SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
wie gun je het wel ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ugh, dan pakt Julio het geld.. en ik gun het hem niet.
vind Grace ook een mooi lichaam hebben hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt.
Vind dat wel grappig. Grace trekt vaak pakjes aan die helemaal niet bij haar lichaam passen en Nawel heeft dan weer een mooi lichaam en trekt van die rare pakken en broeken aan.
Zijn tong slaat ook dubbel of naar buiten soms.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Kristoff is afentoe niet te verstaan, die praat echt als 'n boer uit Sint-Niklaas
Duidelijk antwoordquote:
Dat bedrag was het totale bedrag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nu pas bij de entree van Hanne in de studio, maar wtf is er gebeurt met al die bedragen op VV???En zijn er geen individuele bedragen bekend gemaakt??
Haha zo zat ik hier ook alquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh BB. Als Nawel haar koffer heeft uitgepakt iedereen de opdracht geven om de koffer in te pakken.
Dat vroeg ik me ook al af. Dacht dat ik het verkeerd gezien had...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nu pas bij de entree van Hanne in de studio, maar wtf is er gebeurt met al die bedragen op VV???En zijn er geen individuele bedragen bekend gemaakt??
Wat was het totale bedrag ook alweer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat bedrag was het totale bedrag.
Nee alleen het totaal bedrag en ze waren duidelijk dat dit het juiste bedrag wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ik niet echt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind Grace ook een mooi lichaam hebben hoor
thema is al bekendquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:04 schreef Poedelpoes het volgende:
Gil maar even als het thema wordt onthult of ze naar de game room moeten.. duurt me allemaal iets te lang
Das een beetje als dat de buurman ineens gaat lopen boren om een schilderij op te hangen terwijl je bijna in een spetterend orgasme zit...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat bedrag was het totale bedrag.
nee alleen totaal bedragquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Ireth het volgende:
¤3.127,-quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat was het totale bedrag ook alweer?
Serieus? Die kameltow broek en die tanktopquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Nawel er leuk uitzien vandaag
Kristof en Salar dan maar!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Flow3r het volgende:
Ik gun de winst eigenlijk alleen aan Kristof, Nawel, Nouchine en Salar
maar dat zijn teveel Belgen
ze kan een vuilniszak dragen en er nog mooi uitzien, prima figuur en mooie kopquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Serieus? Die kameltow broek en die tanktop
Kijk jij stream 3?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Nawel er leuk uitzien vandaag
Raar, zag bedragen voorbij komen van duizenden euro's voor blouse ASalar en pak Nawelquote:
Het staat haar goed, leuk zo met die gympies. Heb je grace gezien of nouch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG Nawel, die broek!![]()
Daar liep bij ons thuis vroeger de tuinman in.![]()
[ afbeelding ]
Toch veel valse accounts geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Raar, zag bedragen voorbij komen van duizenden euro's voor blouse Leroy en pak Nawel
Ja dat wel he!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze kan een vuilniszak dragen en er nog mooi uitzien, prima figuur en mooie kop
Dezelfde shit die Geraldine altijd aan d'r lijf heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Serieus? Die kameltow broek en die tanktop
Die vuilniszak draagt ze dan ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze kan een vuilniszak dragen en er nog mooi uitzien, prima figuur en mooie kop
Godverquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Het staartje van Minnie Mouse.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Dochtertje van Hannequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:12 schreef Angelique61 het volgende:
Wie is Jade waar ze het over hebben?
Elke "week" is tot nu toe al een faal geweest, verwacht je wat anders?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
idd weer een hoop blabla, wordt uiteraard weer faal
neeeeeeeequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ergquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Touwtje trekken op de kermis, je weet van te voren niet wat je wint...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan er 'n knoop in leggen, wie weet struikelt ze er over.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef Hendrik83 het volgende:
Uit de uitzending. Het is dan toch de bedoeling dat ze straks nog naar de GR gaan?Ja en dat is dan weer achter een SL natuurlijk. Echt irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan er 'n knoop in leggen, wie weet struikelt ze er over.
Ze blinken allemaal niet uit in stijl en smaak, maar het zal er ook mee te maken hebben wat voor gesponsorde meuk ze moeten dragen..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:17 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Het staat haar goed, leuk zo met die gympies. Heb je grace gezien of nouch?
Is het niet papier schaar steen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:29 schreef Tourniquet het volgende:
In de Gameroom kunnen ze straks gewoon steen-papier-schaar doen als ze er niet uitkomen. Jammer dat Leroy er niet meer is.
Is dat op google.nl of google.be?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ken het als "steen, papier, schaar". Google is het met me eens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
belgie is blad steen schaarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat op google.nl of google.be?
.nlquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat op google.nl of google.be?
Ahhhquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kristoff heeft zijn spreidbroekje weer aan
Beetje lucht naar zijn hersens toevoeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast zware ballen, ff de boel ruimte gunnen
manspreadingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast zware ballen, ff de boel ruimte gunnen
Smakelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef C.A.I het volgende:
Ok tijd voor een broodje shoarma zal wel ff duren
Precies iedereen naar de stream sturen dat er wat gaat gebeuren en het dan niet laten zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef engine het volgende:
![]()
Wat een waardeloze zaterdagavond stream!
Maar wel aankondigen dat het allemaal zo op stream te zien is. Kap daar dan ook gewoon mee.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Precies iedereen naar de stream sturen dat er wat gaat gebeuren en het dan niet laten zien.
Gebeurt pas 6 weken achter elkaarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Precies iedereen naar de stream sturen dat er wat gaat gebeuren en het dan niet laten zien.
Ik snap niet wat dat voor zin heeft. En na de streamlock zie je toch meteen weer de "uitslag".quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Precies dit, je komt alles te weten via indirecte gesprekjes, zo omslachtigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat voor zin heeft. En na de streamlock zie je toch meteen weer de "uitslag".
Nouja ik zie volgende week zaterdag wel hoe het tafelgesprek verliep dan.
Ik niet maar nu wel beetje trekquote:
ik eigenlijk ook wel maar ik heb ze ook niet in huisquote:
Beetje boekweitnoedels erbij mmmquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat ook lekker schijnt te zijn is brood in olie bakken
Ja precies, zit al de hele avond te wachten en dan haha f*ck de kijkers we doen een streamlock 😞quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef engine het volgende:
![]()
Wat een waardeloze zaterdagavond stream!
Maar wel aankondigen dat het allemaal zo op stream te zien is. Kap daar dan ook gewoon mee.
Ik ga in staking en kijk ook deze week geen tv uitzendingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef BubblySnowflake het volgende:
[..]
Ja precies, zit al de hele avond te wachten en dan haha f*ck de kijkers we doen een streamlock 😞
ik kijk in en week misschien enquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga in staking en kijk ook deze week geen tv uitzending![]()
Maar ja echt belachelijk. Gewoon zinloos om streams te kijken zo.
Kijk je de livestreams nog wel een beetje of ook niet meer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk in en week misschien en
uitzending en al de van 1 week erder
Je gaat bijna denken dat het scripted isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:58 schreef Stargazing het volgende:
Als het zo verdergaat en als Nawel wint kijk ik volgend jaar allesinds niet meer. Als je geholpen en voorgetrokken wordt door de FEBO is winnen natuurlijk heel makkelijk.
deze week weinigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk je de livestreams nog wel een beetje of ook niet meer?
bijna, maar dan hadden ze vorig jaar toch betere acteursquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:59 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat het scripted is
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:01 schreef just me het volgende:
Ook best vreemd dat er niemand voor Hanne was (voor zover wij konden zien)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog een favoriet? Of niet meer sinds Vera eruit is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze week weinig
nur deze avond
en woensdag avond
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]Oh dat is fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
[..]Lief een mini HanneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Net Jill vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:58 schreef Stargazing het volgende:
Als het zo verdergaat en als Nawel wint kijk ik volgend jaar allesinds niet meer. Als je geholpen en voorgetrokken wordt door de FEBO is winnen natuurlijk heel makkelijk.
nee nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je nog een favoriet? Of niet meer sinds Vera eruit is?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Net Jill vorig jaar.
Ook altijd op crusiale momenten huismeester of vrijstelling.
misschien heeft haar familie geld geboden om haar te laten blijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hahaha vijf keer genomineerd maar ze wordt zo voorgetrokken. Beetje zuur misschien omdat ze maar niet weg te krijgen is?
Mag lijen dat ze nog wint ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hahaha vijf keer genomineerd maar ze wordt zo voorgetrokken. Beetje zuur misschien omdat ze maar niet weg te krijgen is?
Toch denk ik dat ze het tegen Salar of Nouch niet redt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee ik heb een botje om te stemmen dus Nawel gaat altijd winnenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
misschien heeft haar familie geld geboden om haar te laten blijven
Dat heeft niks met voorgetrokken te maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze het tegen Salar of Nouch niet redt.
Ik ga je ontvriendenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik heb een botje om te stemmen dus Nawel gaat altijd winnen
foei!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
In je middelvinger?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Neequote:
quote:
Ze weten het zelf niet, maar de pikorde is al set in stone als ik het zo bekijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
bijna, maar dan hadden ze vorig jaar toch betere acteurs
Ze bewaren little brother voor Nawel als het echt nijpend wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Net Jill vorig jaar.
Ook altijd op crusiale momenten huismeester of vrijstelling.
als het eerlijk zou verlopen was ze al lang geleden het huis uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Haha!quote:
Als je niet meer op Nawel stemt danquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik wou nog wel een keer koffie komen drinken.
Ja, lokken ze ons eerst naar de stream en dan dit...Ik vind dit een beetje oplichterij eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:22 schreef Stargazing het volgende:
ik snap deze SL niet, we zien straks toch zelf wie er weg is? bende losers van de FEBO
Dat kan ik niet belovenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je niet meer op Nawel stemt dan
BB is een grote fake show, dus was te verwachten ditquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, lokken ze ons eerst naar de stream en dan dit...Ik vind dit een beetje oplichterij eigenlijk.![]()
Ja, maar zeg dan niks....Dit is misleidingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB is een grote fake show, dus was te verwachten dit
Ja precies. Zeg dan niks. Het is geen verplichting om valse beloftes te maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, maar zeg dan niks....Dit is misleiding
Vind Kristoff niet erg, die loopt het liefst de hele dag in z'n blote reetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Drama en ruzie. Iedereen moet met de billen bloot.
Welke wel dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben net overgeschakeld naar ander RLS (nee geen Brasil)
Dan hoop ik op Tobiasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:37 schreef C.A.I het volgende:
1 van de 2 zien we niet meer terug wie oh wie
Ja die hebben ze gesnoven denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze hebben aan de paddo's gezeten ofzo?
swsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef just me het volgende:
Ik haak af voor vanavond, er zijn belangrijkere dingen in de wereld
Ohhh dat is dat touwtje wat er bengeltquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze hebben aan de paddo's gezeten ofzo?
Likkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die hebben ze gesnoven denk ik
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ohhh dat is dat touwtje wat er bengeltpaddo ingebracht en net als 'n theezakje laten trekken
Snel? Duurde een uurquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze zijn er best snel uit,
Zat net even de afl van vandaag te kijken vorig jaar en toen moesten ze ook allemaal hun koffers pakken waren geloof nog 7 a 8 man
Precies ditquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:43 schreef Verida het volgende:
tobi en julio apart, dat zal me een partij saai gezever opleveren, die lullen elkaar depressief..
Tobi gelijk weer een burn out... Goedzo BBquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:43 schreef Verida het volgende:
tobi en julio apart, dat zal me een partij saai gezever opleveren, die lullen elkaar depressief..
Heel fijn voor die twee mannen die met die vrouwen opgescheept zitten.....quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef humpty het volgende:
tjonge wat een gekakel pfff en Nawel kan niet luisteren naar een ander
Is het vrijwillig???? Aan Salar te horen wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
Tobi denkt dat hij het zwaar gaat krijgen
Dat denk ik ook als je opgesloten word met Julio.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
Wie weet groeien ze naar elkaar toe en komen ze als koppeltje de gameroom weer uitquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:43 schreef Verida het volgende:
Ja geloof t welquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het vrijwillig???? Aan Salar te horen wel.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet groeien ze naar elkaar toe en komen ze als koppeltje de gameroom weer uit
Kan je nagaan als dat drank op heeft.....walgelijk.....Zelfs Nawel krijgt een schelle stem ipv dat zielige stemmetje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:49 schreef Sestra666 het volgende:
wat heb ik toch een grafhekel aan gillende mensen
Grace moeten ze de stembanden doorknippenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:50 schreef humpty het volgende:
Julio had het al een paar keer geroepen dat hij nog iets met Tobias wilde doen
en die Grace wat een verschrikking is dat
Nee bij live leek het alsof ze ook gewoon naar huis konden gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Daar is toch geen pest aan als ze weten dat ze terugkomen zo was het toch ook niet gezegd in live klonk spannender als dat het is![]()
Ik snap het niet. Waarom zou je gillen? Ik heb al jaren niet gegild.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:49 schreef Sestra666 het volgende:
wat heb ik toch een grafhekel aan gillende mensen
aandachtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:51 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Waarom zou je gillen? Ik heb al jaren niet gegild.
Hoe vaak heb je dit nu al gezegd vanavond, kap daar eens mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:51 schreef mario390 het volgende:
en dat bedoel ik,ze moeten weten dat
krieg is, dann stoppen ze met gillen
Ik hoop dat Nawel eens little brother mag zijnquote:
echt hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef Angelique61 het volgende:
Eigenlijk is er niks meer aan, alles vermoeden ze al en zeggen wat ze wel willen en niet bah hele spontaniteit is er af
Zoals?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef zodeju het volgende:
Sorry, ik zit op Tobias en Grace te letten, maar zie toch dingen en hoor dingen die niet voor onze oren bestemt zijn dus niet nep.....
Ja dat klopt wel ongeveer volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:57 schreef Krambo het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hebben ze met z'n zevenen beslist dat Tobias en Julio worden afgesplitst van de groep en bepaalde beslissingen moeten gaan nemen.
En verder weten ze nog niks. Zoiets?
gaat hij ook. Een hele weekquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
Zoals ze zei geen dingen voor mij pakken als het geld kost.....later ging ze met haar hoofd naar voren zodat we niet konden zien wat ze zei en Tobias zei, "ja 100procent".quote:
Vind hij moeilijk haha zoveel te zeggen in een pokketijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dit nu al gezegd vanavond, kap daar eens mee.
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:59 schreef mangalie het volgende:
Zijn wij nu ook een week van Julio af
Het leven gaat gewoon door hier hoor, hoe erg de situatie in Oekraïne ook is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:51 schreef mario390 het volgende:
en dat bedoel ik,ze moeten weten dat
krieg is, dann stoppen ze met gillen
fuck op het andere scherm Tobi en Grace gelulquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef ledn81 het volgende:
Ow Nawel krijgt weer een eigen stream *zap*
laten we het hopen maar ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:59 schreef mangalie het volgende:
Zijn wij nu ook een week van Julio af
ze denkt dat ze gaat winnen en wil dus zoveel mogelijk geld in de potquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoals ze zei geen dingen voor mij pakken als het geld kost.....later ging ze met haar hoofd naar voren zodat we niet konden zien wat ze zei en Tobias zei, "ja 100procent".
Nee, volgens mij weten ze zelf nog niet wanneer ze weggaanquote:Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben Tobias en Julio hun koffers al ingepakt?
Ja precies en ze heeft wel vertrouwen in Julio ze moest eens weten hoe slecht hijquote:Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef Flow3r het volgende:
Grace plant alvast een zaadje bij Tobi over kristof , ze vertrouwt hem niet helemaal
Denk eerder dat ze bang voor hem is want als er íemand is die daar de kar trekt,is het Kristof wel
Echt raar mens... Dat domme gegilquote:Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef humpty het volgende:
Nouchine hou je eens stil...verschrikkelijk wat een viswijf
Heel geraffineerd stuurt ze hem, Tobi dusquote:Op zondag 27 februari 2022 00:06 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja precies en ze heeft wel vertrouwen in Julio ze moest eens weten hoe slecht hij
over iedereen daar heeft gepraat
wat een klootzakquote:Op zondag 27 februari 2022 00:06 schreef Flow3r het volgende:
Tobi will alle keuzes maken die het beste zijn voor Grace
dus dag kristof
Ik vind het zo'n saaie berekende loserquote:
Hanne had ook gezegd dat ze hem niet vertrouwt......quote:Op zondag 27 februari 2022 00:05 schreef Flow3r het volgende:
Grace plant alvast een zaadje bij Tobi over kristof , ze vertrouwt hem niet helemaal
Denk eerder dat ze bang voor hem is want als er íemand is die daar de kar trekt,is het Kristof wel
Ze stuurt iedereen daar zonder dat ze het zelf doorhebbenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heel geraffineerd stuurt ze hem, Tobi dus
Dankzij Grace ja , laf hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hanne had ook gezegd dat ze hem niet vertrouwt......
Hoeft niet he, Grace is hollander en Kristof Belg.....het is zijn beste maatje ook al delen ze niet altijd dezelde mening.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:06 schreef Flow3r het volgende:
Tobi will alle keuzes maken die het beste zijn voor Grace
dus dag kristof
Doe eerst maar Nouchine.....ben die zat....quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef engine het volgende:
Kristof eruit werken is nu echt de beste keuze voor veel bewoners.
Ja die mag wegquote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doe eerst maar Nouchine.....ben die zat....
Ja dat heb ik niet. Julio en Grace ben ik wel zat.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |