Eens, ik druk me nog enigszins beschaafd uit.quote:
Waren er niet wat Nederlandse burgers die deelnamen aan de Joegoslavische burgeroorlog destijds?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:46 schreef Ali_boo het volgende:
Welke fokkers willen naar Oekraine ?
[ twitter ]
Wat het met name voor dat kind natuurlijk niet minder triest maakt, voor de goede orde.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:02 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik zag ergens anders dat dat een Russische seperatist was.
Deze mensen vluchten ook naar Polen, Roemenië, Moldavië. En niet naar Qatar, Bahrein of Koeweit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is gek, maar omdat het kinderen zijn die ik identificeer met de omgeving waarin ik leef (blank, veel met lichte haren), komt het veel harder binnen dan de zoveelste beelden van Somalië of Afghanistan.
Terwijl ik zelf gek genoeg toch echt niet zo roomwit ben.
We hadden ergens gehoopt dat na een alles verzengende WO1 en 2 wij Europeanen beter hadden geweten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan besef je dat iemand echt een godsgruwelijke klootzak moet zijn om een oorlog te beginnen.
In ieder geval iemand als soldaat, volgens mij post hij al een postje niet meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waren er niet wat Nederlandse burgers die deelnamen aan de Joegoslavische burgeroorlog destijds?
Dat bleek een pro-Russische separatist te zijn die zijn vrouw en kind op een bus naar Rusland afzette.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van een vader die vrouw en dochtertje achter moest laten in een bus. Ja, potverdrie, dat doet wel wat.
Nog een paar landen erbij en vliegen over Europa is onmogelijk.quote:
Dat was zeer waarschijnlijk een separatist, die in Donetsk ging vequote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van een vader die vrouw en dochtertje achter moest laten in een bus. Ja, potverdrie, dat doet wel wat.
Maakt het afscheid niet minder pijnlijk, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:05 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dat bleek een pro-Russische separatist te zijn die zijn vrouw en kind op een bus naar Rusland afzette.
https://www.lemonde.fr/le(...)6115245_4355770.html
Jij denkt niet dat de inval is begonnen met de opbouw van troepen langs de grens? Over stuitende domheid gesproken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/FMhDOUUWUAMuyCA?format=jpg&name=large
Natuurlijk, dat is bekender terrein en dichterbij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deze mensen vluchten ook naar Polen, Roemenië, Moldavië. En niet naar Qatar, Bahrein of Koeweit.
Pijnlijk dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/FMhDOUUWUAMuyCA?format=jpg&name=large
Nee. Zeker niet nu hij in Oekraïne het al zo lastig heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:07 schreef einzeinz het volgende:
Denken jullie dat Poetin ook een NAVO-land zal aanvallen eerstdaags?
Nee denk het niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:07 schreef einzeinz het volgende:
Denken jullie dat Poetin ook een NAVO-land zal aanvallen eerstdaags?
Nou, mij wel. Scheelt toch wel of je bijdraagt aan een agressor of volkomen tegen je wil in de verdediging moet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maakt het afscheid niet minder pijnlijk, wat mij betreft.
Nog maar 500 keer dus post het gerust nog eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Was die Oekraiense oma voorbijgekomen die zonnebloemzaadjes in de zakken stopte van Russische soldaten en eraan toevoegde dat er wat moois zou bloeien waar ze zouden sterven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |