Dat is mij bekend, maar ook daar staat: 'potentially'. Volgens mij was het meer 'als je ziet wat er samengetrokken wordt dan moet je er rekening mee houden dat. Maar je bent knettergek als je dat echt doet'.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 04:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Biden waarschuwde 11 februari daar al voor:
[ twitter ]
[..]
Ja natuurlijk kan je iets niet als zeker poneren als het nog niet gebeurd is maar alle inlichtingendiensten waren tot in detail op de hoogte van zijn plannen en er zijn nooit berichten geweest dat ze er vertrouwen in hadden dat hij niet tot uitvoering ervan zou overgaan. Het was ook iets waarvan ze al lange tijd wisten dat Putin daar op zat te broeden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 04:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is mij bekend, maar ook daar staat: 'potentially'. Volgens mij was het meer 'als je ziet wat er samengetrokken wordt dan moet je er rekening mee houden dat. Maar je bent knettergek als je dat echt doet'.
Thanks, je ziet op een gegeven moment door de bomen het bos niet meerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 04:50 schreef Restyler het volgende:
Deze kan evt ook wel in de OP: https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs
Lekker makkelijk om up to date te blijven.
Hij neukt europa de moeder, denk dat hij prima slaapt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 04:59 schreef Eviljane het volgende:
Ik vraag mijn echt af hoe Poetin in zijn bed ligt, als hij al uberhaubt slaapt...
Trekt hij even flink aan zijn piemel?
Denk dat deze gast leip genoeg is om zich er niets van aan te trekken. Misschien luistert hij in ASMR style naar oude Stalin videosquote:Op zaterdag 26 februari 2022 04:59 schreef Eviljane het volgende:
Ik vraag mijn echt af hoe Poetin in zijn bed ligt, als hij al uberhaubt slaapt...
Trekt hij even flink aan zijn piemel?
Het gaat om een land in de op omvang van Frankrijk die rol je echt niet even op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 04:40 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Maar zou Rusland echt zo naief zijn geweest dat ze een van de betere legers van Europa binnen een paar dagen kunnen verslaan?
Duitsland had meer dan een maand nodig in hun "bliksemoorlog" met Polen. En dat was dus snel.
Ik heb het idee dat het vooral heel veel propaganda is vanuit Ukraine voor motivatie, maar ik kan het moeilijk in historische context plaatsen.
Is er ooit een land van het formaat Ukraine binnen een paar dagen gevallen? Duitsland had zelfs 5 dagen nodig voor Nederland, met duizenden doden aan de kant van Duitsland. Toch wordt er niet heel trots terug gekeken op ons verzet toen.
Yep.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 05:22 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het gaat om een land in de op omvang van Frankrijk die rol je echt niet even op.
Zelfs de usa met veel meer overmacht en ervaring was wel even bezig met Irak destijds.
Ondergetekende en zijn goede vriend @KingRoland dragen de boel over aan de ochtenddienst…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:56 schreef KingRoland het volgende:
Goede vriend @:trein2000 en ik blijven vannacht de hele dag op voor de Russische blitzkrieg
wie nog meer allnighter?
kunnen ze dan niet beter niet met z'n alle naar Kiev gaan , daar zijn ze wel nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |