Dat is overal zo. Als er maar genoeg betaald wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daarbij is Rusland ook een uitermate corrupt land, heel veel informatie is te koop.
Tsja, dan heeft een discussie weinig zin natuurlijk, jij weet het allemaal toch al.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, dat dat niet gebeurd is.
Tenzij je natuurlijk op onnavolgbare wijze alle pathologisch-anatomische, ballistische, audiovisuele en geschiedkundige feiten naast je neer legt en werkelijk denkt dat een paar sigaar-rokende generaals in een duister hokje samen met LBJ en Richard Nixon besloten om de verder keiharde Cold Warrior en verre van hippie liberal JFK om te leggen, en dan niet door dat heel secuur en sluw en bedekt te doen, maar in een autostoet in een miljoenenstad met duizenden getuigen.
Ik ga denk ook 24/7 live streamen en wat kaartjes en Google erbij pakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:52 schreef crystal_meth het volgende:
Steve verdient ze weer. Vandaag al ruim boven $1000
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, en hoop hetzelfde.
Hij komt dan ook uit Orenburg hé.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:43 schreef luxerobots het volgende:
Russia Today heeft ook één man gevonden die blij is met de Russische tanks.
Nee, in sommige landen zijn dingen makkelijker te koop dan in andere landen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is overal zo. Als er maar genoeg betaald wordt.
Haha, dit is wel heel een aandoenlijke schoolboek-interpretatie van de realiteit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:34 schreef trein2000 het volgende:
Euhm je weet dat de Amerikaanse president de eindbaas is? Ook van het Pentagon? Het werkt daar net ff anders dan hier he?
Oot is wakker en bewaakt de Oosterschelde, vanwege oude kaarten komt dat zooitje straks hier in mijn achtertuin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:50 schreef jigggy het volgende:
Ik ga pitten,hoop dat kiev nog niet gevallen is als ik wakker word
Deels want onderliggend was de gedachte niet dat hij zo'n hang had naar het verleden. Di zou je een serieuze inschattingsfout kunnen noemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Maar heeft Putin zich daar in het verleden duidelijk over uitgelaten dan? Ben het met je eens dat men dit gegeven (zijn gedachtegang over uitbreiding van de NAVO) finaal heeft onderschat. En hij was al vaak aan het etteren door gevechtsvliegtuigen niet aan te melden en zonder toestemming in territoriale wateren te varen.
Doch dat hij vrijwel uit het niets deze enorme agressie vertoont, dat heeft blijkbaar niemand (goed) zien aankomen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:55 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Haha, dit is wel heel een aandoenlijke schoolboek-interpretatie van de realiteit.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:51 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
De Russen proberen Kiev te omsingelen dat is waarschijnlijk ook waar die paratroepen heen moesten.
Afkoppeling van SWIFT en persoonlijke sancties tegen Putin goedgekeurd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mijn Frans is een beetje roestig.
Allemaal? Nee. Dit? Ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, dan heeft een discussie weinig zin natuurlijk, jij weet het allemaal toch al.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Afkoppeling van SWIFT en persoonlijke sancties tegen Putin goedgekeurd.
Ik heb talloze Duitse bronnen gelezen maar ik zie nog nergens dat de Duitsers akkoord gaan. Zelfs niet op het ZDF.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De vraag is alleen goedgekeurd door Frankrijk intern, of in breder Europees verband?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Aha. Ja, daar heb je dan zeker een punt want ik lees best veel, maar dat hij zich zo duidelijk had uitgelaten over de onvrede die hem bezighoudt, dat was niet heel duidelijk. Dat we hem beter zoveel mogelijk te vriend konden houden, was wel duidelijk. Mooie klotezooi dat zijn signalen dan niet goed genoeg zijn opgepikt. Toegeven had niet gehoeven maar dat dit nu zo uit de hand loopt, was wss ook niet nodig geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:51 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dit is dus het probleem met de Nederlandse/westerse media. Hij heeft dit nog net niet staan schreeuwen in betogen gericht aan de westerse wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |