Lijkt mij sterk dat ze zo Kiev kunnen verdedigen voor meerdere nachten....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop zo dat ze de nacht door kunnen komen.
True, of als de hele oekrainse bevolking elke centimeter blijft bevechten dan hebben ze best een kans. Putin heeft nog steeds zijn eigen bevolking om rekening mee te houden en een zwakke inval doet hem en zijn God uitstraling best pijn. En die schijn van onfeilbaarheid is hetgeen wat hem zijn presidentschap laat houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat Oekraïne breken. Daarvoor hebben de Russen teveel wapens en slagkracht.
Het is alleen de vraag of Rusland het land langdurig bezet kan houden. (En dat kunnen ze alleen tegen heel hoge kosten.)
Jij denkt dat ze dit lang gaan volhoudenquote:
Het is gewoon Koude Oorlog recept: je steunt die aangevallen wordt met wapens, maar doet zelf niks.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:28 schreef Starhopper het volgende:
9 jaar geleden. En nu laten we ze stikken![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mijn hart huilt, Eerste oorlog die ik echt bewust als volwassene meemaak, en vind het behoorlijk eng
Toch bang om als land op te houden met bestaan. Ik denk dat mensen wel willen helpen maar niet met het risico op nucleaire oorlog, waarbij Nederland gewoon in feite zal ophouden te bestaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mijn hart huilt, Eerste oorlog die ik echt bewust als volwassene meemaak, en vind het behoorlijk eng
Niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dit lang gaan volhouden.
Hij moet zich niet zo aanstellenquote:
Nee, verwacht ik ook niet, maar ja, wie weet. Hoe langer het duurt hoe slechter het moraal bij de Russen, ook in Rusland zelf. Wie weet sterkt dat protesten daar, etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze zo Kiev kunnen verdedigen voor meerdere nachten....
Ja met dat gelul probeert hij steeds Europa in de oorlog te slepen.quote:
Nu is dat met onze moderne structuren, best wel lastig iets gecontroleerd uit te schakelen om daarna ook niet jezelf als toekomstige bezetter het moeilijker te maken om controle uit te kunnen oefenen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De commando- en communicatieinfrastructuur is nog volledig intact. Dat de Russen dat niet hebben kunnen uitschakelen zegt wel wat.
Zoek Denemarken eens op...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:32 schreef Nober het volgende:
Is het record overgave aan de bezetter, in handen van Nederland sinds de tweede wereldoorlog, al gesneuveld?
Dit is een machtsstrijd maar ook een soort spel. En wie het slimst speelt die wint. En ik wil Oekraine niet onderschatten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gezond verstand, maar hoe hoog gaat de prijs voor Putin worden?
Ik schaam mij ook om ons laffe niet ingrijpen gedrag.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet naar toen dan?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja met dat gelul probeert hij steeds Europa in de oorlog te slepen.
Ga onderhandelen, maak concessies, laat je burgers in leven en laat navo Rusland later inpakken.
Zoek even op de inval van Duitsland in Denemarken tijdens wo2 op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:32 schreef Nober het volgende:
Is het record overgave aan de bezetter, in handen van Nederland sinds de tweede wereldoorlog, al gesneuveld?
Oude vijand van vroeger.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef TLC het volgende:
Wat heeft putin toch met neo-nazi's ? is dat een stiekeme kinky fetish van hem of zo ?
Amenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:33 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik schaam mij ook om ons laffe niet ingrijpen gedrag.
Om je enorm irritante domme vraag te beantwoorden:
Omdat ik enorm veel belasting betaal voor mensen die wel kunnen vechten daar, maar dat niet doen omdat we een laffe leider hebben...
Oh wauw..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:33 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik schaam mij ook om ons laffe niet ingrijpen gedrag.
Om je enorm irritante domme vraag te beantwoorden:
Omdat ik enorm veel belasting betaal voor mensen die wel kunnen vechten daar, maar dat niet doen omdat we een laffe leider hebben...
Da's toch ook gewoon duidelijk z'n doel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja met dat gelul probeert hij steeds Europa in de oorlog te slepen.
Of de inval in Koeweit, weet niet wie sneller was, Irak of de USA?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:33 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zoek even op de inval van Duitsland in Denemarken tijdens wo2 op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |