Vaak vinden mensen hun eigen leven verliezen niet zo erg, relatief gezien. Dreigen met het vermoorden van naasten en vooral kinderen is de beste manier om ze heel bang en in bedwang te houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dan vraag je je nog af of het wel zo verstandig zou zijn van het Kremlin om hem om te leggen. Je wilt als beetje dictatuur je elite, even heel cru gezegd, in een soort goudlokjeszone van angst hebben. Voelen ze zich te veilig zijn ze te onafhankelijk, zijn ze te bang dan hebben ze niets meer te verliezen en houdt ook niks meer hen tegen om je omver te werpen.
Mooi, wel twee dagen te laatquote:
Daar heb je nu eenmaal bondgenoten voor nodig, dat gaat niet zomaar.quote:
Elke keer ben ik weer verbaasd dat er mensen zijn die hun kind zo haten dat ze hem sjoerd sjoerdsma noemenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:47 schreef Perrin het volgende:
https://twitter.com/MattMcBradley/status/1497672326606950409
Dat snap ik, maar men had het wat eerder met elkaar eens moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar heb je nu eenmaal bondgenoten voor nodig, dat gaat niet zomaar.
die tweede was een kleinere toestelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens dit plaatje hebben ze dus maar 1 IL76 troop transport plane neergehaald. Ik las constant dat het er 2 waren. Dus niet...
wat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Haha oekrainese volkslied op Russische staatstv
Waarom hoor ik Arabisch in de 1e seconden?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef onlogisch het volgende:
Tering, wat een geweld
[ twitter ]
Ik ga mijn achternaam niet noemen hier, maar een neefje heet dus achternaam achternaam. Nog altijd medelijden mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke keer ben ik weer verbaasd dat er mensen zijn die hun kind zo haten dat ze hem sjoerd sjoerdsma noemen
quote:
Komt wel van Oekraine zelf af he. Erg mooi als het waar is maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens dit plaatje hebben ze dus maar 1 IL76 troop transport plane neergehaald. Ik las constant dat het er 2 waren. Dus niet...
Zie je wel dat het kan? Als je maar wil!quote:
Tweet eronder zegt dat het Azeri is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Waarom hoor ik Arabisch in de 1e seconden?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:48 schreef crystal_meth het volgende:
Pentagon zegt dat het geen intelligence levert aan Oekraine
https://twitter.com/PentagonPresSec/status/1497661172354486273
Omdat het beelden zijn van een Isralische aanval op Syri.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:56 schreef spoilert het volgende:
[..]
Waarom hoor ik Arabisch in de 1e seconden?
Een ding is zeker dit was natuurlijk geen zelfmoord.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Financial director for Gazprom, Russia's state owned gas/energy company and largest company in Russia by revenue, found dead by suicide in St Petersubrg.
https://47news.ru/articles/208119/
Holy shit
Rusland heeft nog heel wat wapens die het niet ingezet heeft. Ballistische raketten bvb.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:56 schreef Evenstar het volgende:
EU pakt een keer door en veel grote NAVO-landen leveren wapens aan Oekrane. Kan wel eens een keerpunt zijn als Oekrane dit nog een paar dagen vol kan houden.
Zal niet lang duren voordat Rusland intern begint te kraken. De eerste scheuren lijken er al te zijn.
Vast een serie BM-21 Grad of de gepgrade versies, deze hebben dit effect op deze opeenvolgende inslagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:46 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ben bang dat dit die TOS-1's zijn.
Das de tweede al bij dat gasbedrijf, eerder deze maand hoofd transport ook zelfmoord gepleegd…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaja, 'suicide'. Zeker een grote mond tegen de baas gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |