C&A bestaat nog?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:53 schreef Bargehassus het volgende:
Dat Canda, het huismerk van C&A, natuurlijk gewoon staat voor C and A...
Heb je die pijltjes op het omhumseltje altijd gemistquote:Op dinsdag 19 juli 2022 01:06 schreef minthy het volgende:
Zo'n half jaar geleden kwam ik er pas achter dat je een OB tampon gewoon open kan twisten ipv ellendig lang peuteren aan de bovenkant om een beginnetje te krijgen
Maar echt fi-naal gemist ookquote:Op woensdag 10 augustus 2022 00:26 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Heb je die pijltjes op het omhumseltje altijd gemist
Probeer eens crtl+(shift+)pijltjequote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kwam er pas onlangs achter dat je met Ctrl + backspace hele woorden wist ipv letter na letter
kantoorhumorquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Probeer eens crtl+(shift+)pijltje
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:43 schreef Soury het volgende:
Dat je in whatsApp met de spatie balk cursor besturing hebt dus niet hoeft te pielen als er ergens in een bericht een foutje staat.
Goeie tipquote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:43 schreef Soury het volgende:
Dat je in whatsApp met de spatie balk cursor besturing hebt dus niet hoeft te pielen als er ergens in een bericht een foutje staat.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:24 schreef praadje het volgende:
Oke. Ik schaam me dood. Ik ben een best redelijk ontwikkelde vrouw van 53 maar kwam er gisteren achter dat je een knopje in de auto in moet drukken om de airco aan te zetten.
En alleen maar omdat ik dat ergens op internet zag anders had ik het nog niet geweten. En ik rij al 12 jaar in dat auto'tje![]()
![]()
Ik zou die stelling toch eens in heroverweging nemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:24 schreef praadje het volgende:
Oke. Ik schaam me dood. Ik ben een best redelijk ontwikkelde vrouw van 53 maar kwam er gisteren achter dat je een knopje in de auto in moet drukken om de airco aan te zetten.
En alleen maar omdat ik dat ergens op internet zag anders had ik het nog niet geweten. En ik rij al 12 jaar in dat auto'tje![]()
![]()
Ramen openquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zou die stelling toch eens in heroverweging nemen
Maar zonder grollen, hoe dacht jij dag airco werkte?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zou die stelling toch eens in heroverweging nemen
Maar zonder grollen, hoe dacht jij dag airco werkte?
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:41 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]![]()
Serieus? Ik heb er nooit bij stil gestaan. Zette gewoon de blower voluit en dacht, lekker dat er airco in mijn auto zit
Haha inderdaad. Gelukkig dat die hittegolf er is en dat er aandacht werd geschonken aan dat knopje. Anders had ik het waarschijnlijk nooit geweten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wel een fijn moment om erachter te komen nu we in een hittegolf zitten.
Met zo'n plakrug op je bestemming komen is ook niet alles
Je vond he tniet gek dat het dan evengoed 50 graden in je auto werd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:41 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]![]()
Serieus? Ik heb er nooit bij stil gestaan. Zette gewoon de blower voluit en dacht, lekker dat er airco in mijn auto zit
Oh wat zal jij nu genieten met de airco dan!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:41 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik zit nooit zo lang in de auto. En zo vaak is er geen hittegolf en die piekuren probeerde ik altijd zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je vond he tniet gek dat het dan evengoed 50 graden in je auto werd?
Zal ik zeker op letten, thanksquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh wat zal jij nu genieten met de airco dan!![]()
Kijk wel uit dat je hem niet te koud zet met deze hitte.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:24 schreef praadje het volgende:
![]()
Haha, ja zover was ik wel dat ik dat begrijp. En ik neem aan dat ze die bij het jaarlijkse beurtje wel nakijken of het bijgevuld moet worden maar als hij weer voor een beurt moet zal ik het nog wel even navragen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:35 schreef Dingest het volgende:
[..]![]()
Voor de volledigheid: de airco werkt dan ook alleen als de motor draait![]()
En het is een systeem dat soms bijgevuld moet worden. Een leeg systeem levert geen koude lucht meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |