Zweden > Finland op het ESF straks.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:50 schreef molloot200 het volgende:
Hey maar even, een paar jaar geleden was het andersom maar Zweden kan op dit moment echt wel wat van Finland leren wat ESF betreft
Ik zag het ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Er kwam er net een achter haar langs om haar jasje te stelen
GMTAquote:
Band Amaranthequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moet ik die ergens van (her)kennen of vinden jullie het gewoon een mooie naam?
Ik moest voor een Finse krant mijn punten geven voor de inzendingen en deze kreeg van mij de minste.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef Momo het volgende:
Het nummer zelf vind beter dan die van Rasmus
Huilenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden > Finland op het ESF straks.
Lou Reed, maar die kan niet meer, dus Elize Ryd nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kssstquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest voor een Finse krant mijn punten geven voor de inzendingen en deze kreeg van mij de minste.![]()
KrantenArtikel staat achter een betaalmuur.
Wat Momo zei, en eens meegedaan aan Melfest ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat past alleen bij koeien eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:53 schreef H_T het volgende:
Ik vind een neuspiercing door het midden over het algemeen een stuk minder mooi dan aan de zijkant
Frontvrouw van de Zweedse band Amaranthe. Vrij toegankelijke rock/metaal-ish muziek, fijne stemquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sowieso een goed verhaal!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest voor een Finse krant mijn punten geven voor de inzendingen en deze kreeg van mij de minste.![]()
KrantenArtikel staat achter een betaalmuur.
Bekende band in de metal wereldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah oké, nooit van gehoord, Amarant is hier een instelling voor geestelijk gehandicapten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |