Wat zijn dan Fantasy kleren ? Of beetje wat Alto's ook droegen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi als een extreme kleur gecombineerd wordt met zwart.
Een ex-vriendin van me droeg altijd bizarre fantasy-kleren in de giftigste kleuren, maar combineerde ook zorgeloos knalpaars met gifgroen enzo.
Ik wilde juist graag dat ze dat knalpaars dan met een pikzwarte broek combineerde.Kocht ze echt jaren '60-lookalike grijze kleding om me te plezieren!
Ja nee meer van die elfjes frutseltjes, maar dan van synthetisch materiaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat zijn dan Fantasy kleren ? Of beetje wat Alto's ook droegen?
Dat zijn de kleren die jij in mijn fantasie aanhebt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn de kleren die jij in mijn fantasie aanhebt.
klinkt wel een tikkeltje freakyquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vond ik maar een stomme tekenfilm.quote:
Dat had ik met Alfred J. Kwak.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vond ik maar een stomme tekenfilm.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vond ik maar een stomme tekenfilm.
Dat was ook erg.quote:
Ah okquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee meer van die elfjes frutseltjes, maar dan van synthetisch materiaal.
Mjaaa....daarmee had ik net zoiets als met Alf: "Waarom zit ik hier naar te kijken?"quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tweede eitje is gebarstenquote:
Goede vriendin van mij is de stem van echt heel veel van die dingen (Nederlandstalig). Zo 'is' zij bijvoorbeeld dat vervelende zusje van Phineas & Ferb. Maaaaaaaaaaam. Maar als ze ze dan in het echt nadoet kom ik niet meer bij.quote:
Moralistische kut tekenfilm.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mjaaa....daarmee had ik net zoiets als met Alf: "Waarom zit ik hier naar te kijken?"
Het had echt wel leuke momenten, en er was verder niks anders op tv.
Alf was cool ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mjaaa....daarmee had ik net zoiets als met Alf: "Waarom zit ik hier naar te kijken?"
Het had echt wel leuke momenten, en er was verder niks anders op tv.
quote:
Eens.quote:
quote:
Het is ook geen familie van mij.quote:
Ben benieuwd hoeveel eitjes uit gaan komen. Vijf zou wel druk zijn jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nog een uilskuiken erbij![]()
![]()
![]()
papa en mama gaan het druk krijgen![]()
![]()
nou dan mag de buurman wel wat meer muizen gaan aanleverenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel eitjes uit gaan komen. Vijf zou wel druk zijn ja
Ja dat las ik dat het mannetje weigert voedsel te brengen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dan mag de buurman wel wat meer muizen gaan aanleveren![]()
onze groentebuurquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat las ik dat het mannetje weigert voedsel te brengen.
Is dat je buurman ja?
proestquote:
NEEN!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
Is het hier godverdomme nog een beetje gezellig?
Leuke kleding, lekker hippie enzo!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
En hou es op met mij te meppen mevrouw Greysbeest!!!
Oké, dan ga ik wel gezelligere mensjes opzoekenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik wel gezelligere mensjes opzoeken
Zijn badeendjes ook goed?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
gewoon Tot skippenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie?quote:
het is bijna half negen hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
Ja flikker op mensen, anders is het zo weer family time he!![]()
quote:
dus je hebt nog zolang ze aan het bellen is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT hangt nu weer me een vriendin aan de telefoon en straks is het weer tv-tijd.
Ik had begrepen dat de nieuwe serie van Vikings al weer van start is gegaan, ondanks dat de premiere pas overmorgen in de planning stond?
We gaan het merken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus je hebt nog zolang ze aan het bellen is?
Geef Mini-ToT maar een nachtkusje vd badeend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is nog bij haar; die zou nu wel echt naar bed moeten gaan. Als ze klaar is, dump ik hem in zijn bedje en gaan wij tv kijken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef Mini-ToT maar een nachtkusje vd badeend.
Badeendjes zijn immer goedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn badeendjes ook goed?
Slaapt hij al wat beter?quote:
Ja het is al lange tijd een stuk beter geweest, tot dat hele corona-gedoe waarna er weer een herstelperiode kwam, maar het is weer helemaal goed.quote:
Lief doen ToTquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
Ja flikker op mensen, anders is het zo weer family time he!![]()
Ik moet nog 1 aflevering lost in space en dan of een film of deze serie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT hangt nu weer me een vriendin aan de telefoon en straks is het weer tv-tijd.
Ik had begrepen dat de nieuwe serie van Vikings al weer van start is gegaan, ondanks dat de premiere pas overmorgen in de planning stond?
We gaan het merken.
Goedzoquote:
De film vond ik toentertijd echt wel grappig!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 aflevering lost in space en dan of een film of deze serie.
De film? Welke film heb je het over?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
De film vond ik toentertijd echt wel grappig!Beetje een mix tussen een kinderfilm en wat normalere sci-fi. Gewoon lekker fout en geinig kijkvoer!
Starship Troopers was ook tof!Subtiele sarcastische parodie!
Lost in motherfucking space natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
De film? Welke film heb je het over?
Die was aardig geflopt.quote:
Lost in space ken ik wel maar niet in Motherfucking spacequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Lost in motherfucking space natuurlijk!!!
Die heeft ook wel een baard inmiddels.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Onterecht!quote:
Vandaar toentertijd!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft ook wel een baard inmiddels.
Ik ken hem ook wel maar volgens bracht die film maar de helft op van wat die gekost heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Onterecht!
Voor de oppervlakkige kijker is het idd maar een domme film, maar het is echt scherp, cynisch en veroordelend.
Das een serie op netflix die ik nu kijk, niet een filmquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Is wel meer met cultfilms. Soms duurt het een jaartje of 20 voor ze de kosten terugbetaald hebben, maar tegen die tijd hebben ze dan wel weer een schare trouwe fans opgebouwd!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken hem ook wel maar volgens bracht die film maar de helft op van wat die gekost heeft.
Christus te paard, lieve dame!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Das een serie op netflix die ik nu kijk, niet een film
De serie is gebaseerd op de film.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Das een serie op netflix die ik nu kijk, niet een film
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De serie is gebaseerd op de film.
Dark Page, met Troi d'r moeder die instort.quote:
Oh de tering, die was erg ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dark Page, met Troi d'r moeder die instort.
Jij las gewoon niet wat ik zeiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Christus te paard, lieve dame!Lees anders wat ik zeg!
Het is een leuke seriequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De serie is gebaseerd op de film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |