Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit niet had verwacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Valt me wel op dat een aantal users die er helemaal van overtuigd waren dat Rusland niet zou aanvallen nu heel stil zijn.
Zonnepanelenparken en windmolens. Kunnen we eindelijk van dat Russische gas af.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Veel ruimte voor recreatie, fietspaden en huizen...
Mja er wonen ook veel Russen daar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:47 schreef michaelmoore het volgende:
Rusland gaat Ukranie helemaal bezaaaien met bomtapijten ala syria vrees ik
Ukraine wordt een hele grote batlleground
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Geen idee wat het precies zegt, maar geretweet door een een goed account.
Daar moeten ze dan langzamerhand toch eens een succesje mee gaan boeken (Kharkiv veroveren ofzo), anders gaan er in het Kremlin toch aardig wat twijfels ontstaan over Ome Vladimir nou wel de juiste persoon is om de Federatie te lijden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Rusland heeft nog heel wat wapens die het niet ingezet heeft. Ballistische raketten bvb.
Die 2e wordt in het afgelopen kwartier wel weer genoemd, dus mogelijk toch.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens dit plaatje hebben ze dus maar 1 IL76 troop transport plane neergehaald. Ik las constant dat het er 2 waren. Dus niet...
dacht alleen in het Oosten dacht ik er veel wonenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mja er wonen ook veel Russen daar.
Of wel op deze manier maar dan zonder terug vechtende Ukrainse soldaten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit niet had verwacht.
Wel dat hij iets zou doen om de regering te vervangen door een pro Russische regering.
Maar niet op deze manier.
Wat had je dan verwacht? Dat Putin de Oekranse leiders zou klonen en stiekem vervangen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wel dat hij iets zou doen om de regering te vervangen door een pro Russische regering.
Dan zal hij toch eerst de huidige regering weg moeten krijgenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Met die filmpjes die voorbij kwamen van die strijders deed het me denken aan dat Sardaukar leger in de nieuwste Dune film. Miste nog alleen zo'n soort battle priest die aan het zingen isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:02 schreef Alpha0 het volgende:
WTF ... Tsjetsjenen doen mee aan Russische zijde?!?!?!!?Tijd dat wij ook met boots on the ground mee doen.
wat een kut volk ook zeg die russen ... kinderen weten niet ens wat ze doen daar en die ouders zijn helemaal niet op de hoogte dat hun kind in een oorlog gegooid isquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of wel op deze manier maar dan zonder terug vechtende Ukrainse soldaten.
Nee gewoon met gif of een "ongelukje"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat Putin de Oekranse leiders zou klonen en stiekem vervangen?
Jup, maar daarom is het juist wat twijfelachtig of hij in Kiev moet blijven om z'n volk te inspireren maar het risico loopt dat hij omkomt bij een bombardement oid of dat het juist beter is om naar het buitenland te vluchten zodat hij veilig is en het internationale publiek kan blijven toespreken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef RAVW het volgende:
Zelensky wil dat VN Rusland vetorecht in Veiligheidsraad afneemt
De Oekraense president Volodymyr Zelensky vraagt de Verenigde Naties om Rusland het vetorecht in de Veiligheidsraad af te nemen. Hij deed dat in een telefoongesprek met VN-topman Antnio Guterres.
Rusland sprak vrijdag zijn veto uit over een resolutie waarin de Russische inval in Oekrane wordt veroordeeld en wordt opgeroepen zijn militairen terug te trekken. Zelensky vindt dat de Verenigde Naties de "acties en verklaringen" van Rusland moet kenschetsen als genocide op het Oekraense volk, zo zei hij tegen de VN-topman.
In het gesprek met Zelensky zei Guterres dat de VN "vastbesloten is de humanitaire hulp aan het Oekraense volk op te schalen". Het was de eerste keer dat de twee elkaar spraken sinds Rusland Oekrane is binnengevallen.
![]()
![]()
wat een baas en maar blijven bellen met iedereen ... netwerken
Niemand weet of dit waar isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
wat een kut volk ook zeg die russen ... kinderen weten niet ens wat ze doen daar en die ouders zijn helemaal niet op de hoogte dat hun kind in een oorlog gegooid is![]()
Yep, bij Rusland gaan de handschoenen er af. Hebben nu drie dagen lang amper bommen gebruikt (om burgerslachtoffers te voorkomen), maar Putin moet deze oorlog winnen (binnen zijn eigen kringen) of het is gedaan met hem in Rusland. Rusland met gebruik van bommen is geen partij. Dat zal een slachting worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:47 schreef michaelmoore het volgende:
Rusland gaat Ukranie helemaal bezaaaien met bomtapijten ala syria vrees ik
Ukraine wordt een hele grote batlleground
Ik ben er zo een. Die het niet zag aankomenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Valt me wel op dat een aantal users die er helemaal van overtuigd waren dat Rusland niet zou aanvallen nu heel stil zijn.
Hun site ligt platquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Massaal bellen mensen![]()
[ twitter ]
Zo'n grote stad krijg je alleen snel op de knien dmv terreur, grootschalige bombardementen dus en de wereld kijkt mee, zo stom is 'ie niet. Nog even los van hoeveelheid familie die Russen er hebben wonen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Daar moeten ze dan langzamerhand toch eens een succesje mee gaan boeken (Kharkiv veroveren ofzo), anders gaan er in het Kremlin toch aardig wat twijfels ontstaan over Ome Vladimir nou wel de juiste persoon is om de Federatie te lijden.
Eentje staat zelfs op ANONIEM nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |