Pardonquote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je dat vergelijkt met al die Afghanen die hun oorlog vooral zagen als een kans om asiel te krijgen…
Zeker.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zoiets maakt echt het verschil tussen denken van 'och Oekraïne geeft toch al op, laat maar' of 'mss moeren we toch ook maar eens wapens sturen daarheen'
En in eigen land wakkert het natuurlijk ook aan om te strijden ipv te vluchten
Als Putin geen nukes had was er allang ingegrepen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 06:28 schreef Johannes788 het volgende:
Wij Westerlingen zijn een bang en individualistisch volk geworden. Zo lang het ons maar niet persoonlijk raakt.
Op straat durven wij niet meer in te grijpen wanneer een ander onrecht wordt aangedaan. Zo lang het ons maar niet persoonlijk raakt.
Op het wereldtoneel durven we niet meer in te grijpen wanneer een Europees land onrecht wordt aangedaan. Zo lang het ons maar niet persoonlijk raakt.
Angstig voor represailles of de gevolgen voor onze eigen portemonnee.
Hij maakt die filmpjes ook omdat er nogal wat vragen rezen of Zelenski nog in het land was. Velen dachten dat hij al gevlucht was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zoiets maakt echt het verschil tussen denken van 'och Oekraïne geeft toch al op, laat maar' of 'mss moeren we toch ook maar eens wapens sturen daarheen'
Het zou alleen geen verschil moeten maken. Alles wat je nu nog die kant op scheept had er vorige week al moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik leef liever in Oekraïne onder de bezielende leiding van Putin dan in Afghanistan onder de duim van de Taliban.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je dat vergelijkt met al die Afghanen die hun oorlog vooral zagen als een kans om asiel te krijgen…
Ruttequote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeker.
En het is totaal niet aan de orde (nog niet althans), maar ik kan me niet aan de gedachte onttrekken dat ik dit president Rutte nooit zou zien doen.
Het wordt ook gewoon netjes tijd dat we gaan terugsturen en een tijdelijk onderkomen geven aan Oekraïners tot zij terug kunnen keren naar huis.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die vlucht want 'de continuïteit van de regering is het allerbelangrijkste'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeker.
En het is totaal niet aan de orde (nog niet althans), maar ik kan me niet aan de gedachte onttrekken dat ik dit president Rutte nooit zou zien doen.
Precies en dan vanuit daar ferme taal uitspreken, de lafaard.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Rutte, eerste vliegtuig naar Engeland.
Toch heb ik het gevoel dat ik in Irak destijds meer mee kreeg dan nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:47 schreef Jed1Gam het volgende:
Toch wel een heel andere manier van oorlogsvoering, met al die social media, forums met mensen over de hele wereld, en iedereen die met een mobiel rondloopt, 3 sec later de filmpjes op internet gooit.
Is nog moeilijk voor de agressor om het beeld te vormen.
Irak herinner ik me meer als een Foxnews pulp show, erg eenzijdig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat ik in Irak destijds meer mee kreeg dan nu.
Elders op Fok een draad over onze minister van defensie bij Jinek.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:58 schreef XSbig het volgende:
Kunnen wij als Nederland niet proberen om ons voltallige kabinet in te ruilen voor Zelensky?
Wat een held is dat zeg
Op Twitter.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:58 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Precies en dan vanuit daar ferme taal uitspreken, de lafaard.
Wat is er met Kazachstan dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Niet gedacht dat ik ooit nog #TeamKazachstan zou zijn.
Terwijl die gozer daar nog dubieuzer is dan Putin. Dit is best verrassend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 07:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Niet gedacht dat ik ooit nog #TeamKazachstan zou zijn.
Weigeren troepen te leveren aan Poetin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |