quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik wel gezelligere mensjes opzoeken
Zijn badeendjes ook goed?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
gewoon Tot skippenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie?quote:
het is bijna half negen hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
Ja flikker op mensen, anders is het zo weer family time he!![]()
quote:
dus je hebt nog zolang ze aan het bellen is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT hangt nu weer me een vriendin aan de telefoon en straks is het weer tv-tijd.
Ik had begrepen dat de nieuwe serie van Vikings al weer van start is gegaan, ondanks dat de premiere pas overmorgen in de planning stond?
We gaan het merken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus je hebt nog zolang ze aan het bellen is?
Geef Mini-ToT maar een nachtkusje vd badeend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is nog bij haar; die zou nu wel echt naar bed moeten gaan. Als ze klaar is, dump ik hem in zijn bedje en gaan wij tv kijken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef Mini-ToT maar een nachtkusje vd badeend.
Badeendjes zijn immer goedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn badeendjes ook goed?
Slaapt hij al wat beter?quote:
Ja het is al lange tijd een stuk beter geweest, tot dat hele corona-gedoe waarna er weer een herstelperiode kwam, maar het is weer helemaal goed.quote:
Lief doen ToTquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:02 schreef ToT het volgende:
Ja flikker op mensen, anders is het zo weer family time he!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |