Uiteraard is die keuze aan Oekraïne. Dat lijkt me dan voor hen de beste optie. Idem voor Moldavië en Georgië als Putin verder wil doorzetten. De Baltische landen kunnen blijven vasthouden aan NATO.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Jij hebt er geen probleem mee om landen weg te geven om jezelf veilig te houden. Dan heb ik er weinig moeite mee om datzelfde met jou te doen.
[..]
Klopt, daar is de NATO ook niet voor. En in dat geval is een overgave niet heel gek nee. Maar dan moeten Oekraïne er voor kiezen en niet de andere landen
[..]
Nee.
Dat zegt Wierd Duk net ook bij VIquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je putin zijn gezicht bekijkt twijfel ik ook. Is het botox of zit hij aan de prednison?
Bij CNN vinden ze nieuws op Hart Van Nederland-niveau al zowat 'breaking'. Met enorme chocoladeletters.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat BREAKING gezeik
Niet maken maar het zou een statement zijn van die regeringen dat ze vragen om toe te mogen treden tot de NATO.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef jogy het volgende:
Zou het stom zijn om Finland en Zweden gewoon per direct volle leden te maken van de NAVO om Rusland de dikke vinger te geven?
Kasparov klaagt juist dat we onze ambassadeur in Moskou niet hebben teruggeroepen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:02 schreef byah het volgende:
Vrij zorgelijk dat alle diplomatie met Rusland wordt verbroken
Voordeel van de VS is dat je allemaal uit hetzelfde land komt en dat ze dus wat beter georganiseerd zijn en (gok ik) over betere middelen beschikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
En Duitsland. Europees gezien is het leger volgens mij zelfs groter dan dat van de VS.
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:14 schreef Momo het volgende:
Steve komt met een rant nu dat Putin lost his mind, seriously! He is gone insane.
Dat is natuurlijk onzin. Geheel het niveau van wat wij nu hebben, zal er niet komen, maar ook geen pre-historisch niveau.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:49 schreef aloa het volgende:
Het is bovendien zeer onwaarschijnlijk dat zij ooit weer een technologische beschaving zouden kunnen opzetten. Dit omdat de grondstoffen die voor een westerse beschaving onmisbaar zijn, zoals fossiele brandstoffen, metalen, enz. door overexploitatie schaars en moeilijk winbaar zijn geworden.
En ik geloof dat jij de risico's niet helemaal overziet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:14 schreef pokkerdepok het volgende:
wat zitten mensen toch met, we kunnen niks... wat een onzin. als de NAVO in full force erop los gaat, is het binnen een dag afgelopen met die russen daar. ik geloof dat sommigen de verhoudingen, het verschil, niet helemaal begrijpen.
Prednison is een bijnierschorshormoon. Het wordt vooral gebruikt bij ernstige ontstekingen (zoals van gewrichten, darmen, huid en luchtwegen).quote:
Naar goed voorbeeld van Freddie Mercury, die vertelde ook aan zijn moeder dat hij zojuist iemand had vermoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Even moeders bellen dat je gevangen bent genomen
[ twitter ]
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:11 schreef Tjoent het volgende:
Frankrijk en UK hebben toch een zeer groot en sterk defensieapparaat, of loop ik achter?
De volgende hoeft geen Sovjet te zijn. De enige reden dat Putin nu nog de baas van het land is komt door extreme corruptie en vervalsingen bij “verkiezingen”. Na Putin kan het best anders gaan daar. En hopelijk staat Europa dan klaar om direct de eenheid in Europa te herstellen.quote:
Het zou haast wel de meest logische verklaring zijn voor zijn plotselinge uitspatting momenteelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat al een poosje in Russische nieuwsgroepen
quote:
Klopt. Ik heb het een keer moeten gebruiken en het werkt als een tierelier. De nadelen zin de enorm hoeveelheid bijwerkingen dus kan je het niet lang gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Prednison is een bijnierschorshormoon. Het wordt vooral gebruikt bij ernstige ontstekingen (zoals van gewrichten, darmen, huid en luchtwegen).
Yep maar ze laten ze wel binnen, zelfs zonder paspoort.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Poolse duane heeft twee loketten open voor tienduizenden mensen. Wachttijd is gemiddeld 15 uur voor je aan de beurt bent. Nu bij Nieuwsuur. Het is dra-ma.
Zou ie te horen gekregen hebben dat ie terminaal is en nog 1 gooi aan het doen zijn naar het podium van de oneindige badass "leaders" die we ooit gekend hebben?quote:
En ik gok dat hij ook onder wat stress staat en wat weinig slaapt. Dat doet je ook geen goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij zag er ook niet heel goed uit tijdens zijn rant, maar leeftijd is natuurlijk ook een bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |