Ik denk dat de soldaten net even te druk zijn met vechten. En er zijn genoeg soldaten hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik met je eens. Alleen door al dit soort berichten krijg ik ( een waarschijnlijk verkeerd) beeld dat het vooral burgers zijn die vechten, en weinig soldaten aan de kant van Oekraine
Putin oordeelt anders, is dat oorlog waard? Wel voor Putin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Oekrane mag gewoon zelf kiezen bij welke unie of bij welk bondgenootschap ze willen horen.
Dat is de enige redelijke manier.
Wie gelooft dat het verlangen naar meer vrijheid en democratie in landen als Oekrane de schuld is van het westen, die mag dat verder van mij. Maar het is en blijft de keuze/beslissing van een soeverein land zelf. Niet van Poetin.
Je hebt echt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Ik ga stoppen met de discussiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Paar duizend elementaire doelen uitschakelen en de boel ligt lam, dat is iets wat Putin niet snapt of erin faalt.
Of het is een trollquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt echt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Ik ga stoppen met de discussie
De Russen zullen niet zo snel teruggedrongen worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik me wel af zat te vragen tijdens het schijten net, zou Oekrane als ze de Russen terugdrijven meteen doorstoten en de Krim plus donetsk terugpakken?
Is dat tegenwoordig hoe laag de grens ligt om iets dan als bezet gebied aan te duiden (wat op die kaart gebeurt)quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Twitter.
[..]
Nee ze zijn er gewoon langs gereden.
Nee, dit filmpje geeft weer hoe fucked de Russen gaan zijn wanneer de Oekraners dit een week of twee vol gaan houden. En het ergste voor Putin, dit zijn etnische Russen met Oekranse nationaliteit. Putin heeft de etnische kloof in Oekrane gedicht, gefeliciteerd Vlad!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nu wel echt het beeld dat het Rusland tanks, bommen en mitrailleurs heeft en Oekraine alleen wat burgers met molotovs
Je ziet het nu in de Oekrane. Burgers die met alles wat ze hebben die Russische inval proberen te stoppen. Dat is moreel gezien voor een dienstplicht militair een rampscenario. Het blijven burgers. Van vluchtelingen tot onstane verzetsgroepen die dan door de gehele EU gaan zwerven is een chaos die je niet wil meemaken. Zie het MO. En er zullen dan altijd landen zijn die dan weer Rusland steunen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zeggen zoek voor de grap eens op de legers van nato en de legers van Rusland en China.
En bedenk dan dat Rusland op dat moment een defensive war aan het vechten is. In heel erg berg achtig gebied. Met vreselijke winters.
En zoek eens op wat oorlogen als Afghanistan al voor slachttoffers aantallen heeft. En bedenk je dan dat rusland nog 10x zo groot en 10x zoveel inwoners heeft.
Je bedoeld ws dat ze liever geen referendum hadden gehouden om zelfstandig en soverein te zijn ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Putin oordeelt anders, is dat oorlog waard? Wel voor Putin.
Ik denk dat Ukraine liever niet in NAVO had gezeten als dat oorlog had gescheeld.
Uitstekend, erg mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee, dit filmpje geeft weer hoe fucked de Russen gaan zijn wanneer de Oekraners dit een week of twee vol gaan houden. En het ergste voor Putin, dit zijn etnische Russen met Oekranse nationaliteit. Putin heeft de etnische kloof in Oekrane gedicht, gefeliciteerd Vlad!
40 miljoen echt boze Oekraners maken gehakt van 150.000 militairen. En burgers die samen molotovcocktails in elkaar aan het zetten zijn en voorraden brengen zijn goede voorbeelden van boze Oekraners. Er gaan heel wat Russen levend verbranden ben ik bang
Is dit door Rusland gedaan of Oekraene?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nsfw
Aftermath of the shelling Sartana, Donetsk oblast, Ukraine
https://www.reddit.com/r/(...)tana_donetsk_oblast/
Oekrane is al in oorlog nu, tenzij ik het nieuws verkeerd heb begrepen, en Oekrane staat niet eens op een lijst van eerstkomende NAVO-gegadigden. Dus de zinsnede "dat Ukraine liever niet in de NAVO had gezeten...", daar snap ik niks van.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Putin oordeelt anders, is dat oorlog waard? Wel voor Putin.
Ik denk dat Ukraine liever niet in NAVO had gezeten als dat oorlog had gescheeld.
Mooie gedachtequote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:11 schreef KingRoland het volgende:
Morgen kerkdienst dus bidden voor oekraine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rusland, ligt in gebied dat nu nog door Oekrane wordt gecontroleerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is dit door Rusland gedaan of Oekraene?
molotovcocktails tegen TOS-1...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee, dit filmpje geeft weer hoe fucked de Russen gaan zijn wanneer de Oekraners dit een week of twee vol gaan houden. En het ergste voor Putin, dit zijn etnische Russen met Oekranse nationaliteit. Putin heeft de etnische kloof in Oekrane gedicht, gefeliciteerd Vlad!
40 miljoen echt boze Oekraners maken gehakt van 150.000 militairen. En burgers die samen molotovcocktails in elkaar aan het zetten zijn en voorraden brengen zijn goede voorbeelden van boze Oekraners. Er gaan heel wat Russen levend verbranden ben ik bang
De effectiviteit van de 'kooi' werd dan ook al zeer in twijfel getrokken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:07 schreef polderturk het volgende:
Deze Russische tank had een beschermende kooi op het dak.
[ twitter ]
Tenzij je het russische nieuws kijkt. Dan is dit door wiet-gebruikers gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Rusland, ligt in gebied dat nu nog door Oekrane wordt gecontroleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |