Omdat nl blijkbaar niet in staat is de Groningers normaal te compenseren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Sterker nog,
Waarom zet nl niet nu direct Groningen op de hoogste gasproductie. Om die paar lichte bevingen?
Dat zou Europa nu enorm helpen.
De nood is al hoog zat.
Zijn dit daadwerkelijk Russische voertuigen en zijn dit actuele beelden?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:03 schreef polderturk het volgende: Ongelofelijke beelden. Hele rij aan Russische voertuigen vernietigd. Ik zie een enorme krater. Dan kan geen Javelin of een drone bommetje zijn geweest. [ twitter ]
Uiteindelijk zal Oekraïne ook wel vallen. Als alle overheidsgebouwen met raketten en bommen bestookt zijn, als de elektriciteit uitgevallen is en de Russische tanks door Kiev rijden, kun je gemakkelijk stellen dat het land veroverd is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij faalt niet opzichtig. Dat is echt grotendeels wishful thinking op basis van flarden berichten en hoop dat de Oekraïne stand houdt.
Ik vrees dat de verliezen aan de kant van de Oekraïne immens zijn en de volgende golf er gemakkelijk overheen gaat.
Had Poetin misschien gehoopt dat het met één golf gedaan was? Waarschijnlijk wel, maar doet niets af aan het feit dat die eerste golf de Oekraïne al heel zwaar geraakt heeft.
Geen idee, we gaan het zien de komende dagenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lukt het de Russen niet om zo'n konvooi te vernietigen?
Wat denk je zelfs?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onder welke vlag rijden die trucks?
Ja zou ik ook zeggen maar dat is makkelijk praten als je niet in Groningen woont.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom wil je dat uitstellen dan?
Aller laatste optie?
Aller eerste optie zou ik zeggen.
Maffe wereld
Niet alleen Rusland heeft gas. We gaan misschien meer moeten gaan betalen maar dat gas komt wel hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aller laatste optie?
Maffe wereld
Omdat er eerst langetermijncontracten voor levering van Amerikaans LNG getekend moeten worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aller laatste optie?
Maffe wereld
Waarom zou hij dat willen? Het is toch veel efficiënter en beter voor het draagvlak om dat goede materieel gelijk in te zetten en een snelle overwinning te boeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat soort acties zie ik hem ook voor aan. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat deze eerste golf puur is om wat onrust te stoken en wat murw te beuken en dat de echte invasie met het goede materieel nog komt.
Dat geloof je toch zelf niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Omdat nl blijkbaar niet in staat is de Groningers normaal te compenseren.
Ze is de Oekraïners dan neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De burgemeester van Kyiv heeft een uur geleden gemeld dat ze de boel onder controle hebben.
Moeilijk te zeggen nog. Je weet ook niet hoeveel Navo/US op de achtergrond meehelpt. Met top Intel kan je heel ver komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij faalt niet opzichtig. Dat is echt grotendeels wishful thinking op basis van flarden berichten en hoop dat de Oekraïne stand houdt.
Ik vrees dat de verliezen aan de kant van de Oekraïne immens zijn en de volgende golf er gemakkelijk overheen gaat.
Had Poetin misschien gehoopt dat het met één golf gedaan was? Waarschijnlijk wel, maar doet niets af aan het feit dat die eerste golf de Oekraïne al heel zwaar geraakt heeft.
In dit verband misschien wel interessant, The Guardian heeft op een rij gezet wat de mogelijkheden voor Europa zijn: How can Europe wean itself off Russian gas?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Sterker nog,
Waarom zet nl niet nu direct Groningen op de hoogste gasproductie. Om die paar lichte bevingen?
Dat zou Europa nu enorm helpen.
De nood is al hoog zat.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Ze is de Oekraïners dan neem ik aan?
Dank voor de updates.
Maar dan zijn je verliezen aan gelouterde beroepsmilitairen en goed materieel ook veel groter dan nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:49 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat willen? Het is toch veel efficiënter en beter voor het draagvlak om dat goede materieel gelijk in te zetten en een snelle overwinning te boeken?
Lijken me oude beelden te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zijn dit daadwerkelijk Russische voertuigen en zijn dit actuele beelden?
Amerikanen namen Bagdad na 'n week of drie in. En dan verwachten sommigen hier dat de Russen Kiev in 'n dag in zouden nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Oekraïne ook wel vallen. Als alle overheidsgebouwen met raketten en bommen bestookt zijn, als de elektriciteit uitgevallen is en de Russische tanks door Kiev rijden, kun je gemakkelijk stellen dat het land veroverd is.
Het grote probleem blijft uiteindelijk hoe de Russen het land dan bezet gaan houden. Daar hebben bijvoorbeeld de Amerikanen zich in Irak ook op verkeken.
Hoeveel uitgebrande tanks en stapels met dode Amerikanen heb je de afgelopen 20 jaar oorlog gezien? Ik minder dan alleen al gisteren aan Russen. Dit is echt niet de glorieuze invasie die Poetin voor zich zag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar basseer je dit op? Dat hoop je.
Gisteren was er 'n poll. 38 procent was voor. En dan zijn 'n deel van die mensen waarschijnlijk voor, zolang het ze zelf geen geld kost.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:48 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen maar dat is makkelijk praten als je niet in Groningen woont.
De publieke opinie zal eerst flink moeten draaien om hier genoeg steun voor te krijgen en de overheid zal dan een stuk sneller met compensatie over de brug moeten komen voor de schade.
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen idee, we gaan het zien de komende dagen
[..]
Wat denk je zelfs?![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |