Dat gaat niet automatisch hoor, de USA lijkt mij niet hersenloosquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:25 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als die met Nukes gaat gooien gaat de USA Dat ook doen, zou het einde vd wereld betekenen
Daarom vermoedelijk eerst jonge, onervaren militairen, lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is duidelijk dat de Russen steeds zwaardere munitie inzetten en ook steeds meer strijdkrachten. Het gebeurt in golven om het Oekraïense leger te vermoeien en het blijkt te werken. Dit houdt Ukraine zeker geen week vol.
Uiteindelijk gaat Oekraïne breken. Daarvoor hebben de Russen teveel wapens en slagkracht.quote:
?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een onrustzaaier die Zelensky
Denk dat dat sowieso geen doel van ze is. Ze willen uiteindelijk toch naar de onderhandelingstafel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat Oekraïne breken. Daarvoor hebben de Russen teveel wapens en slagkracht.
Het is alleen de vraag of Rusland het land langdurig bezet kan houden. (En dat kunnen ze alleen tegen heel hoge kosten.)
Klopt. Europa kijkt weer eens toe. Schaam me dood als Nederlander.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:28 schreef Starhopper het volgende:
9 jaar geleden. En nu laten we ze stikken![]()
Mijn hart huilt, Eerste oorlog die ik echt bewust als volwassene meemaak, en vind het behoorlijk engquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:28 schreef Starhopper het volgende:
9 jaar geleden. En nu laten we ze stikken![]()
Daaromquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kon de laatste wel eens zijn![]()
Proost
Gezond verstand, maar hoe hoog gaat de prijs voor Putin worden?quote:
Ja ik heb er zelf al de nodige meegemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mijn hart huilt, Eerste oorlog die ik echt bewust als volwassene meemaak, en vind het behoorlijk eng
Wat?!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een onrustzaaier die Zelensky
Waarom ga je er niet naar toen dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:29 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Klopt. Europa kijkt weer eens toe. Schaam me dood als Nederlander.
Golfoorlog op de middelbare school met de leraar dagen lang zitten kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mijn hart huilt, Eerste oorlog die ik echt bewust als volwassene meemaak, en vind het behoorlijk eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |