Wat zijn dan Fantasy kleren ? Of beetje wat Alto's ook droegen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi als een extreme kleur gecombineerd wordt met zwart.
Een ex-vriendin van me droeg altijd bizarre fantasy-kleren in de giftigste kleuren, maar combineerde ook zorgeloos knalpaars met gifgroen enzo.
Ik wilde juist graag dat ze dat knalpaars dan met een pikzwarte broek combineerde.Kocht ze echt jaren '60-lookalike grijze kleding om me te plezieren!
Ja nee meer van die elfjes frutseltjes, maar dan van synthetisch materiaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat zijn dan Fantasy kleren ? Of beetje wat Alto's ook droegen?
Dat zijn de kleren die jij in mijn fantasie aanhebt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat zijn dan Fantasy kleren ? Of beetje wat Alto's ook droegen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn de kleren die jij in mijn fantasie aanhebt.
klinkt wel een tikkeltje freakyquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vond ik maar een stomme tekenfilm.quote:
Dat had ik met Alfred J. Kwak.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vond ik maar een stomme tekenfilm.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vond ik maar een stomme tekenfilm.
Dat was ook erg.quote:
Ah okquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee meer van die elfjes frutseltjes, maar dan van synthetisch materiaal.
Mjaaa....daarmee had ik net zoiets als met Alf: "Waarom zit ik hier naar te kijken?"quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tweede eitje is gebarstenquote:
Goede vriendin van mij is de stem van echt heel veel van die dingen (Nederlandstalig). Zo 'is' zij bijvoorbeeld dat vervelende zusje van Phineas & Ferb. Maaaaaaaaaaam. Maar als ze ze dan in het echt nadoet kom ik niet meer bij.quote:
Moralistische kut tekenfilm.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mjaaa....daarmee had ik net zoiets als met Alf: "Waarom zit ik hier naar te kijken?"
Het had echt wel leuke momenten, en er was verder niks anders op tv.
Alf was cool ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mjaaa....daarmee had ik net zoiets als met Alf: "Waarom zit ik hier naar te kijken?"
Het had echt wel leuke momenten, en er was verder niks anders op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |