quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:13 schreef myShizzle het volgende:
18+ NSFWIndien Russische invaders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof een willekeurige Rus in een tank daadwerkelijk significante plannen bij zich heeft op een papiertjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:15 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar hebben ze een gedeelte van het gevechtsplan van Rusland ook nu in handen.
Dat denk ik ook. Europa heeft ze een lekkere worst voorgehouden en nu zitten ze in oorlog en uiteindelijk vallen ze weer terug onder Putin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Putin oordeelt anders, is dat oorlog waard? Wel voor Putin.
Ik denk dat Ukraine liever niet in NAVO had gezeten als dat oorlog had gescheeld.
Vind het al apart dat ze zo'n gedetailleerd paspoort bij zich hebben. Is dat normaal?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof een willekeurige Rus in een tank daadwerkelijk significante plannen bij zich heeft op een papiertje
Maar dat zijn toch etnische Russen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Rusland, ligt in gebied dat nu nog door Oekraïne wordt gecontroleerd.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof een willekeurige Rus in een tank daadwerkelijk significante plannen bij zich heeft op een papiertje
Dat zal dan ja, Putin had het er expliciet over en heeft altijd aangekaart als reden om in te vallen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Oekraïne is al in oorlog nu, tenzij ik het nieuws verkeerd heb begrepen, en Oekraïne staat niet eens op een lijst van eerstkomende NAVO-gegadigden. Dus de zinsnede "dat Ukraine liever niet in de NAVO had gezeten...", daar snap ik niks van.
Verder is wat mij betreft bar weinig een oorlog waard. Ik ben dus ook geen aanhanger van de vaak eenzijdig gerichte USA-expansiepolitiek, en had gewild dat NL zich niet had aangesloten bij de allianties tegen Afghanistan en Irak.
Maar als een ander land met kutsmoezen jouw land binnenvalt, dan mag je je verdedigen, vind ik.
En je mag ook bondgenootschappen met bevriende landen aangaan als dat een sterker gezamenlijk defensieve organisatie oplevert. Daar is een soeverein land volkomen vrij in.
Fixedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:20 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Blijkt een Major te zijn geweest.
Dat moest van ver komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oh en beweging op het SWIFT-front.
Leert men ook eens geen zakendeals meer te doen met schimmige landen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Eindelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat is nog eens een swift response.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Goede zaak.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We sturen ook patriots naar de oostflank...
Dus moet Rutte luisteren als Scholz zegt dat hij liever niet ziet dat Rutte lid wordt van een Belgische hockeyclub?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zal dan ja, Putin had het er expliciet over en heeft altijd aangekaart als reden om in te vallen.
[...]
Je creëert een enorm simplistisch beeld. 40 miljoen? Natuurlijk ook genoeg mensen die het land verlaten. En die molotovcocktails en geweren zijn natuurlijk leuk. Maar je maakt geen kans tegen goed getrainde militairen, om nog maar te zwijgen over het feit dat als dit naar de wil van Poetin te lang duurt, er grof (nuclear) geschut zal worden gebruikt. Poetin geeft geen fuck, al legt de helft van zijn leger het loodje. Nog meer dan genoeg reservekrachten over.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee, dit filmpje geeft weer hoe fucked de Russen gaan zijn wanneer de Oekraïners dit een week of twee vol gaan houden. En het ergste voor Putin, dit zijn etnische Russen met Oekraïnse nationaliteit. Putin heeft de etnische kloof in Oekraïne gedicht, gefeliciteerd Vlad!
40 miljoen echt boze Oekraïners maken gehakt van 150.000 militairen. En burgers die samen molotovcocktails in elkaar aan het zetten zijn en voorraden brengen zijn goede voorbeelden van boze Oekraïners. Er gaan heel wat Russen levend verbranden ben ik bang
Wat is er extreem zeldzaam aan? Dit soort beelden domineert de boel toch juist al drie dagen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische tanks die kapotgeschoten zijn bij een rotonde
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |