https://twitter.com/GissiSimquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:25 schreef yvonne het volgende:
BREAKING: Russian troops have stopped near the northeast city of Konotop after suffering heavy losses during a fight, Ukraine's land forces said. - @:Reuters
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat voertuig is niet hetzelfde als in de foto of filmpje.
Deze dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat voertuig is niet hetzelfde als in de foto of filmpje.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:20 schreef appeleibanaan het volgende:
[..]
Niet waar.
Misschien naar zo'n silo? Zie hieronder
In jouw link lees ik het meer als dat de mensen van Biden denken dat Putin zal gaan dreigen de families van de soldaten die zich niet overgeven te vermoorden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Momo het volgende:
Steve hoort nu live dat Rusland dreigt ook alle families van Oekrainse soldaten te vermoorden, eventueel na de "overname"
Lekker..toch raar met zoveel overmacht aan materieelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:25 schreef yvonne het volgende:
BREAKING: Russian troops have stopped near the northeast city of Konotop after suffering heavy losses during a fight, Ukraine's land forces said. - @:Reuters
Poetin speelt graag de evil villain.quote:
Ja ik ga niet iedereen zeggen dat vlad een afkorting is voor vladislav hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
@:Mexicanobakker hier nog een paar.
"Alleen wat fietsen".quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ons leger had alleen wat fietsen.
Verder hielden eenheden die konden wel degelijk stand.
Je kent de geschiedenis niet eens.
De Amerikanen zijn zoals gewoonlijk uitstekend geïnformeerd, het klopt tot nu toe allemaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat iemand in de Biden administratie denkt dat ze dat zullen doen (dat dreigen)
Dienstplicht gaat er voorlopig niet komen las ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tijdens WW2 bestond ons leger vnl uit dienstplichtigen he. En die hebben ondanks de "Gebroken Geweertje" mentaliteit die in Nederland heerste nog bijzonder goed stand weten te houden... Ik durf te wedden dat dat nog steeds zo zou zijn als we iedereen weer gaan oproepen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ga niet iedereen zeggen dat vlad een afkorting is voor vladislav hoor
Lijkt mij niet heel moeilijk om de BTW/Belasting op dit soort volatiel dure goederen in centen te bevriezen zodat maximaal op een brood 20ct en van benzine hooguit 75ct/l naar de overheid vloeit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:15 schreef Rambolin het volgende:
Rutte: reparatie koopkracht wordt door dit conflict niet makkelijker
De reparatie van de koopkracht staat al onder druk en wordt door de oorlog in Oekraïne niet makkelijker, zei premier Mark Rutte op zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad. Er dreigt binnenkort "een enorme dreun" op de koopkracht.
De koopkracht van mensen werd afgelopen tijd al minder door de snel stijgende inflatie. Veel spullen zijn al duurder geworden en die prijsstijging blijft nog even doorgaan. Dat geldt ook voor olie en gas. Het conflict tussen Oekraïne en Rusland werkt de prijzen omhoog, net als de sancties tegen Rusland, en eventuele tegensancties vanuit Rusland.
Nu.nl
Ik ook, ik ben er voor het eerst niet gerust op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:26 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik vind het moeilijk een inschatting te maken van wat er nu echt gebeurt.
Tot nu toe had de Biden administratie wel gelijk over de stappen van Rusland, laten we hopen dat ze dat nu niet zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ongefundeerde tekst op Twitter weer.
Schadelijk.
Ja dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ik lig niet wakker van de situatie zoals die nu is, maar ik voel mij er toch niet helemaal lekker bij.
Hoe moeten we Vladimir afkorten dan? Vla?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ga niet iedereen zeggen dat vlad een afkorting is voor vladislav hoor
Niet dus...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:26 schreef Repentless het volgende:
"Alleen wat fietsen".
Ik zeg toch niet dat de eenheden geen stand hielden? In Den Haag heeft het leger (beroepsmilitairen dus)
Vladi.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe moeten we Vladimir afkorten dan? Vla?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |