abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203841370
Wat is de status nu?
Death metal all the way!
pi_203841371
quote:
85s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 04:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee hoor. Biden waarschuwde 11 februari daar al voor:

[ twitter ]
[..]

Dat is mij bekend, maar ook daar staat: 'potentially'. Volgens mij was het meer 'als je ziet wat er samengetrokken wordt dan moet je er rekening mee houden dat. Maar je bent knettergek als je dat echt doet'.
zie email 27 oktober
pi_203841372
twitter

Oh en slecht nieuws.
zie email 27 oktober
pi_203841373
Moet de speech van Poetin, met zijn uiteenzetting, motief en doel niet in de OP?

Ik heb hem paraat eventueel.
pi_203841377
Deze kan evt ook wel in de OP: https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs

Lekker makkelijk om up to date te blijven.
pi_203841379
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 04:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat is mij bekend, maar ook daar staat: 'potentially'. Volgens mij was het meer 'als je ziet wat er samengetrokken wordt dan moet je er rekening mee houden dat. Maar je bent knettergek als je dat echt doet'.
Ja natuurlijk kan je iets niet als zeker poneren als het nog niet gebeurd is maar alle inlichtingendiensten waren tot in detail op de hoogte van zijn plannen en er zijn nooit berichten geweest dat ze er vertrouwen in hadden dat hij niet tot uitvoering ervan zou overgaan. Het was ook iets waarvan ze al lange tijd wisten dat Putin daar op zat te broeden.

Als Trump was herkozen was hij wsl uit de NATO gestapt en dan had Putin daar nog even op gewacht natuurlijk. Stel je dat scenario eens voor :X

Uit september 2020:

twitter

Komt nog eens bij dat Trump Zelensky chanteerde door hem militaire financiele hulp te ontzeggen als hij geen onderzoek naar Biden startte vlak voor de verkiezingen om zijn kansen op de overwinning te vergroten en waarvoor hij dus ook impeached is. Godzijdank is dat allemaal niet gelukt en besliste het Amerikaanse volk anders.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 26-02-2022 05:26:24 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203841380
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 04:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oh en slecht nieuws.
Ook geen Starlink (nog) -O-

https://satellitemap.space/
pi_203841384
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 04:50 schreef Restyler het volgende:
Deze kan evt ook wel in de OP: https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs

Lekker makkelijk om up to date te blijven.
Thanks, je ziet op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer
pi_203841386
Ik vraag mijn echt af hoe Poetin in zijn bed ligt, als hij al uberhaubt slaapt...

Trekt hij even flink aan zijn piemel?
Death metal all the way!
pi_203841393
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 04:59 schreef Eviljane het volgende:
Ik vraag mijn echt af hoe Poetin in zijn bed ligt, als hij al uberhaubt slaapt...

Hij neukt europa de moeder, denk dat hij prima slaapt.
pi_203841396
Uit een draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Miss 200.000.000! zaterdag 26 februari 2022 @ 05:16:34 #287
367000 roos94
pi_203841399
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 04:59 schreef Eviljane het volgende:

Denk dat deze gast leip genoeg is om zich er niets van aan te trekken. Misschien luistert hij in ASMR style naar oude Stalin videos
pi_203841401
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 04:40 schreef Paganitzu het volgende:

[..]
Maar zou Rusland echt zo naief zijn geweest dat ze een van de betere legers van Europa binnen een paar dagen kunnen verslaan?

Duitsland had meer dan een maand nodig in hun "bliksemoorlog" met Polen. En dat was dus snel.

Ik heb het idee dat het vooral heel veel propaganda is vanuit Ukraine voor motivatie, maar ik kan het moeilijk in historische context plaatsen.

Is er ooit een land van het formaat Ukraine binnen een paar dagen gevallen? Duitsland had zelfs 5 dagen nodig voor Nederland, met duizenden doden aan de kant van Duitsland. Toch wordt er niet heel trots terug gekeken op ons verzet toen.
Het gaat om een land in de op omvang van Frankrijk die rol je echt niet even op.
Zelfs de usa met veel meer overmacht en ervaring was wel even bezig met Irak destijds.
pi_203841405
En daarnaast is het natuurlijk min of meer propaganda van de ukraine zelf.

Want niemand zal brandende Oekraense tanks delen daar.
pi_203841406
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 05:22 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Het gaat om een land in de op omvang van Frankrijk die rol je echt niet even op.
Zelfs de usa met veel meer overmacht en ervaring was wel even bezig met Irak destijds.
Yep.

Weet je wat het is, de Amerikanen konden met hun budgetten geen deuk in een pakje boter slaan in Afhanistan en Irak. Als je niet bereid bent all in te gaan, en een land niet terug wil bombarderen naar de middeleeuwen, dan maak je als aanvallend land maar een kleine kans. Vooral als je net als Rusland een net-niet leger hebt. De verdedigende taktieken vragen niet om een leger dat miljarden kost, nee ze vragen om moed, doorzettingsvermogen en een degelijke organisatie. Dat hadden de Vietnamezen al door.

Dit biedt ook hoop voor Taiwan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lyrebird op 26-02-2022 05:39:15 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203841410
twitter

De opperheld laat weer eens van zich horen.
zie email 27 oktober
pi_203841411
Amerikanen staan dus klaar om Zelensky te evacueren, vraag me af hoe dat in z'n werk moet gaan. Even een helikopter naar Kiev vliegen lijkt me ook wat gewaagd.

Vooralsnog niet aan de orde overigens want Zelensky heeft geweigerd
pi_203841412
twitter
pi_203841414
Als dat waar zou zijn, dan zou dat goed nieuws zijn.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203841415
twitter
pi_203841416
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:56 schreef KingRoland het volgende:
Goede vriend @:trein2000 en ik blijven vannacht de hele dag op voor de Russische blitzkrieg

wie nog meer allnighter?
Ondergetekende en zijn goede vriend @KingRoland dragen de boel over aan de ochtenddienst… :W
zie email 27 oktober
  zaterdag 26 februari 2022 @ 05:41:30 #297
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203841417
ze hebben wel de dag weer gehaald daar in KIEV *O*
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203841418
twitter
  zaterdag 26 februari 2022 @ 05:44:24 #299
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203841419
quote:
kunnen ze dan niet beter niet met z'n alle naar Kiev gaan , daar zijn ze wel nodig
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203841434
twitter

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 26-02-2022 06:11:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')