Yep, in NL is er sws geen plaats om je ongezien in te graven, te preppen of te verbergen en dan het probleem af te wachten totdat het is overgewaaid. Mensen in stedelijk gebied en afhankelijk van bijbehorende infrastructuren, zijn in deze situaties sws fucked. Probleem in landelijk gebied is dat je daar alleen kan (over)leven als je deel bent/was van de gemeenschap.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:44 schreef xminator het volgende:
[..]
In NL ben je fucked, je kan nu beter naar bijv Polen gaan
Laat ze maar komen, denken dat ze door de Oosterschelde richting de VK kunnen. Alle pijlen richting Ootje,quote:
De droom van Timmerfrans.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad in een post-nucleaire wereld niet meer per ongeluk op een oliebron stuiten, of iets waar bruikbare hoeveelheden van wat voor erts dan ook die gewoon aan de oppervlakte liggen.
Dit heb ik laatst op maandag om 12 uur ook nog gehoord.quote:
Mensen zijn dat serieus al aan het hamsteren?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:54 schreef Tjoent het volgende:
Kaliumjodide 65 mg is sowieso overal uitverkocht, zag ik van de week al.
Er is wel jodium te koop, maar dan in 225 mcg. Dan moet je dus 289 tabletjes slikken, wil je aan 65 mg komen. (als ik het goed berekende)
We gaan Poetin niets wijzer maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Weet iemand een goed overzicht te vinden van de stand van de oorlog vandaag?
Klopt, afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit zijn beelden van gisteren toch?
Yepquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen zijn dat serieus al aan het hamsteren?
Gewoon binnen 20km van een kerncentrale gaan wonen. Krijg je jodiumpillen van de overheidquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:54 schreef Tjoent het volgende:
Er is wel jodium te koop, maar dan in 225 mcg. Dan moet je dus 289 tabletjes slikken, wil je aan 65 mg komen. (als ik het goed berekende)
Daar sta je van te kijken na de files bij tankstations? Paniekzaaiers.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt er wel op idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Die doet het nietquote:
Heel stabiel komt ie anders niet meer overquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:51 schreef aloa het volgende:
Poetin gaat echt geen kernoorlog beginnen....of hij moet echt levensmoe zijn
Tegen de tijd dat die dingen nodig gaan zijn, heeft het toch geen zin meer.quote:
Die hebben mensen een paar jaar geleden al gekregen, moet je wel in de buurt van een kerncentrale wonen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb nog een doosje liggen hier omdat ik in de buurt van een kerncentrale woon.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:54 schreef Tjoent het volgende:
Hij misschien wel maar de tientallen anderen die bij zo'n aanval betrokken zijn zijn dat niet. Tenzij de NAVO zelf een kernwapen afvuurt of aan de poorten van Moskou staat gaan die zo'n order niet uitvoeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij dat niet is?
Ik zou Georgië en Moldavië daar ook nog bij doen ja. En dan hopen dat hij daar 10 jaar zoet mee is, of hoe lang hij nog leven zal. Lijkt me een prima ruil voor het vermijden van gebruik van nucleaire wapens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Georgië en Moldavië ook? En de Batlische staten ook als hij er om vraagt?
Uitspreken tegen het geweld is altijd goed.quote:
Poetin is sowieso niet betrouwbaar, wat hij ook doet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heel stabiel komt ie anders niet meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |