SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja. Sommigen lezen niet goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Echt ????? Je meent het hahaha
Oei. Hou ik wel van van. Heb ik iets gemist ???quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
Gers Pardoel is ook niet zo'n nette jongen he
die schijnt ook losse handjes te hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei. Hou ik wel van van. Heb ik iets gemist ???
De vraag in de TT is wie er naar huis gaat --> Hanne!!quote:
Ze heeft hele leuke jurkjes maar die Coolcat jasjes en truien its giving "Ik ben Monique Smit en welkom bij de Kids Top 20" 😫😫quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jurkje is mooi wat ze aan heeft jasje alleen niet
En dan ook zonder air zou het mooi mens zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
je kunt over Nawel zeggen wat je wil
maar ze heeft een prachtig gezicht
ze heeft al die onzin niet nodig
Jawelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:52 schreef Rhosyn het volgende:
Grace en Nouchine zie je niet zo vaak samen valt me op.
Nee hoor! Ik heb ze afgelopen week niet samen gezien!quote:
"Kodiak100 in het datacenter!"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga steeds meer schermen nodig hebben om alles te volgen.
2 schermen met BB
1 scherm met COS
2 schermen met alles wat er in Oekraïne gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:58 schreef Ireth het volgende:
Ben op tijd thuis voor weer een spannende liveshow!!!
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke buiging voor jou![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stuur maar door naar Oekraine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
In Oekraine hebben ze net íets meer problemen dan armoede.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ook in NL is er meer dan genoeg armoede
nog een reden waarom hij de leukste isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:00 schreef Verida het volgende:
valt me ineens op dat Kris niet zo mallotig lurkt aan zijn flaske, maar gewoon de dop eraf draait en dan drinkt
dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In Oekraine hebben ze net íets meer problemen dan armoede.
Jawel hoor. Alleen sta je wat lager op de prioriteitenlijst.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus?
dan tel je in NL niet meer mee??
dat weet je nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen sta je wat lager op de prioriteitenlijst.
De bijstandsmoeder op de hoek hoeft in elk geval niet voor haar leven te vrezen.
Echt? Een bijstandmoeder in NL vergelijken met mensen in een oorlogsgebiedquote:
nee whuzz maar je weet ook niet in wat voor een situatie mensen zitten en in NL is net zo belangrijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Een bijstandmoeder in NL vergelijken met mensen in een oorlogsgebied![]()
Hey Whuzz, je hebt ook heel weinig gemistquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:52 schreef Whuzz het volgende:
Goedeavond! Toch maar even het livestreamen van alles wat er in Oekraine gebeurd onderbreken voor de Liveshow.
Afgelopen week niet/nauwelijk streams gekeken... Maar goed, Nawel tegen Hanne dus? Dan zal Hanne wel vertrekken.
Yeah, leuk ik zit ook net op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Natuurlijk schiet je daar wat mee op. Dat is precies waar de regering daar (naast wapens) om vraagt. Het rode kruis ook overigens. Maar goed. Laat ook maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee whuzz maar je weet ook niet in wat voor een situatie mensen zitten en in NL is net zo belangrijk
ja oorlog is vreselijk
maar eten daarna toe sturen schiet je weinig mee op
Ik had al zo'n vermoeden, afgaande op de laatste paar weken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Whuzz, je hebt ook heel weinig gemist
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof de kijker is zo onvoorspelbaar.
Nee BB beïnvloed het spel
wat was er zo spannend gisteravondquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
De beelden van gisteravond zullen nog wel niet vertoond worden hè?
Ik heb het niet alleen gedaan hoor. Ik ben samen met iemand anders coördinator en we hebben een team van vrijwilligers die we in kunnen zetten. Van 09.00 tot 13.30 met 5 en vanaf 13.30 tot 20.00 met 4 personen in totaal.quote:
Ik hoop dat er inzamelingsacties komenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Natuurlijk schiet je daar wat mee op. Dat is precies waar de regering daar (naast wapens) om vraagt. Het rode kruis ook overigens. Maar goed. Laat ook maar.
Die bijstandsmoeder in NL is al veel langer afhankelijk van de voedselbank, dat ineens stopzetten zou niet goed zijn. En natuurlijk is het in oorlogsgebieden momenteel ook heel erg, maar daar zijn inmiddels al andere organisaties en gironummers voor in het leven geroepen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Een bijstandmoeder in NL vergelijken met mensen in een oorlogsgebied![]()
Je kan al geld doneren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat er inzamelingsacties komen
het was deze week nog saaier dan saai jammer genoegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, afgaande op de laatste paar weken.
Dat doe ik dus. Zo is het best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk hoef je alleen de zaterdaguitzending te bekijken
Is ook de enige tv uitzending die ik kijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef Benny het volgende:
Niet spannend. Maar ze waren behoorlijk hyper en deden wel leuke spelletjes. Kussengevecht en blind kwark voerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was er zo spannend gisteravond
Ja dan heb je alles wel gezien en de tv uitzendingenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:07 schreef Benny het volgende:
quote:
Ik wilde mijn AK-47 opsturen.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn AK-47 opsturen.
Blijkt dat ik helemaal geen AK-47 heb!
Ik zou zweren dat ik die al sinds mijn 6e had, maar dat blijkt een blaaspijp met papieren pijltjes te zijn
en toch verdien je een pluimquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen gedaan hoor. Ik ben samen met iemand anders coördinator en we hebben een team van vrijwilligers die we in kunnen zetten. Van 09.00 tot 13.30 met 5 en vanaf 13.30 tot 20.00 met 4 personen in totaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
nee ik geloof dat baggy in is ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel iets met dat ze niet teveel wil laten zien of zo
Misschien geloof
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ik geloof dat baggy in is ofzo
Point takenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, 20:06 tot 20:12 = 30 minuten.
Duidelijk.
heb je dat ook staan allemaal hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga steeds meer schermen nodig hebben om alles te volgen.
2 schermen met BB
1 scherm met COS
2 schermen met alles wat er in Oekraïne gebeurd
Kan het nog slechter?, yep de FEBO gooit wat kauwgom in het huisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:13 schreef Whuzz het volgende:
Op zich een leuk experiment. Je bent Nawel kotsbeu. Wellicht is dat gewoon door een soort van Nawel-overdosis. Nu heb ik een week geen streams of uitzendingen gekeken. Soort Nawel-detox, waarna mijn systeem weer helemaal gereset is.
Dan kun je er dus weer even tegen. ... 10 minuten.
Nawel:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja en iN brutale buiquote:
Ja kan niet andersquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef Benny het volgende:
Ik reken er nog steeds op dat Hanne weg moet
Uiteraard.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef Benny het volgende:
Ik reken er nog steeds op dat Hanne weg moet
Oh vindt het juist opvallend anders dan dat we gewent zijn van hem met die donkere kleuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Die mosterd kleur doet niks voor Goelio
De Belgen hebben hier na dancing with the stars ook een liveshowquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik ben de recaps wel een beetje zat hoor. Konden ze de liveshow niet op zondag doen of deze aflevering langer. Eerst half uur terugblikken en meer interviews en nieuwe beelden in het laatste uur.
De Bridget en Ruud Liveshows blijven het mooistquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Al het relevante van die liveshow past in 10 minuten
Vroeger deden ze nog eens een opdracht tijdens de liveshow
Wordt alvast aan Hanne verteld dat ze straks het huis moet verlatenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bewoners krijgen instructies
Ja kalmer tijdens de live of nominatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat stomquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De Belgen hebben hier naar dancing with the stars ook een liveshow
Yup, Grace speelt heel veel toneelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef Kinga het volgende:
Die verliefdheid tussen Grace en Tobi is nog nepper dan Vimi. En ik ben het ZO zat die soap.
Nee vast afscheid nemen, straks binnen een minuut weg namelijk. Deed peter ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar moeten Hanne en Nawel nu al weg
dank uquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Jezus die grees. Gedraagt zich als een 16 jarige puber
Ja is echt heel irritant geworden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik het even plat zeggen?
Grace wil gewoon van bil
Zoals ze zelf zegt "loopt geil door huis"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace wil gewoon van bil
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee vast afscheid nemen, straks binnen een minuut weg namelijk. Deed peter ook
Nou als er iets groots in je leven gebeurd wat een traumatisch kan zijn of iets met je doet zoals op je 15de zwanger worden en een kind krijgen geloof ik zeer zeker dat een deel van haar is vast blijven hangen daar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
Uh ja. Dat zegt ze zelf ook letterlijk, dus da's niet echt nieuws.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace wil gewoon van bil
ze mogen niet meer zo brutaal wezen en om drinken vragen en stakenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor deze psychoanalyse. Wel knap dat je dat uit wat streams kunt halen zeg! Denk dat je psycholoog moet worden. Die hebben daar meestal een here serie testen en 4+ jaar studie voor nodig om dat te kunnen vaststellen!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:24 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nou als er iets groots in je leven gebeurd wat een traumatisch kan zijn of iets met je doet zoals op je 15de zwanger worden en een kijd krijgej geloof ik zeer zeker dat een deel van haar is vast blijven hangen daar.
Ze wilden tijdens de live ook gaan staken zei Kristof gisteren, maar zie ze het niet doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
De staking komt zo op TV
Nu reclame
Zullen ze vast wat in de DBK over te horen hebben gekregen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilden tijdens de live ook gaan staken zei Kristof gisteren, maar zie ze het niet doen
Hahahaha zo grappig ben jequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Bedankt voor deze psychoanalyse. Wel knap dat je dat uit wat streams kunt halen zeg! Denk dat je psycholoog moet worden. Die hebben daar meestal een here serie testen en 4+ jaar studie voor nodig om dat te kunnen vaststellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |