Niet één maar ws veel meer, wat verder een kenmerk is van een omgeving die vooral eigen belangen wil veiligstellen en het niet eens is met wat de baas doet of van plan is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:30 schreef jigggy het volgende:
[..]
Is er gewoon een lek bij 1 van z’n matties of hoe kan dit
Het jammere is dat het bijkans onmogelijk is om een discussie aan te gaan in BNW. Zelfs praten is niet mogelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh hey, ben je ook wakker? Nee ik schijt niet op Biden hoor, en ook fijn dat je BNW land erbij betrekt![]()
Als je een discussie daarover wil uitlokken dan wil ik je welkom heten in BNW want dit is niet de plaats voor deze discussie, en ja ik ga die graag met jou aan
Men maakt zich drukker over gasleveringen inderdaad. Een jaar met gastekorten en benzineprijzen van 4 euro per liter zou een hoop politici bij herverkiezingen de kop kosten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De meeste Europese landen maken zich nog niet eens druk om Oekraïne laat staan dat ze zich druk maken om Jemen.
Correct, is een gifbelt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het jammere is dat het bijkans onmogelijk is om een discussie aan te gaan in BNW. Zelfs praten is niet mogelijk.
Ik lees al jaren mee maar ik durf niet eens een reactie te geven want sommigen die daar posten zijn helaas ietwat te veel fanatiek.
Daarbij is Rusland ook een uitermate corrupt land, heel veel informatie is te koop.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:46 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet één maar ws veel meer, wat verder een kenmerk is van een omgeving die vooral eigen belangen wil veiligstellen en het niet eens is met wat de baas doet of van plan is.
Iets dat vooral heel normaal is in ons westerse systeem door de klok te luiden als iets niet in de haak is.
Dan moet je wakker worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het jammere is dat het bijkans onmogelijk is om een discussie aan te gaan in BNW. Zelfs praten is niet mogelijk.
Ik lees al jaren mee maar ik durf niet eens een reactie te geven want sommigen die daar posten zijn helaas ietwat te veel fanatiek.
De RT piece waarvan je al 5 jaar geleden wist dat die ging komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:43 schreef luxerobots het volgende:
Russia Today heeft ook één man gevonden die blij is met de Russische tanks.
JIj denkt dat hij niet uit de weg is geruimd door zijn eigen mensen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wow...
Iets teveel Oliver Stone gekeken?
Het is alleen bullshit want de Baltische staten liggen praktisch even ver van Moskou, en zelfs op steenworp afstand van St. Petersburg. Trap niet in de onzin framing van Putin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere malen letterlijk gezegd dat uitbreiding van de navo zo dicht naar Moskou toe voor hem onacceptabel was. Al jaren.
[..]
Pas veel te laat idd
Beste EltovanBelgica,quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan kun je het makkelijk nog eens doen.
Tja niet gek. Het eerste wat men altijd probeert is het commandocentrum uit te schakelen. maw daar waar de leiding zit en in dit geval Kiev. De VS probeerde ook bij de eerste de beste aanval op Bagdad de leiding uit te schakelen. Niet door boots op de grond maar met een enorme luchtaanval.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, de Oekraïners zijn steeds voorbereid op de plannen van Poetin. Bijvoorbeeld dat hij nu Zelensky en het centrum van Kiev wil hebben.
Geen enkele strateeg gooit zijn plannen zo op straat. En als je een paniekreactie wil voorkomen, kun je ook wel slimmere dingen communiceren.
Precies. Het volk en leger moet wel ergens in geloven. Anders kun je gelijk capituleren. Mogelijk lukt het bij een langdurig conflict.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij roept continu dat ze zullen overwinnen. En hij kan moeilijk het tegenovergestelde roepen.
Yep, goede opmerking.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beste EltovanBelgica,
Dit ga ik niet doen, hier gaat het over de oorlog en niet over ons meningsverschil. Ik ga je daarom hier ook negeren en als je een inhoudelijke discussie hierover wil voeren zie ik je graag in BNW.
Dit topic hoeft niet vervuild te worden met jouw afkeer tegen ook maar iets wat op BNW lijkt in jouw ogen.
Gr,
LYL
RT is vaak nog nepper dan The A-Team.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De RT piece waarvan je al 5 jaar geleden wist dat die ging komen.
Ik mis Goebbels.. die had tenminste talent en originele ideeen
Ow echt? Ik vind het juist wel meevallen, zeg eens hallo.. Geloof juist dat merendeel wel graag in discussie gaat. Het is alleen momenteel wel zo dat er een paar lui zijn die nogal zuigen en daar reageert men wel op. Maar gewoon open discussies? Daar heb ik nog geen gekke dingen in gezien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, en hoop hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:50 schreef jigggy het volgende:
Ik ga pitten,hoop dat kiev nog niet gevallen is als ik wakker word
Dat weet ik wel zeker, dat dat niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
JIj denkt dat hij niet uit de weg is geruimd door zijn eigen mensen?
Discussie is niet mogelijk, aangezien het er nooit over feiten gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is dus het probleem met de Nederlandse/westerse media. Hij heeft dit nog net niet staan schreeuwen in betogen gericht aan de westerse wereld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:33 schreef Tjoent het volgende:
Maar heeft Putin zich daar in het verleden duidelijk over uitgelaten dan?
Mijn Frans is een beetje roestig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:51 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hadden we deze al? Daar is de moeder aller sancties.
Hee, negeer een end weg. Staat mij vrij om daar gewoon op te reageren wanneer er weer een onsamenhangend complotverhaal komt dat met de werkelijkheid niets van doen heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beste EltovanBelgica,
Dit ga ik niet doen, hier gaat het over de oorlog en niet over ons meningsverschil. Ik ga je daarom hier ook negeren en als je een inhoudelijke discussie hierover wil voeren zie ik je graag in BNW.
Dit topic hoeft niet vervuild te worden met jouw afkeer tegen ook maar iets wat op BNW lijkt in jouw ogen.
Gr,
LYL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |