abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2022 @ 00:46:21 #201
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203840846
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:30 schreef jigggy het volgende:

[..]
Is er gewoon een lek bij 1 van z’n matties of hoe kan dit
Niet één maar ws veel meer, wat verder een kenmerk is van een omgeving die vooral eigen belangen wil veiligstellen en het niet eens is met wat de baas doet of van plan is.
Iets dat vooral heel normaal is in ons westerse systeem door de klok te luiden als iets niet in de haak is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203840850
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh hey, ben je ook wakker? Nee ik schijt niet op Biden hoor, en ook fijn dat je BNW land erbij betrekt :D

Als je een discussie daarover wil uitlokken dan wil ik je welkom heten in BNW want dit is niet de plaats voor deze discussie, en ja ik ga die graag met jou aan :)
Het jammere is dat het bijkans onmogelijk is om een discussie aan te gaan in BNW. Zelfs praten is niet mogelijk.

Ik lees al jaren mee maar ik durf niet eens een reactie te geven want sommigen die daar posten zijn helaas ietwat te veel fanatiek.
pi_203840852
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zaterdag 26 februari 2022 @ 00:48:02 #204
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203840853
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:36 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
De meeste Europese landen maken zich nog niet eens druk om Oekraïne laat staan dat ze zich druk maken om Jemen.
Men maakt zich drukker over gasleveringen inderdaad. Een jaar met gastekorten en benzineprijzen van 4 euro per liter zou een hoop politici bij herverkiezingen de kop kosten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 00:48:05 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203840854
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Het jammere is dat het bijkans onmogelijk is om een discussie aan te gaan in BNW. Zelfs praten is niet mogelijk.

Ik lees al jaren mee maar ik durf niet eens een reactie te geven want sommigen die daar posten zijn helaas ietwat te veel fanatiek.
Correct, is een gifbelt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203840855
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:46 schreef Vallon het volgende:

[..]
Niet één maar ws veel meer, wat verder een kenmerk is van een omgeving die vooral eigen belangen wil veiligstellen en het niet eens is met wat de baas doet of van plan is.
Iets dat vooral heel normaal is in ons westerse systeem door de klok te luiden als iets niet in de haak is.
Daarbij is Rusland ook een uitermate corrupt land, heel veel informatie is te koop.
pi_203840856
quote:

[..]

Dan moet je wakker worden.
Open je ogen!

Abre los ojos!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 00:48:30 #208
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203840857
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:43 schreef luxerobots het volgende:
Russia Today heeft ook één man gevonden die blij is met de Russische tanks.

De RT piece waarvan je al 5 jaar geleden wist dat die ging komen.

Ik mis Goebbels.. die had tenminste talent en originele ideeen
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_203840859
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh wow...
:')
Iets teveel Oliver Stone gekeken?
JIj denkt dat hij niet uit de weg is geruimd door zijn eigen mensen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203840860
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hij heeft meerdere malen letterlijk gezegd dat uitbreiding van de navo zo dicht naar Moskou toe voor hem onacceptabel was. Al jaren.
[..]
Pas veel te laat idd
Het is alleen bullshit want de Baltische staten liggen praktisch even ver van Moskou, en zelfs op steenworp afstand van St. Petersburg. Trap niet in de onzin framing van Putin.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203840861
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan kun je het makkelijk nog eens doen.
Beste EltovanBelgica,

Dit ga ik niet doen, hier gaat het over de oorlog en niet over ons meningsverschil. Ik ga je daarom hier ook negeren en als je een inhoudelijke discussie hierover wil voeren zie ik je graag in BNW.

Dit topic hoeft niet vervuild te worden met jouw afkeer tegen ook maar iets wat op BNW lijkt in jouw ogen.

Gr,
LYL :*
Lach met een schone bips
pi_203840864
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Nee, de Oekraïners zijn steeds voorbereid op de plannen van Poetin. Bijvoorbeeld dat hij nu Zelensky en het centrum van Kiev wil hebben.

Geen enkele strateeg gooit zijn plannen zo op straat. En als je een paniekreactie wil voorkomen, kun je ook wel slimmere dingen communiceren.
Tja niet gek. Het eerste wat men altijd probeert is het commandocentrum uit te schakelen. maw daar waar de leiding zit en in dit geval Kiev. De VS probeerde ook bij de eerste de beste aanval op Bagdad de leiding uit te schakelen. Niet door boots op de grond maar met een enorme luchtaanval.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hij roept continu dat ze zullen overwinnen. En hij kan moeilijk het tegenovergestelde roepen.
Precies. Het volk en leger moet wel ergens in geloven. Anders kun je gelijk capituleren. Mogelijk lukt het bij een langdurig conflict.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 00:50:43 #213
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203840865
Ik ga pitten,hoop dat kiev nog niet gevallen is als ik wakker word
pi_203840867
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Beste EltovanBelgica,

Dit ga ik niet doen, hier gaat het over de oorlog en niet over ons meningsverschil. Ik ga je daarom hier ook negeren en als je een inhoudelijke discussie hierover wil voeren zie ik je graag in BNW.

Dit topic hoeft niet vervuild te worden met jouw afkeer tegen ook maar iets wat op BNW lijkt in jouw ogen.

Gr,
Yep, goede opmerking.

Geen gedoe in dit topic aub. Van beiden partijen.
pi_203840868
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]
De RT piece waarvan je al 5 jaar geleden wist dat die ging komen.

Ik mis Goebbels.. die had tenminste talent en originele ideeen
RT is vaak nog nepper dan The A-Team.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 00:51:00 #216
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_203840869
Bij indirect fire denk ik aan wild om je heen schieten
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_203840871
quote:

[..]

Ow echt? Ik vind het juist wel meevallen, zeg eens hallo.. Geloof juist dat merendeel wel graag in discussie gaat. Het is alleen momenteel wel zo dat er een paar lui zijn die nogal zuigen en daar reageert men wel op. Maar gewoon open discussies? Daar heb ik nog geen gekke dingen in gezien.
Lach met een schone bips
pi_203840872
twitter

Hadden we deze al? Daar is de moeder aller sancties.
zie email 27 oktober
pi_203840873
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:50 schreef jigggy het volgende:
Ik ga pitten,hoop dat kiev nog niet gevallen is als ik wakker word
Ik ga ook slapen, en hoop hetzelfde.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 00:51:19 #220
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203840874
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:48 schreef Hathor het volgende:

[..]
JIj denkt dat hij niet uit de weg is geruimd door zijn eigen mensen?
Dat weet ik wel zeker, dat dat niet gebeurd is.

Tenzij je natuurlijk op onnavolgbare wijze alle pathologisch-anatomische, ballistische, audiovisuele en geschiedkundige feiten naast je neer legt en werkelijk denkt dat een paar sigaar-rokende generaals in een duister hokje samen met LBJ en Richard Nixon besloten om de verder keiharde Cold Warrior en verre van hippie liberal JFK om te leggen, en dan niet door dat heel secuur en sluw en bedekt te doen, maar in een autostoet in een miljoenenstad met duizenden getuigen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203840875
twitter

De Russen proberen Kiev te omsingelen dat is waarschijnlijk ook waar die paratroepen heen moesten.
pi_203840876
quote:

[..]

Discussie is niet mogelijk, aangezien het er nooit over feiten gaat.

Net zoals Baudet nu:
Deze oorlog is er alleen omdat het plannetje om de coronacrisis te gebruiken om The Great Reset door te voeren is mislukt (dankzij hun!).
En als The Great Reset er na deze oorlog, ongeacht wie er als winnaar uit de strijd komt, nog steeds niet is gekomen, is dat wederom dankzij hun.

Is dat niet mooi?

^O^
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203840877
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:33 schreef Tjoent het volgende:
Maar heeft Putin zich daar in het verleden duidelijk over uitgelaten dan?
Dit is dus het probleem met de Nederlandse/westerse media. Hij heeft dit nog net niet staan schreeuwen in betogen gericht aan de westerse wereld.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203840879
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hadden we deze al? Daar is de moeder aller sancties.
Mijn Frans is een beetje roestig.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 00:52:25 #225
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203840881
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Beste EltovanBelgica,

Gr,
Hee, negeer een end weg. Staat mij vrij om daar gewoon op te reageren wanneer er weer een onsamenhangend complotverhaal komt dat met de werkelijkheid niets van doen heeft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')