Hoe doen ze dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:23 schreef polderturk het volgende:
Nog een volledig vernietigde Russische konvooi.
Ik vond die "ervaring met hoge gasrekeningen" wel op het randje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:21 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind de Duitsland grapjes in dit topic van een bijzonder laag niveau.
Met zijn voorstel om niet met oorlogen te beginnen na 9/11, was/ben ik het helemaal eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:23 schreef pokkerdepok het volgende:
bij 9-11 kreeg ie ook alle shit over zich heen, maar teon had ie wle gelijk. nu een keer niet. so what.
Stevige taal voor een fladderend vlindertje. Als je even de tijd had genomen om te lezen dan had je gezien dat ik daar al mee begon. Maargoed je neemt Van Rossum ook serieus dus wat mogen we precies verwachtenquote:
Deden ze gisteren alquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:19 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/geertjanhahn/status/1497554419218587658
Ze zijn aan het veranderen van tactiek.
Mag dit dan de laatste post zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:24 schreef Mansjester het volgende:
Deze reeks gaat inmiddels net zo langzaam als de opmars van de Russen
Javalins, vliegtuigbommen, drones, kruisraketten etc.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:23 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk?
Ik ook niet, laat dan maar in zee donderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:23 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Uhu, ik hoef 'm niet per se op m'n dak.
Bijna iedereen is om, ook Cyprus en Hongarije. Alleen Duitsland niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:25 schreef RAVW het volgende:
Zo die Pizza vreters zijn ook al om
https://www.nu.nl/economi(...)na-draai-italie.html
![]()
![]()
Dat is niet iets speciaal van deze tijd toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Rusland gaat alle sociale media uit het westen blokkeren.
Rip fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miss ook oud? Who knows.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Daar ligt helemaal niemand wakker vanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Rip fok!
Alle Kremlintrollen aan de VPN !quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Rip fok!
die valt toch gewoon in tig stukjes uit een en komt grotendeels opgebrand de atmosfeer binnen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:20 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat we dat ding gewoon in de lucht of ruimte uit elkaar kunnen knallen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:27 schreef THEFXR het volgende:
het is beter dan we Rusland veroveren, we zijn al 70 jaar bezig met hun.
Dit is de druppelquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Rip fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |