Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraïens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraïense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraïense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekraïne. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekraïne". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:39 schreef kanovinnie het volgende: [..] Ik denk niet dat jij een goede president zou zijn...
Als we die Zuckerberg nu eens aan Putin geven in ruil voor terugtrekking is er een winwin situatie.quote:
Oh, daarom was mijn stream ineens stukquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:34 schreef Tjoent het volgende:
Kiev lijkt nu volledig zonder stroom te zitten
Komt dit uit je glazen bol?quote:
Wie zegt dat die levens gespaard worden? Wie garandeert dat er niet op grote schaal genocide plaats gaat vinden? Wie zegt dat het leven onder een puppet van Putin beter is dan de dood?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Als ik Oekraïne was had ik opgegeven. Dit win je toch niet. Bespaar dan tenminste de levens van de burgers.
Staat er gewoon boven out of powerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh, daarom was mijn stream ineens stuk![]()
Wat ik me wel afvraag is hoe lang het duurt voordat dit soort dingen daar zijn waar ze nodig zijn. Dat zal nog wel een dag of langer duren? Er van uitgaande dat ze nu in en vrachtwagen zitten richting de grens.quote:
Dus dan mogen we niet meer genieten van de avonturen van Wolfs en Evaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:43 schreef Raw85 het volgende:
Skip dat Flikken Maastricht gewoon een keer man er is oorlog
Als dat waar is, is het ook triest zeg. Geeneens rantsoenen voor een paar dagen mee. Dat je zonder benzine/diesel komt is ergens nog wel te begrijpen, maar zonder eten?quote:
Nou misschien ook geen hele goede maar beter dan zelenski.quote:
Jij maakt je zorgen of er tanks in NL kunnen komen maar de NPO moet wel z’n tengels dan Flikken Maastricht afblijven?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus dan mogen we niet meer genieten van de avonturen van Wolfs en Eva
En terecht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou misschien ook geen hele goede maar beter dan zelenski.
Maar op de een of andere manier wordt die aanbeden door het westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |