SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja. Sommigen lezen niet goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Echt ????? Je meent het hahaha
Oei. Hou ik wel van van. Heb ik iets gemist ???quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
Gers Pardoel is ook niet zo'n nette jongen he
die schijnt ook losse handjes te hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei. Hou ik wel van van. Heb ik iets gemist ???
De vraag in de TT is wie er naar huis gaat --> Hanne!!quote:
Ze heeft hele leuke jurkjes maar die Coolcat jasjes en truien its giving "Ik ben Monique Smit en welkom bij de Kids Top 20" 😫😫quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jurkje is mooi wat ze aan heeft jasje alleen niet
En dan ook zonder air zou het mooi mens zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
je kunt over Nawel zeggen wat je wil
maar ze heeft een prachtig gezicht
ze heeft al die onzin niet nodig
Jawelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:52 schreef Rhosyn het volgende:
Grace en Nouchine zie je niet zo vaak samen valt me op.
Nee hoor! Ik heb ze afgelopen week niet samen gezien!quote:
"Kodiak100 in het datacenter!"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga steeds meer schermen nodig hebben om alles te volgen.
2 schermen met BB
1 scherm met COS
2 schermen met alles wat er in Oekraīne gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:58 schreef Ireth het volgende:
Ben op tijd thuis voor weer een spannende liveshow!!!
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke buiging voor jou![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stuur maar door naar Oekraine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
In Oekraine hebben ze net íets meer problemen dan armoede.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ook in NL is er meer dan genoeg armoede
nog een reden waarom hij de leukste isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:00 schreef Verida het volgende:
valt me ineens op dat Kris niet zo mallotig lurkt aan zijn flaske, maar gewoon de dop eraf draait en dan drinkt
dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In Oekraine hebben ze net íets meer problemen dan armoede.
Jawel hoor. Alleen sta je wat lager op de prioriteitenlijst.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus?
dan tel je in NL niet meer mee??
dat weet je nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen sta je wat lager op de prioriteitenlijst.
De bijstandsmoeder op de hoek hoeft in elk geval niet voor haar leven te vrezen.
Echt? Een bijstandmoeder in NL vergelijken met mensen in een oorlogsgebiedquote:
nee whuzz maar je weet ook niet in wat voor een situatie mensen zitten en in NL is net zo belangrijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Een bijstandmoeder in NL vergelijken met mensen in een oorlogsgebied![]()
Hey Whuzz, je hebt ook heel weinig gemistquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:52 schreef Whuzz het volgende:
Goedeavond! Toch maar even het livestreamen van alles wat er in Oekraine gebeurd onderbreken voor de Liveshow.
Afgelopen week niet/nauwelijk streams gekeken... Maar goed, Nawel tegen Hanne dus? Dan zal Hanne wel vertrekken.
Yeah, leuk ik zit ook net op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Natuurlijk schiet je daar wat mee op. Dat is precies waar de regering daar (naast wapens) om vraagt. Het rode kruis ook overigens. Maar goed. Laat ook maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee whuzz maar je weet ook niet in wat voor een situatie mensen zitten en in NL is net zo belangrijk
ja oorlog is vreselijk
maar eten daarna toe sturen schiet je weinig mee op
Ik had al zo'n vermoeden, afgaande op de laatste paar weken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Whuzz, je hebt ook heel weinig gemist
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof de kijker is zo onvoorspelbaar.
Nee BB beīnvloed het spel
wat was er zo spannend gisteravondquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
De beelden van gisteravond zullen nog wel niet vertoond worden hč?
Ik heb het niet alleen gedaan hoor. Ik ben samen met iemand anders coördinator en we hebben een team van vrijwilligers die we in kunnen zetten. Van 09.00 tot 13.30 met 5 en vanaf 13.30 tot 20.00 met 4 personen in totaal.quote:
Ik hoop dat er inzamelingsacties komenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Natuurlijk schiet je daar wat mee op. Dat is precies waar de regering daar (naast wapens) om vraagt. Het rode kruis ook overigens. Maar goed. Laat ook maar.
Die bijstandsmoeder in NL is al veel langer afhankelijk van de voedselbank, dat ineens stopzetten zou niet goed zijn. En natuurlijk is het in oorlogsgebieden momenteel ook heel erg, maar daar zijn inmiddels al andere organisaties en gironummers voor in het leven geroepen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Een bijstandmoeder in NL vergelijken met mensen in een oorlogsgebied![]()
Je kan al geld doneren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat er inzamelingsacties komen
het was deze week nog saaier dan saai jammer genoegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, afgaande op de laatste paar weken.
Dat doe ik dus. Zo is het best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk hoef je alleen de zaterdaguitzending te bekijken
Is ook de enige tv uitzending die ik kijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef Benny het volgende:
Niet spannend. Maar ze waren behoorlijk hyper en deden wel leuke spelletjes. Kussengevecht en blind kwark voerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was er zo spannend gisteravond
Ja dan heb je alles wel gezien en de tv uitzendingenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef Benny het volgende:
quote:
Ik wilde mijn AK-47 opsturen.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn AK-47 opsturen.
Blijkt dat ik helemaal geen AK-47 heb!
Ik zou zweren dat ik die al sinds mijn 6e had, maar dat blijkt een blaaspijp met papieren pijltjes te zijn
en toch verdien je een pluimquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen gedaan hoor. Ik ben samen met iemand anders coördinator en we hebben een team van vrijwilligers die we in kunnen zetten. Van 09.00 tot 13.30 met 5 en vanaf 13.30 tot 20.00 met 4 personen in totaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
nee ik geloof dat baggy in is ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel iets met dat ze niet teveel wil laten zien of zo
Misschien geloof
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ik geloof dat baggy in is ofzo
Point takenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, 20:06 tot 20:12 = 30 minuten.
Duidelijk.
heb je dat ook staan allemaal hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga steeds meer schermen nodig hebben om alles te volgen.
2 schermen met BB
1 scherm met COS
2 schermen met alles wat er in Oekraīne gebeurd
Kan het nog slechter?, yep de FEBO gooit wat kauwgom in het huisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:13 schreef Whuzz het volgende:
Op zich een leuk experiment. Je bent Nawel kotsbeu. Wellicht is dat gewoon door een soort van Nawel-overdosis. Nu heb ik een week geen streams of uitzendingen gekeken. Soort Nawel-detox, waarna mijn systeem weer helemaal gereset is.
Dan kun je er dus weer even tegen. ... 10 minuten.
Nawel:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja en iN brutale buiquote:
Ja kan niet andersquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef Benny het volgende:
Ik reken er nog steeds op dat Hanne weg moet
Uiteraard.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef Benny het volgende:
Ik reken er nog steeds op dat Hanne weg moet
Oh vindt het juist opvallend anders dan dat we gewent zijn van hem met die donkere kleuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Die mosterd kleur doet niks voor Goelio
De Belgen hebben hier na dancing with the stars ook een liveshowquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik ben de recaps wel een beetje zat hoor. Konden ze de liveshow niet op zondag doen of deze aflevering langer. Eerst half uur terugblikken en meer interviews en nieuwe beelden in het laatste uur.
De Bridget en Ruud Liveshows blijven het mooistquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Al het relevante van die liveshow past in 10 minuten
Vroeger deden ze nog eens een opdracht tijdens de liveshow
Wordt alvast aan Hanne verteld dat ze straks het huis moet verlatenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bewoners krijgen instructies
Ja kalmer tijdens de live of nominatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat stomquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De Belgen hebben hier naar dancing with the stars ook een liveshow
Yup, Grace speelt heel veel toneelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Kinga het volgende:
Die verliefdheid tussen Grace en Tobi is nog nepper dan Vimi. En ik ben het ZO zat die soap.
Nee vast afscheid nemen, straks binnen een minuut weg namelijk. Deed peter ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar moeten Hanne en Nawel nu al weg
dank uquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Jezus die grees. Gedraagt zich als een 16 jarige puber
Ja is echt heel irritant geworden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik het even plat zeggen?
Grace wil gewoon van bil
Zoals ze zelf zegt "loopt geil door huis"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace wil gewoon van bil
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee vast afscheid nemen, straks binnen een minuut weg namelijk. Deed peter ook
Nou als er iets groots in je leven gebeurd wat een traumatisch kan zijn of iets met je doet zoals op je 15de zwanger worden en een kind krijgen geloof ik zeer zeker dat een deel van haar is vast blijven hangen daar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Uh ja. Dat zegt ze zelf ook letterlijk, dus da's niet echt nieuws.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace wil gewoon van bil
ze mogen niet meer zo brutaal wezen en om drinken vragen en stakenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor deze psychoanalyse. Wel knap dat je dat uit wat streams kunt halen zeg! Denk dat je psycholoog moet worden. Die hebben daar meestal een here serie testen en 4+ jaar studie voor nodig om dat te kunnen vaststellen!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:24 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nou als er iets groots in je leven gebeurd wat een traumatisch kan zijn of iets met je doet zoals op je 15de zwanger worden en een kijd krijgej geloof ik zeer zeker dat een deel van haar is vast blijven hangen daar.
Ze wilden tijdens de live ook gaan staken zei Kristof gisteren, maar zie ze het niet doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
De staking komt zo op TV
Nu reclame
Zullen ze vast wat in de DBK over te horen hebben gekregen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilden tijdens de live ook gaan staken zei Kristof gisteren, maar zie ze het niet doen
Hahahaha zo grappig ben jequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor deze psychoanalyse. Wel knap dat je dat uit wat streams kunt halen zeg! Denk dat je psycholoog moet worden. Die hebben daar meestal een here serie testen en 4+ jaar studie voor nodig om dat te kunnen vaststellen!
OPrechtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:26 schreef JDB94 het volgende:
Wat is er gebeurd met die grote bek over staken tijdens de liveshow? Oprecht benieuwd. Of waren aanstekers en babydoekjes genoeg
Tobias speelt dit gwn uit tot de finale, snapt ook dat de FEBO dit nog als enige redding heeft voor dit seizoen.. Geeft het daarna nog een kansje maar gooit het dan op de 'bijzondere omgeving' van BB.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Kinga het volgende:
Die verliefdheid tussen Grace en Tobi is nog nepper dan Vimi. En ik ben het ZO zat die soap.
noem je dat plat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace wil gewoon van bil
Ik dacht dat het verboden was......quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:26 schreef JDB94 het volgende:
Wat is er gebeurd met die grote bek over staken tijdens de liveshow? Oprecht benieuwd. Of waren aanstekers en babydoekjes genoeg
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
OPrecht![]()
wisten we allemaal dat ze dat niet zouden doen
Staking is gepauzeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:26 schreef JDB94 het volgende:
Wat betekend Febo? Toch niet die snackbar?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tobias speelt dit gwn uit tot de finale, snapt ook dat de FEBO dit nog als enige redding heeft voor dit seizoen.. Geeft het daarna nog een kansje maar gooit het dan op de 'bijzondere omgeving' van BB.
FEBO = BB Programmamakers/Regiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Wat betekend Febo? Toch niet die snackbar?
Regie blijkbaar, wist ik ook niet en snap nogsteeds referentie niet, heeft te maken met vroegere seizoenen dat regie het programma beinvloedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Wat betekend Febo? Toch niet die snackbar?
Als je echt verliefd bent, wil je gewoon niet wachtenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Kinga het volgende:
De alllergrootste staking komt als ze volgende week geen koffie krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tijdens de live 'komt de echte staking'
zat ze van de week ook te vertellen en ook dat ze nu klaar is en dat het Gracetime is Johnny is ook huis uit dus ze isnu zelf lol makenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:24 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nou als er iets groots in je leven gebeurd wat een traumatisch kan zijn of iets met je doet zoals op je 15de zwanger worden en een kind krijgen geloof ik zeer zeker dat een deel van haar is vast blijven hangen daar.
Het is niet leuk meer als ze er aan toegeven, dan is de spanning eraf en is hun finale ticket onzekerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent, wil je gewoon niet wachten
Als ik heel eerlijk ben vind ik Grace ook totaal niet bij hem passen....quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tobias speelt dit gwn uit tot de finale, snapt ook dat de FEBO dit nog als enige redding heeft voor dit seizoen.. Geeft het daarna nog een kansje maar gooit het dan op de 'bijzondere omgeving' van BB.
Grace heeft te weinig stijl en klasse voor Tobiasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik Grace ook totaal niet bij hem passen....
Misschien wel uiterlijk maar ze is te plat voor hem....
Zijn zat mensen die gelovig zijn en wachten.....quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Top. Kom maar op. Leverde best leuke streams opquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
De alllergrootste staking komt als ze volgende week geen koffie krijgen.
[ afbeelding ]
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het is niet leuk meer als ze er aan toegeven, dan is de spanning eraf en is hun finale ticket onzeker
totaal niet mee eensquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef JDB94 het volgende:
Kijk hoe stijfjes Vimi was en Vera erna, ze was meteen weg een week later. Ze bracht 0,0 content meer..
Tobi houdt meer van een D-cup?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wat anders, die willen dat.. zij doen net of t onmogelijk is of niet magquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die gelovig zijn en wachten.....
nee zat leuke gesprekken met meerdere mensenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Want? Ze kwam 'los' erna geef ik toe, maar die romance was haar enige toegevoegde waarde..
Plat?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zijn beide teveel bezig met de beeldvorming, Tobias wil eerst ff kijken hoeveel deze deelname hem gaat brengen in de 'echte wereld', Grace bang dat ze als 'cheater' oid wordt neergezetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Dat is wat anders, die willen dat.. zij doen net of t onmogelijk is of niet mag
Zijn wat complicaties. Moeten ze eerst oplossen buiten. Grace heeft het al niet meer over die kerel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Maar echt, als je als kerel dit kijkt trek je toch ook je conclusies? Ze laten Grace nog net die vent niet bellenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zijn wat complicaties. Moeten ze eerst oplossen buiten. Grace heeft het al niet meer over die kerel.
Hebben al een hoop gepland samen.
oeeehhhh wat spannendquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Krambo het volgende:
Oh er komen plotwendingen volgens Geraldine, nou ik ben benieuwd..
Vind zelf eerlijk gezegd dat ze wel elkaar aanvullen. Tobias kan veel losser door iemand als Grace komen en andersom zou hij best haar voice of reason kunnen zijn of wen bepaalde rust bieden die ze duidelijk ook wel eens verdiend.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Krambo het volgende:
Oh er komen plotwendingen volgens Geraldine, nou ik ben benieuwd..
"Zwaarder, spannender en onvoorspelbaar".. Alles behalvequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe week heeft BB heel wat plot twisten in petto![]()
Ja 3 opdrachten en 1 knutselmoment
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Als je erin gaat met nooit ga ik zo ver dan vind ik het knap als je je daar aan kunt houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Als je erin gaat met nooit ga ik zo ver dan vind ik het knap als je je daar aan kunt houden.
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Als je erin gaat met nooit ga ik zo ver dan vind ik het knap als je je daar aan kunt houden.
ik denk het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:36 schreef JDB94 het volgende:
Sorry voor de rant maar het is gewoon ontzettend jammer hoe het zich de afgelopen weken ontwikkeld heeft, volgend jaar beter..
Grace is nog wel erger dan Nouchine vind ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace is net als Nouchine gewoon een aandachtsgeil, ordinair stuk vreten.
opgelucht nu??quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace is net als Nouchine gewoon een aandachtsgeil, ordinair stuk vreten.
Wellicht. Ik ga volgend jaar niet meer kijken in elk geval.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:36 schreef JDB94 het volgende:
Sorry voor de rant maar het is gewoon ontzettend jammer hoe het zich de afgelopen weken ontwikkeld heeft, volgend jaar beter..
Ja zeker weten, Grace bespeelt alles en iedereen in dat huisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Grace is nog wel erger dan Nouchine vind ik
Zou wel mooi zijn als ze haar zo het huis uit verwijderen straks lmfaoquote:
Dit format is ten dode opgeschreven in het huidige politiekcorrecte-tijdperk. Stel je voor dat ze iets als DGK of Utopia nu zouden uitzenden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon volgend jaar niet. Beter voor iedereen.
je doet mee?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ga volgend jaar niet meer kijken in elk geval.
Ik denk niet dat BB's compensatie mijn normale salaris kan dekken. Dus lijkt me niet.quote:
nee dat is niet waar'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Kristoff is er wel goed in om zichzelf wel steeds het middelpunt van de belangstelling te zetten, snap dat hij met het idee van die staking kwam maar jezus.
boeh!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BB's compensatie mijn normale salaris kan dekken. Dus lijkt me niet.
Als Kristoff het niet verzint, komt er niemand met iets leuks. Tobias zat er ook als een houten klaas bij, Salar kwam erbij en wilde alleen maar figurant zijn in eerste instantie. De ideeen komen toch echt wel elke keer van Kristoffquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Kristoff is er wel goed in om zichzelf wel steeds het middelpunt van de belangstelling te zetten, snap dat hij met het idee van die staking kwam maar jezus.
Moet je langskomen voor koffie of een borrel. Kun je Whuzz zien. In een huis!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
boeh!!!!!!!!
wij willen whuzz
in het huis
Hallo frikandelquote:
het hele staak idee hadden ze het de hele dag al overquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Kristoff het niet verzint, komt er niemand met iets leuks. Tobias zat er ook als een houten klaas bij, Salar kwam erbij en wilde alleen maar figurant zijn in eerste instantie. De ideeen komen toch echt wel elke keer van Kristoff
Oh nee vind ik in de streams ook, maar misschien zien jullie dat gewoon anders. Die leraar die her voortouw neemt komt voor gewoon niet altijd positief over.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat is niet waar'
moet je streams kijken en niet alleen de uitzending
nog 15 minuten en we weten wie er uit gaatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 18 minuten en deze liveshow zit er weer op
ik wilde me eigen nog wel opgeven hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ga volgend jaar niet meer kijken in elk geval.
kom er aanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet je langskomen voor koffie of een borrel. Kun je Whuzz zien. In een huis!
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:43 schreef Verida het volgende:
[..]
nog 15 minuten en we weten wie er uit gaat
Er is echt niks gebeurd in deze show hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 18 minuten en deze liveshow zit er weer op
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:43 schreef just me het volgende:
Mijn koffievisite is net op tijd vertrokken pfffffffffff
Wat. Het is bijna 9 uur. Koffie na 8 uur is niet goed voor je. Dus je krijgt gewoon wijn, bier, whiskey of cognac.quote:
ik drink geen alcoholquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat. Het is bijna 9 uur. Koffie na 8 uur is niet goed voor je. Dus je krijgt gewoon wijn, bier, whiskey of cognac.
Ik denk dat nog eerder die clown binnenkomt en in Nawel's bed plast dan dat zoiets gebeurd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week donderdag nieuwe staking
Hoe dan, was al 9.000 geboden op dat hemd van Salar?quote:
Ja, vreemd he,quote:
Kosten moesten worden gedektquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Kinga het volgende:
BB heeft zelf een gedeelte gehouden gewoon...
Mooi. Goedkoper om dronken te voeren.quote:
bij de FEBOquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuuhh waar zijn de tienduizenden euro's gebleven dan![]()
bij die nepaccounts die geboden hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuuhh waar zijn de tienduizenden euro's gebleven dan![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mooi. Goedkoper om dronken te voeren.
Hey COS, ik heb straks een dronken Greysbones in huis. Verzoeken voor wat we d'r laten doen?
rondlaten lopen in een roze kitty pakquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mooi. Goedkoper om dronken te voeren.
Hey COS, ik heb straks een dronken Greysbones in huis. Verzoeken voor wat we d'r laten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijna 10.000quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, was al 9.000 geboden op dat hemd van Salar?
Nee daar gaan ze echt de mist niet in bij dit soort dingen. Er zaten gewoon echt heel veel nepbieders/kinderen tussen. Knap dat ze dat op een of andere manier eruit hebben kunnen halen.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
rondlaten lopen in een roze kitty pak
Ik denk dat BB voor de zachtere oplossing heeft gekozen en gewoon het lijstje afgegaan totdat er daadwerkelijk iemand wou betalen.quote:
Die heeft al 2 spellen avonden verzonnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Kristoff het niet verzint, komt er niemand met iets leuks. Tobias zat er ook als een houten klaas bij, Salar kwam erbij en wilde alleen maar figurant zijn in eerste instantie. De ideeen komen toch echt wel elke keer van Kristoff
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Nawel en salar fans zijn dus eigenlijk allemaal oplichtersop vakantieveilingen bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
😭 imagne dat zij er nog in zat en dat vieze ding ging veilenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
rondlaten lopen in een roze kitty pak
Een lekker ontbijt morgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
En houden ze er zelf ook iets aan over ?
Een rijk ontbijt morgenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
Yep 1 lege kledinghanger extra 😀quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
Nee dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
op vakantieveilingen bedoel je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |