gewoon een burger was!?
Haha, het is geen kleuterschool. Alsof Putin dan ineens geen Sovjet wil herstellen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Met Trump aan de macht zou het 100% niet gebeuren. Hi is van de "Ouwe-jongens-krentenbrood"-school. Die zou zeggen "We zijn allebei gek man. Laten we het nou niet doen.."²
Die is zijn middagdutje aan het doen, op die leeftijd kan dat een paar dagen duren.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:33 schreef HSG het volgende:
Ik die Biden ook al een aantal dagen niet meer gehoord.
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:36 schreef Intint het volgende:
TS heeft het topic inmiddels maar verlaten omdat het iets te inhoudelijk begon te worden?
Ze vinden Rusland wel een goed voorbeeld van hoe het moet?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:22 schreef Puntenjager het volgende:
Gelukkig zijn de aanhangers van Trump wèl slim =>
PUTIN PUTIN PUTIN
![]()
Dude, de Amerikaanse regering geeft 24/7 updates over hun standpunten en genomen maatregelen inzake Ukraine. Gewoon even je oren en ogen open doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:33 schreef HSG het volgende:
Ik die Biden ook al een aantal dagen niet meer gehoord.
Mjah, de spreker vond dat ze Rusland wel even mochten aanmoedigen. De menigte antwoordde daarop met: "Putin, Putin, Putin!".quote:Op maandag 28 februari 2022 15:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze vinden Rusland wel een goed voorbeeld van hoe het moet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |